تبلت کودکانه TAB Disney Edition تی سی ال معرفی شد

تبلت کودکانه TAB Disney Edition تی سی ال معرفی شد

TCL TAB Disney Edition جدیدترین تبلت کودکانه از TCL است. نسخه دیزنی TCL TAB تبلتی مقرون به صرفه، با ویژگی های غنی و جذاب برای کودکان است. اساساً همان TCL TAB بوده اما دارای برخی ویژگی‌های دیزنی از جمله یک قاب محافظ.

TCL TAB Disney Edition دارای لیست مشخصات مناسبی از جمله صفحه نمایش 8 اینچی FHD با شیشه DragonTrail و یک قاب لاستیکی می باشد. TCL TAB Disney Edition به خوبی در برابر خط و خش و افتادن محافظت می شود. پیکربندی رم/حافظه داخلی آن 3/32 گیگابایت است. با این حال، فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت از طریق اسلات microSD قابل ارتقا خواهد بود.

برای بخش دوربین، تبلت دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده که می توان از آن برای تماس های ویدیویی استفاده کرد. تبلت جدید TCL کودکانه از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند و در صورت نیاز لوازم جانبی پایه دارد. در سوی دیگر یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که با یک بار شارژ تا 17 ساعت دوام را رقم می زند. قیمت این تبلت زیر 200 دلار بوده و پر از شخصیت های دیزنی در تم و بدنه است.

TCL TAB Disney Edition دارای محتوای از پیش بارگذاری شده با تم دیزنی است. بازی‌ها، پازل‌ها و تصاویر پس زمینه و برخی از محتوای دیزنی هستند که همراه با تبلت عرضه می‌شوند. پنج بازی از پیش بارگذاری شده با شخصیت های دیزنی در TCL TAB Disney Edition وجود دارد. این دستگاه انحصاری شرکت ورایزون بوده و مشخص نیست آیا در سایر کشورها به فروش خواهد رسید یا خیر.

تبلت کودکانه TAB Disney Edition تی سی ال معرفی شد

در اخباری مرتبط TCL سری T7E از تلویزیون های هوشمند با وضوح بالا را عرضه کرده است. سری جدید تلویزیون هوشمند با نرخ تازه سازی بالا و وضوح بالا ارائه می شود. تلویزیون ها برای سناریوهای گیمینگ نیز بهینه شده اند. سری TCL T7E از صفحه نمایش تمام کانال 4K با نرخ نوسازی 144 هرتز و با حداکثر 192 پارتیشن سخت افزاری با نور پس زمینه و حداکثر روشنایی تا 800 نیت استفاده می کند که می تواند ظاهر و احساس خوبی در محیط های مختلف داشته باشد.

از نظر سخت افزاری، سری T7E از تراشه Unisoc Tiger T9652 Plus به همراه 4 گیگابایت رم استفاده می کند در حالی که 64 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. پیکربندی حافظه نیازهای استفاده روزانه را برآورده کرده و پایداری دستگاه را در نرخ تجدید 144 هرتز تضمین می‌کند. از نظر عملکرد بازی، TCL با Tencent همکاری می کند تا بازی های تحت فضای ابریSTART خود را به تلویزیون بیاورد. بنابراین، کاربران می توانند بازی هایی مانند «Sword 7» و «Final Fantasy 15» را از این طریق به راحتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید  تی سی ال و معرفی تبلت NXTPAPER 14 Pro

علاوه بر این، تلویزیون به رابط HDMI2.1 مجهز شده که می تواند سیگنال های ویدئویی را از کنسول های نسل بعدی مانند PS5 و Xbox Series X|S بدون ضرر دریافت کند. با تأخیر کم 1.2 میلی ثانیه، نیازهای سرگرمی بازیکنان در اتاق نشیمن را به طور کامل برآورده می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت کودکانه TAB Disney Edition تی سی ال معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *