تست سطح امنیت Face ID گوشی آیفون X

Face ID گوشی آیفون X

Face ID گوشی آیفون X : در گوشی های هوشمند موجود در بازار، هر برند باگ ها و مشکلات خودش را دارد، مثلا یکی از آن ها هنگام اجرای اپلیکیشن هایی ممکن است فریز شود یا این که بعضی مدل ها نمی توانند برخی از اپلیکیشن ها را پشتیبانی کنند.

شرکت نامدار اپل این بار با عرضه ی گوشی جدیدش یعنی آیفون X دوباره دست به کار خط ناکی زده است که مثلا شرکت نامداری مانند سامسونگ جرات انجام این کار را نداشته است. اپل با حذف کردن کلی سیستم تشخیص اثر انگشت و به جای آن با قرار دادن سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی این بازرهم خواسته از دیگر رقبایش پیشی بگیرد.

این شرکت ادعا می کند این سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی دو برابر ایمن تر از سیستم تشخیص اثر انگشت می باشد. وب سایت رسمی Mashable این بار آزمایشی مخصوص از Face ID گوشی آیفون X گرفته است تا بدانیم اگر یک برادر دوقلو داریم تا چه حد گوشی ما می تواند ایمن باشد؟!

با دیدن ویدئویی که این سایت به صورت کاملا رسمی به اشتراک گذاشته است می توانید ببینید که این سیستم تشخیص چهره سه بعدی تا چه حد امنیت دارد و اگر باز هم کاربر خواست می تواند با گذاشتن رمز پین کد امنیت گوشی خود را باز هم بالا ببرد.

در سایت Mashable باز هم تست هایی با عینک آفتابی و کلاه و شال گردن از این گوشی گرفته شد که به خوبی گوشی توانست چهره ی کاربر مورد نظر را شناسایی کند و از این آزمایش سر بلند بیرون بیاید. اگر چه باز هم در بازار گوشی ها شایعاتی در مورد این گوشی و سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی اش وجود دارد ولی با انتشار این مطالب شرکت مورد نظر به کاربران نشان داد که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل به دنبال ایجاد ارتباط اندروید و آی اوس است

نظرات در مورد : تست سطح امنیت Face ID گوشی آیفون X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *