تست شارژ گلکسی اس 20 اولترا کامل شد: بسیار سریع!

تست شارژ گلکسی اس 20 اولترا کامل شد: بسیار سریع!

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار گلکسی اس 20 اولترا با یک شارژر سریع در داخل جعبه معرفی شد ولی اکنون سوال اینجاست که این شارژر سریع چه مدت طول می‌کشد تا باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر بر ساعت این گوشی هوشمند را شارژ نماید؟ ما سرعت شارژ این دستگاه را با استفاده از آداپتور شارژر قرار گرفته در داخل جعبه‌ی این گوشی هوشمند بررسی کردیم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم.

آداپتوری که در داخل جعبه‌ی گلکسی اس 20 اولترا قرار گرفته است، یک شارژر سریع 25 واتی است که از یک اتصال USB-C در آداپتور استفاده می‌کند. بنابراین شما در داخل جعبه‌ی این گوشی هوشمند یک کابل USB-C به USB-C نیز دارید. اکنون همان آینده‌ای که قبلا در موردش صحبت می‌کردیم، فرا رسیده است؛ دیگر احتیاجی به کابل‌های USB-A نیست.

بنابراین اکنون به نظر شما شرعت شارژ این آداپتور چقدر بالاست؟! در ادامه بیایید باهم نگاهی بیندازیم…

سرعت شارژ گلکسی اس 20 اولترا (با استفاده از آداپتور 25 واتی):

  • در 15 دقیقه: 32 درصد
  • در 30 دقیقه: 62 درصد
  • در 45 دقیقه: 89 درصد
  • در 59 دقیقه: شارژ کامل شد (100 درصد)!

و شارژر کامل این گوشی هوشمند در کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. با توجه به حجم بسیار بالای باتری گلکسی اس 20 اولترا یعنی 5000 میلی‌آمپر بر ساعت این میزان سرعت شارژ واقعا فوق‌العاده است.

استفاده از آداپتور موجود در داخل جعبه‌ی گلکسی اس 20 اولترا قطعا برای بسیاری از افراد آنقدر سریع است که دیگر احتیاجی به خرید یک آداپتور دیگر نداشته باشند ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت خرید شارژر دیواری 45 واتی سامسونگ می‌توانید سرعت بیشتری را نیز در مدت زمان شارژ گلکسی اس 20 اولترا تجربه کنید. آداپتور 45 واتی به شکل قابل ملاحظه‌ای بزرگتر می‌باشد و به اندازه‌ای قدرتمند است که از یک کابل مخصوص و ضخیم برخوردار می‌باشد و برای اینکه بتوانید سرعت فوق‌العاده‌ای در شارژ باتری این دستگاه تجربه کنید، باید از کابل خاص همان آداپتور استفاده نمایید! ما همین کار را انجام دادیم، در ادامه مقایسه‌ی سرعت شارژر 25 واتی و 45 واتی را برای گلکسی اس 20 اولترا انجام دادیم:

تست شارژ گلکسی اس 20 اولترا کامل شد: بسیار سریع!

سرعت شارژ گلکسی اس 20 اولترا (با استفاده از آداپتور 45 واتی):

  • در 15 دقیقه: 37 درصد
  • در 30 دقیقه: 70 درصد
  • در 45 دقیقه: 92 درصد
  • در 59 دقیقه: شارژ کامل شد (100 درصد)!

آداپتور شارژر سریع 45 واتی از همان ابتدا نسبت به آداپتور 25 واتی استاندارد داخل جعبه سرعت بالاتری را به نمایش گذاشت: در مدت زمان 15 دقیقه شارژ دستگاه به 37 درصد رسید، در حالی که در آداپتور 25 واتی، در همان مدت شارژ دستگاه به 32 درصد رسیده بود. پس از گذشت 30 دقیقه، اختلاف افزایش می‌یابد و شارژ دستگاه با استفاده از شارژر 45 واتی به 70 درصد می‌رسد در حالی کخ با استفاده از شارژر 25 واتی میزان شارژ دستگاه در مدت 30 دقیقه به 62 درصد رسیده بود. تا پایان تست کمی سرعت شارژ دستگاه کم شده و اختلاف میزان شارژ دستگاه ناچیز می‌شود. نکته‌ی جالب این است که هر دو آداپتور در یک مدت زمان مشابه به شارژر 100 درصد می‌رسانند؛ هر دو در مدت 59 دقیقه این دستگاه را به طور کامل شارژ می‌کنند!

بنابراین اگر شما تنها به دنبال افزایش سرعت شارژ دستگاه خود هستید و مطلقا می‌خواهید دستگاه شما با سرعت بالایی شارژ شود باید 50 دلار هزینه کنید تا آداپتور 45 واتی این دستگاه را تهیه کنید، اما همانطور که مشاهده کردید تنها در دقایق ابتدایی تست متوجه تفاوت میان دو آداپتور دستگاه خواهید شد و به هیچ وجه تفاوت فاحشی را احساس نخواهید کرد.

باز هم تصمیم با خود شماست…!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تست شارژ گلکسی اس 20 اولترا کامل شد: بسیار سریع!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *