تبلت وان پلاس 7 فوریه معرفی می شود

تبلت وان پلاس 7 فوریه معرفی می شود

OnePlus خود را برای رویداد Cloud 11 در 7 فوریه آماده می کند. تایید شده است که این برند چندین محصول از جمله گوشی های هوشمند OnePlus 11 5G و 11R 5G، OnePlus TV 65 Q2 Pro، OnePlus Buds Pro 2 و صفحه کلید مکانیکی OnePlus را عرضه می کند. اکنون، تأیید شده است که یک دستگاه دیگر در این رویداد راه اندازی می شود. این اولین تبلت این برند به نام OnePlus Pad خواهد بود.

OnePlus هنوز به طور رسمی جزئیات OnePlus Pad را اعلام نکرده است. با این حال، ما این تبلت را در میکروسایت OnePlus 11 5G در وب سایت رسمی این برند مشاهده کردیم. قسمتی برای OnePlus Pad وجود دارد که انتظار می رود در روزهای منتهی به رویداد معرفی، جزئیات بیشتری در آن فاش شود. تا کنون، فقط می‌گوید «جعبه‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند» با نقاشی تبلت در کنار آن. ما فرض می کنیم که OnePlus Pad دارای حاشیه های نازک متقارن در سه طرف است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند به زودی شروع به کار کردن با این دستگاه کند.

مدت هاست که شایعه شده است که وان پلاس تبلتی را عرضه می کند. به نظر می رسد که این دستگاه در نهایت با عرضه در 7 فوریه روشن خواهد شد. با OnePlus Pad، این برند سبد محصولات خود را گسترش خواهد داد. این تبلت در اوایل ماه جاری در هند آزمایش خصوصی انجام داد. همچنین در سال 2021 علامت تجاری EUIPO را به خود اختصاص داد. ظاهراً OnePlus Pad نسخه بهینه سازی شده یکی از تبلت های OPPO موجود در بازار است. گفته می شود که دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه ای است.

حتی کوچکترین جزئیات در مورد مشخصات کلیدی OnePlus Pad به صورت آنلاین ظاهر نشده است. از آنجایی که عرضه آن در حال حاضر تایید شده است، در روزهای آینده بیشتر خواهیم آموخت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نام احتمالی گوشی وان پلاس فولد فاش شد

نظرات در مورد : تبلت وان پلاس 7 فوریه معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *