نمایشگر سامسونگ Smart Monitor M8 معرفی شد

نمایشگر سامسونگ Smart Monitor M8 معرفی شد

در نمایشگاه CES سال گذشته، سامسونگ از مانیتور هوشمند M8 رونمایی کرد که برای مصارف خانگی و اداری در نظر گرفته شده است. اکنون، در CES 2023، ما یک مانیتور سامسونگ هوشمند M8 تازه‌سازی شده دریافت می‌کنیم که با پشتیبانی از ماوس، وب‌کم جدید، عملکرد محوری و موارد دیگر ارائه می‌شود. بیایید نگاهی دقیق تر به این مانیتور بیندازیم.

Smart Monitor M8، مانیتوری که سامسونگ سال گذشته معرفی کرد، بهبود یافته است. با سیستم عامل تایزن و برنامه های پخش بازی و فیلم، Smart Monitor M8 که به عنوان یک دستگاه همه کاره به بازار عرضه می شود، می تواند هم به عنوان یک مانیتور خارجی سنتی و یک تلویزیون هوشمند استفاده شود. برای این منظور، سامسونگ یک کنترل از راه دور کوچک که شبیه آمازون Fire TV Stick بود را اضافه کرد و بلندگوهایی را به Smart Monitor M8 اصلی اضافه کرد.

برخلاف سایز اصلی 32 اینچی مانیتور هوشمند M8، سامسونگ اکنون یک مدل 27 اینچی عرضه کرده است. مانیتور هوشمند کوچکتر M8 همان رزولوشن 4K مدل سال گذشته را حفظ می کند و تراکم پیکسلی بیشتری به آن می دهد. هر دو دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع با پشتیبانی از شیب هستند و همچنین در رنگ‌های آبی روشن روز، سبز بهاری، صورتی غروب آفتاب یا سفید گرم موجود هستند. علاوه بر این، سری جدید مانیتور هوشمند M8 دارای پشتیبانی هایی است که می تواند تا 90 درجه کج شود، که در مدل 32 اینچی در ابتدا وجود نداشت. علاوه بر این، همه اندازه‌ها دارای پایه‌های VESA هستند، در صورتی که ترجیح می‌دهید از پایه موجود استفاده نکنید.

علاوه بر این، برخلاف مدل سال قبل، سری Smart Monitor M8 قابلیت کنترل ماوس را در SmartThings و Smart Hub علاوه بر برنامه‌های دیگر را ممکن می‌سازد. سامسونگ ادعا می کند که یک عملکرد جدید My Contents را نیز در نظر گرفته است که ممکن است به سرعت جزئیاتی مانند ورودی های قریب الوقوع تقویم را نمایش دهد.

دوربین به‌روزرسانی‌شده SlimFit که با مانیتور Smart Monitor M8 امسال عرضه می‌شود، با وضوح 2K نیز کار می‌کند و با برنامه‌های کنفرانس ویدیویی مانند Google Meet کار می‌کند. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید گوشی Galaxy S10 5G

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر سامسونگ Smart Monitor M8 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *