تبلیغات سرزده یوتیوب بالاخره از بین می رود

تبلیغات سرزده یوتیوب بالاخره از بین می رود

یوتیوب روزانه میلیون‌ها تبلیغ را به کاربران خود ارائه می‌کند، و اگرچه ممکن است برخی آن را دوست نداشته باشند، این یکی از راه‌هایی است که این سرویس می‌تواند به وجود خود ادامه دهد و محتوای جریانی را ارائه دهد که ما دوست داریم از آن به صورت رایگان لذت ببریم. اما به نظر می‌رسد که این شرکت بالاخره تشخیص داده است که یکی از انواع تبلیغات آن برای پلتفرم مناسب نیست، و به تجربه‌ای سرزده منجر می‌شود که در نهایت از ماه آوریل از بین می‌رود.

در یک پست جدید در صفحه راهنمای YouTube خود، این شرکت بیان می کند که این پلتفرم از ماه آوریل از شر تبلیغات همپوشانی خود خلاص می شود. در مورد چرایی، دلیل واضح و ساده است. این تبلیغ برای کاربر مناسب نبود و مانع از تجربه تماشای آن می‌شد. علاوه بر این، همچنین اعلام کرد که می‌خواهد “تعهد را به قالب‌های تبلیغاتی با عملکرد بالاتر تغییر دهد.” این تغییر نه تنها برای نسخه دسکتاپ یوتیوب اعمال می شود، بلکه برای موبایل نیز اعمال خواهد شد.

اگر با این نوع تبلیغات آشنا نباشید، معمولاً به صورت یک بنر تبلیغاتی ظاهر می شود که هنگام تماشای یک ویدیو نمایش داده می شود. در حالی که این بدترین تجربه در پلتفرم نبود، زیرا همیشه می‌توانستید تبلیغ را ببندید، ممکن است گاهی اوقات کمی آزاردهنده باشد، به خصوص زمانی که غرق تماشای یک ویدیو هستید.

خوشبختانه، یوتیوب دید که این برای یک تجربه تماشای اصلی مناسب نیست و در نهایت فقط آن را از پلتفرم خود حذف می کند. همانطور که قبلاً گفته شد، این تبلیغ برای این ماه همچنان در یوتیوب دیده می شود، اما پس از 6 آوریل 2023 دیگر وجود نخواهد داشت. در مورد سازندگان، YouTube بیان می کند که این تغییر باید “تأثیر محدودی” داشته باشد که امیدواریم چنین باشد. البته تا زمانی که تبلیغات قطع نشده باشد، از میزان کامل آن مطلع نخواهیم شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  9 راهکار برای مشکل کار نکردن اعلان ها در یوتیوب

نظرات در مورد : تبلیغات سرزده یوتیوب بالاخره از بین می رود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *