اولین آیفون از باکس خارج نشده به قیمت 50 هزار دلار

اولین آیفون از باکس خارج نشده به قیمت 50 هزار دلار

یک آیفون باز نشده متعلق به سال 2007 با قیمت پیش بینی شده 50000 دلار در آمریکا به حراج گذاشته شد. این آیفون متعلق به کارن گرین است که در سال 2007 هدیه آیفون را از دوستانش دریافت کرد.

آیفون 2G یا آیفون 1 استفاده نشده و باز نشده زمانی که گرین در سال 2007 شغل جدیدی پیدا کرد به گرین داده شد. با این حال، در آن زمان، او قبلاً سه خط تلفن داشت و مشکلات سازگاری اپراتور مانع از استفاده او از این گجت شد. از آن زمان در قفسه او بود اما او سعی کرد دستگاه را در سال 2019 بفروشد. با این حال، ارزش 5000 دلاری آیفون انتظارات او را برآورده نکرد. او اکنون مایل است این کالا را با حداقل 50000 دلار پیش بینی شده از فروش بفروشد. گرین امیدوار است از درآمد حاصل از حراج برای تامین مالی کسب و کار خود استفاده کند.

این حراج توسط LCG Auctions برگزار می شود و تا 19 فوریه ادامه خواهد داشت. این اولین آیفونی نیست که با چنین مبلغی به حراج گذاشته شده است. آیفون های نسل اول در حال حاضر با حداقل قیمت بین 30000 تا 50000 دلار خواهند بود. چند آیفون نسل اول باز نشده و استفاده نشده هنوز می توانند توسط برخی افراد نگهداری شوند. قیمت آیفون‌ها همچنان در حال افزایش است، زیرا به طور فزاینده‌ای به دنبال آن‌ها می‌گردند.

آیفون اپل از زمانی که در آغاز هزاره معرفی شد، دستخوش تحولی برجسته شده است. مدل های فعلی سری آیفون 14 هستند که برترین آنها آیفون 14 اولترا است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 دارای کابل USB-C کند و بلند است

نظرات در مورد : اولین آیفون از باکس خارج نشده به قیمت 50 هزار دلار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *