گلکسی SmartTag جدید اواخر امسال معرفی می شود

گلکسی SmartTag جدید اواخر امسال معرفی می شود

با گذشت بیش از دو سال از عرضه اولین ردیاب اشیاء هوشمند سامسونگ، ظاهراً سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل موفق است. این شرکت کره ای قصد دارد نسخه نسل دوم Galaxy SmartTag خود را در نیمه دوم سال جاری عرضه کند. جدول زمانی گزارش شده حاکی از آن است که در کنار ابزارهای تاشو و پوشیدنی جدید وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ در ژانویه 2021، Galaxy SmartTag و Galaxy SmartTag+ را در کنار سری Galaxy S21 راه اندازی کرد. اولی یک ردیاب مجهز به بلوتوث است در حالی که دومی پشتیبانی از باند فوق العاده (UWB) را اضافه می کند. این قطعات فناوری کوچک در ارتباط با پلتفرم SmartThings IoT (اینترنت اشیا) شرکت کار می کنند تا به شما کمک کنند اشیاء گمشده را از طریق یک شبکه جمع سپاری پیدا کنید. می‌توانید با استفاده از SmartThings Find مکان شی خود را پیدا کنید. Galaxy SmartTags سیگنال های رمزگذاری شده را با شبکه SmartThings IoT مبادله می کند تا از موقعیت مکانی آن به شما اطلاع دهد.

این دو ردیاب هوشمند همچنین دارای یک دکمه فیزیکی هستند که به شما امکان می‌دهد در صورت عدم قرار دادن تلفن هوشمند یا تبلت خود از راه دور زنگ بزنید. همین دکمه را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به عنوان یک کنترل از راه دور برای دستگاه های اینترنت اشیا و خانه های هوشمند شما عمل کند. علیرغم همه این قابلیت ها، به نظر نمی رسد اولین تلاش سامسونگ در زمینه ردیاب های هوشمند آنطور که برنامه ریزی کرده بود پیش رفته باشد. دو سال بدون هیچ نشانی از مدل های جدید گذشت. شاید این بازار هرگز آنطور که شرکت پیش بینی کرده بود، رونق نیافت. به جز اپل، افراد زیادی در اینجا موفق نشده اند.

اما سامسونگ هنوز تسلیم نشده است. منابع به SamMobile گفته اند که اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسخه جدیدی از Galaxy SmartTag است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دیگری در دسترس نیست. مشخص نیست که آیا این شرکت کره ای دو مدل را بار دیگر روانه بازار خواهد کرد. ما همچنین نمی دانیم که چه پیشرفت هایی روی میز به همراه خواهد داشت. این نشریه حدس می‌زند که سامسونگ ممکن است برد بی‌سیم بهتر، صدای بیپر بلندتر و اقدامات امنیتی پیشرفته‌تری را ارائه دهد که از سوء استفاده یا ردیابی غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید  صدایی فراگیر و بی‌نظیر برای تلویزیون‌های Curved با ساند بار های نسل جدید

ما باید در ماه های آینده بیشتر در مورد نسل دوم Galaxy SmartTag بشنویم زیرا سامسونگ در توسعه آن پیشرفت می کند. همانطور که قبلا گفته شد، این شرکت قصد دارد آن را در نیمه دوم سال 2023 راه اندازی کند. به طور دقیق تر، جایی بین جولای و سپتامبر. در این زمان انتظار می رود که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز رونمایی کند. رویداد رونمایی همچنین باید شاهد رونمایی از سری گلکسی واچ 6 و یک جفت هدفون جدید TWS باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی SmartTag جدید اواخر امسال معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *