تبلت 11.1 و 13 اینچی آیپد پرو با نمایشگر اولد سال 2024 از راه می رسد

تبلت 11.1 و 13 اینچی آیپد پرو با نمایشگر اولد سال 2024 از راه می رسد

ظاهرا اپل در حال کار بر روی دو مدل جدید آیپد پرو است که دارای نمایشگرهای OLED هستند. دو نوع جدید آیپد پرو با دو اندازه متفاوت عرضه خواهند شد. بنابراین در اینجا تمام جزئیات مربوط به تبلت های آینده وجود دارد.

طبق یک گزارش جدید، غول کوپرتینویی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک مدل 11.1 اینچی و 13 اینچی OLED iPad Pro است. علاوه بر این، ظاهراً این برند این دو آیپد پرو OLED را در سه ماهه اول سال 2024 عرضه خواهد کرد. بنابراین، هنوز بیش از یک سال فرصت داریم تا شاهد عرضه این دو تبلت در بازار باشیم. این خبر توسط راس یانگ، تحلیلگر نمایشگر معروف به اشتراک گذاشته شد. در حالی که گزارش‌های مربوط به آی‌پدهای OLED جدید نیستند، این اولین باری است که در مورد انواع اندازه‌های 11.1 و 13 اینچی برای آیپد پروهای OLED می‌شنویم.

علاوه بر این، این مدل‌های خبری دارای حاشیه‌های کوچک‌تری هستند که اطراف نمایشگر را احاطه کرده‌اند. به عبارت دیگر، ابعاد کلی آی‌پد پرو جدید به دلیل حاشیه‌های کوچک‌تر تغییر نخواهد کرد. در ماه اکتبر، اپل به لطف اضافه شدن چیپست جدیدتر M2، نسخه های به روز شده آیپد پروهای 11 اینچی و 12.9 اینچی را عرضه کرد. بنابراین به‌روزرسانی بزرگ بعدی احتمالاً با دریافت پنل‌های OLED توسط iPad Pros خواهد بود.

اگرچه، مشخص نیست که آیا سازنده آیفون قصد دارد مدل‌های جدید و کوچک‌تر را در سال آینده عرضه کند یا خیر. یانگ پیش از این مدعی شده بود که اپل نیز قصد دارد مدل آیپد پرو 14.1 اینچی را در سال 2023 عرضه کند، اما اکنون اعلام کرده است که این شرکت این طرح را کنار گذاشته است. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات هنوز تایید نشده است، بنابراین این خبر را باید شایعه محسوب کرد و برای به روز رسانی های بیشتر در مورد این موضوع به انتظار ادامه داد.

انتظار داریم برند کوپرتینویی بزودی اطلاعاتی دردسترس قرار دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشاهده شدن آیفون XS در یک ویدئو مفهومی

نظرات در مورد : تبلت 11.1 و 13 اینچی آیپد پرو با نمایشگر اولد سال 2024 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *