افزوده شدن ویژگی تصویر در تصویر در مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم

یکی از مرورگرهای بسیار پر کاربرد در کامپیوترها و حتی گوشی های هوشمند اندروید، مرورگر گوگل کروم می باشد که بسیاری از افراد با استفاده از این مرورگر در طول روز به وبگردی می پردازند. اخیرا کمپانی گوگل بروزرسانی های متعددی را برای این مرورگر منتشر نموده است که تا به امروز قابلیت های جدید را در اختیار کاربران قرار داده است. اکنون ویژگی جدید به این مرورگر قدرتمند افزوده شده است.

مرورگر گوگل کروم

بر اساس تاییدیه چند روز قبل کمپانی گوگل، آخر سر قابلیت تصویر در تصویر Picture-in-Picture به این مرورگر افزوده شد و اکنون کاربران همزمان با مشاهده ی ویدیوها می‌ توانند به کارهای مهم خود در سایر تب‌ های مرورگر نیز برسند؛ پس از فعال نمودن این قابلیت، ویدیو در قالب یک جعبه ی شناور بالای صفحه نمایش لپ تاپ قرار می‌ گیرد و هر تبی را که در کروم باز نمایید همچنان ویدیو در حال نمایش می باشد. البته لازم به ذکر است که این قابلیت دارای یک محدودیت می باشد؛ خود گوگل باید این ویزگی را در سایتش فعال نماید و در نتیحه تمامی ویدیوها هنوز نمی‌ توانند تصویر در تصویر شوند.

مرورگر گوگل کروم

هم اکنون یوتیوب از جمله‌ سایت‌ هایی می باشد که ویدیوهایش از قابلیت تصویر در تصویر پشتیبانی می نمایند و برای سایت‌ هایی که هنوز به این قابلیت مرورگر کروم تجهیز نشده‌ اند، می‌ توانید از افزونه‌های این مرورگر نیز کمک بگیرید. خالی از لطف نیست که بدانید کمپانی گوگل ابتدای ماه مینی پلیر یوتوب را نیز معرفی کرد که عملکردی مشابه قابلیت تصویر در تصویر کروم دارد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌ توانند به مشاهده ویدیوها بپردازند و در عین حال محتوای دیگری را نیز در صفحه‌ ی اصلی سایت، جستجو نمایند ولی نکته ی اصلی اینجاست که مینی پلیر یوتیوب فقط محدود به این سرویس استریم بوده و تصویر در تصویر کروم می‌ تواند برای سایت‌ های بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  از این پس میتوانید روی کروم بوکتان پین کد تنظیم کنید

نظرات در مورد : افزوده شدن ویژگی تصویر در تصویر در مرورگر گوگل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *