تبلت Xiaomi Pad 6 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است

تبلت Xiaomi Pad 6 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است

جزئیات بیشتری در مورد سری تبلت Xiaomi Pad 6 منتشر شده است. شایعه شده که این مجموعه شامل یک تبلت مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. مدل مشخص شده دارای صفحه نمایش 14 اینچی است و در سوی دیگر باید به مشخصاتی مشابه Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ اشاره کرد. Xiaomi Mi Pad 5 قبلی با اسنپدراگون 860 که در ژاپن با قیمت 43780 ین ( ​​384 دلار) به فروش می رسد، معرفی شد.

یکی از افشاگران صنعت به نام Digital Chat Station جزئیات جدیدی را در رابطه با سری Pad 6 شیائومی ارائه کرد. انتظار می رود این خانواده در سال جاری معرفی و عرضه شود اما هنوز جزئیات خاصی وجود ندارد. خاطرنشان می شود که اسنپدراگون 8 نسل 1 توسط اطلاعاتی اشاره شده است. جدیدترین چیپست پریمیوم در خط تولید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. افشاگر صنعت می‌گوید که گران‌ترین مدل در این سری، بزرگ‌ترین نیز خواهد بود که مدل 14 اینچی است. با این حال، به عنوان جایگزین مقرون به صرفه ای برای S8 Ultra، قیمت رقابتی دارد.

تبلت Xiaomi Pad 6 یک مدل 14 اینچی دارد

همچنین گفته شده یکی از مدل ها به چیپست مدیاتک Dimensity 8100 مجهز می شود. پرچمدار شیائومی پد 6 ظرفیت باتری تا 9000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت اما طبق گزارش ها هنوز دقیقا مشخص نیست. لازم به ذکر است که این مشخصات شایعه شده برای سری Pad 6 شیائومی هنوز تایید شده نبوده و باید آن را شایعه دانست. شیائومی هنوز جزئیات قطعی از سری تبلت های آینده خود را برای امسال ارائه نکرد. تاریخ عرضه، قیمت و جزئیات در دسترس بودن نسل بعدی شیائومی پد مشخص نشده و انتظار داریم بزودی آشکار شود.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از تبلت های خود را بروزرسانی کرده و در دسترس علاقمندان می گذارد. بنابراین پیش بینی شده سری پد 6 هم به عنوان نسل جدید تبلت این شرکت با طراحی بهبودیافته و مشخصاتی بهتر از نسل پیشین راهی بازار شود. نقطه عطف این سری داشتن قیمت رقابتی نسبت به محصولات اپل و سامسونگ است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فهرست گوشی های دریافت کننده اندروید 13 شیائومی

نظرات در مورد : تبلت Xiaomi Pad 6 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *