ساعت هوشمند بسیار زیبا اچ‌ پی معرفی شد

بازار به ساعت های هوشمند آنچنان که باید و شاید علاقه نشان نداده است اما با این وجود هنوزم هم عده‌ی زیادی از کاربران هستند که خرید چنین گجت های پوشیدنی را لازم می‌دانند و همین موضوع دلیل خوبی شده است تا کمپانی مختلف وارد عرضه ساعت های هوشمند شود.

اچ‌ پی به تازگی اولین ساعت هوشمند خودش را رونمایی کرد که به احتمال زیاد آخرین آن هم خواهد بود. در این ساعت جدا از هوشمند بودن، به طراحی و زیبایی دستگاه توجه زیادی شده. این کمپانی تمامی توانش را به کار بسته تا ساعتی با ظاهری سنتی را تولید کند.

این طراحی زیبا با کمک شرکت جواهر سازی سواروسکی تابع آمریکا صورت گرفته است و می‌توان نهایت ظرافت را در آن نظاره گر بود. در واقع نگین هایی که در دور شیشه‌ی این ساعت می‌بینید همگی به دلیل همکاری با این شرکت آمریکایی بسیار شکیل جای گذاری شده اند. در طراحی کلی این دستگاه، آیزاک میزراهی، یکی از طراحان به نام سواروسکی نقش داشته است.

اچ‌ پی به ساعتش امکان داده تا بوسیله ارتباط بلوتوث با پلتفرم های اندروید 4.4 به بالا  و iOS 8 به بالا جفت شود. این ساعت تمامی امکاناتی که نیاز دارید از قبیل، تماس ها، پیام ها و ایمیل ها و کلیه نوتیفیکیشن های شما را به شما اطلاع خواهد داد و در واقع یک گجت جهت اطلاع رسانی آن چیزی است که در دستگاه شما اتفاق می‌افتد. قیمت این محصول 250 دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: ubergizmo

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی نسل چهارم اپل واچ | نسخه چهارم اپل واچ

نظرات در مورد : ساعت هوشمند بسیار زیبا اچ‌ پی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *