تبلت OPPO PAD 2 با چیپ دیمنسیتی 9000 از راه می رسد

تبلت OPPO PAD 2 با چیپ دیمنسیتی 9000 از راه می رسد

با ظهور کار از راه دور و تحصیل در خانه، شاهد تولد دوباره بخش های تبلت اندرویدی بودیم. در حالی که برخی از برندها مانند شیائومی تصمیم به بازگشت گرفتند، ما شاهد ظهور بازیکنان جدیدی مانند Realme، Vivo و Oppo بودیم. دومی در اوایل سال جاری Oppo Pad را با مشخصات درجه یک و اوپو پد ایر میان رده عرضه کرد. چند ماه از عرضه Oppo Pad می گذرد و این شرکت در حال حاضر روی جانشینی برای آن کار می کند که احتمالاً Oppo Pad 2 است.

یک گزارش جدید آمده است و به منبع خبرساز محبوب چینی Digital Chat Station اشاره می کند. به گفته وی، اوپو در حال حاضر روی مدل جدیدی کار می کند تا جانشین اوپو پد شود. این Oppo Pad 2 ممکن است دارای MediaTek Dimensity 9000 SoC و نمایشگری با وضوح 2800 x 2000 پیکسل باشد. ما فرض می‌کنیم که گروه چینی این صفحه‌نمایش را 2.8K می‌نامند، همانطور که با رزولوشن 1500 پیکسلی که امسال برای بسیاری از گوشی‌ها عرضه شد.

جالب اینجاست که این دومین تبلتی است که می شنویم با Dimensity 9000 عرضه می شود. چند روز پیش، Lenovo Tab Extreme با همین چیپست در کنسول Google Play مشاهده شد. Dimensity 9000 اوایل سال جاری برای رقابت با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شد. با این حال، انتخاب شماره یک برای بسیاری از برندها نبود. فقط در چند نوع خاص و در برخی موارد با در دسترس بودن بسیار محدود ظاهر شد. ظاهرا زمان این چیپست فرا رسیده است و در کمال تعجب جایگزینی برای اسنپدراگون 870 در بخش تبلت خواهد شد. Oppo Pad دارای Snapdragon 870 است و Oppo Pad 2 دارای Dimensity 9000 خواهد بود.

برای یادآوری، Oppo Pad همچنین دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز بود. این تبلت همچنین دارای چهار بلندگو، باتری 8360 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 وات و حداکثر 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی است. Oppo Pad 2 جدید ممکن است دارای مشخصات مشابهی مانند صفحه نمایش، چهار بلندگو و باتری باشد. اما ممکن است شاهد پیشرفت هایی در اینجا و آنجا باشیم. مشاور پیشنهاد می کند که به زودی می آید. بنابراین به احتمال زیاد نشت های بیشتری ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید  معرفی گوشی هوشمند اوپو F9

شایان ذکر است که Oppo در پایان سال بسیار شلوغ است. این شرکت در هفته آینده از سری Oppo Reno9 رونمایی خواهد کرد و شایعات حاکی از عرضه گوشی های تاشو جدید در ماه دسامبر هستند. ما تعجب نخواهیم کرد که Oppo Pad 2 را قبل از پایان سال جاری ببینیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت OPPO PAD 2 با چیپ دیمنسیتی 9000 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *