آپدیت iOS 16.3 اپل هفته آینده منتشر می شود

آپدیت iOS 16.3 اپل هفته آینده منتشر می شود

اپل اعلام کرده است که هفته آینده آپدیت جدید iOS را منتشر می کند. غول فناوری کوپرتینویی ماه گذشته iOS 16.2 را منتشر کرد. نسخه به روز رسانی آینده iOS 16.3 است. به افتخار ماه تاریخ سیاه، اصلاحات و بهبودها و همچنین محتوای انحصاری را به همراه خواهد داشت.

به‌روزرسانی آینده iOS 16.3 مشکل خطوط افقی را در صفحه نمایش آیفون 14 پرو و پرو مکس پس از بیدار کردن دستگاه برطرف می‌کند. نسخه بعدی همچنین استفاده از کلیدهای امنیتی فیزیکی را برای محافظت از Apple ID فعال می کند، به این معنی که کاربران می توانند یک دستگاه سخت افزار فیزیکی را به عنوان عامل دوم برای احراز هویت دو مرحله ای برای حساب های خود پیکربندی کنند. اپل همچنین مشکلات مربوط به صفحه قفل را که در آن ویجت وضعیت برنامه Home را به طور دقیق نشان نمی دهد، برطرف خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از نسل دوم هوم پاد تازه راه اندازی شده را به همراه آموزشی اضافه می کند که به کاربران آموزش می دهد چگونه از ویژگی های Handoff که با آیفون و هوم پاد سازگار هستند استفاده کنند.

iOS 16.3 همچنین والپیپر Black Unity را برای جشن گرفتن ماه تاریخ سیاه به همراه خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی یک نقص Freeform را برطرف کند که در آن برخی از سکته‌های طراحی با مداد اپل یا انگشت ممکن است در تابلوهای مشترک نشان داده نشوند.

کاربران آیفون می توانند به محض انتشار iOS 16.3 آن را نصب کنند. این کار را می توان با رفتن به تنظیمات > انتخاب عمومی > انتخاب Software Update از زیر منو انجام داد. در کنار iOS 16.3، اپل همچنین قرار است iPadOS 16.3، watchOS 9.3، tvOS 16.3 و macOS 13.2 را نیز معرفی کند.

اپل همچنین Black Unity Sport Loop را برای سری ساعت‌های خود در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری معرفی می‌کند. برای سفارش در ایالات متحده با قیمت 49 دلار موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پنل صفحه نمایش آیفون 6S لورفت

نظرات در مورد : آپدیت iOS 16.3 اپل هفته آینده منتشر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *