تیک تاک و قابلیتی جدید برای تولیدکنندگا محتوا

تیک تاک و قابلیتی جدید برای تولیدکنندگا محتوا

TikTok به تازگی شروع به ارائه یک ویژگی جدید به نام Series کرده است. این شرکت قبلاً در مورد اینکه چگونه می‌خواهد به سازندگان شناخته شده خود راه‌های بیشتری برای کسب درآمد از محتوایشان بدهد صحبت کرده بود و اکنون، ویژگی جدید به این سازندگان اجازه می‌دهد محتوای ممتاز را به دنبال‌کنندگان خود ارائه دهند.

طبق یادداشت های رسمی، سری جدید راه دیگری برای درگیر نگه داشتن تأثیرگذاران و بینندگان در پلت فرم محبوب اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه است. ویژگی جدید به سازندگان واجد شرایط اجازه می دهد مجموعه هایی از محتوا را ارائه دهند که با پرداخت هزینه می توان به آنها دسترسی پیدا کرد. به عبارت دیگر، آنها در غیر این صورت در پشت یک paywall قفل شده اند. بنابراین، دنبال کنندگان اختصاصی سازندگان می توانند مجموعه هایی از محتوا را از تأثیرگذاران مورد علاقه خود خریداری کنند.

نکته قابل توجه، این برند محبوب رسانه های اجتماعی همچنین اضافه کرده است که از سود حاصل از سازندگان به عنوان گامی برای الهام بخشیدن به سازندگان بیشتر برای استفاده از این ویژگی جدید، کوتاهی نمی کند. اگرچه، این فقط برای مدت زمان محدودی قابل اجرا خواهد بود. علاوه بر این، مجموعه ای از محتوا می تواند حداکثر 80 ویدیو داشته باشد و هر یک از آنها می تواند تا 20 دقیقه نیز باشد. متأسفانه مشخص نیست که این بازه زمانی محدود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

ویژگی‌های سری جدید پس از اینکه پلتفرم با واکنش سازندگانش در مورد درآمدی که از این پلتفرم دریافت می‌کردند، مواجه شد، عرضه شد. بنابراین، TikTok اکنون این بازخورد را تشخیص داده و با ارائه روش‌های اضافی برای کسب درآمد اضافی مستقیماً از طرفداران خود، به اینفلوئنسرها کمک می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش حذف اکانت تیک تاک (TikTok)

نظرات در مورد : تیک تاک و قابلیتی جدید برای تولیدکنندگا محتوا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *