تبلت اوپو پد 2 با بلوتوث 5.3 همراست

تبلت اوپو پد 2 با بلوتوث 5.3 همراست

پد 2 که به طور گسترده گمان می رود نسخه OPPO از OnePlus Pad باشد، وجود آن از طریق ظاهر نامش در یک فاش جدید کاملاً ثابت شده است. این فهرست پایگاه داده ممکن است تأیید کند که Pad 2 با استفاده از سیلیکون مدیاتک به بلوتوث متصل می شود – با این حال، هویت دقیق SoC سری Dimensity آن هنوز تا حدودی یک راز باقی مانده است.

مدتی است که OPPO به یک تبلت اندرویدی نسل دوم مرتبط شده است – اکنون، لوح فشرده ادعایی قانع کننده ترین نشت خود را تا به امروز تجربه کرده است. گروه علاقه ویژه بلوتوث (SIG) اکنون پد 2 OEM (یا OPD2201) را با نام تأیید کرده است.

SIG نه تنها وجود دستگاه را مشخص کرده است، بلکه مشخصات مهم دیگری را نیز برای تبلت در نظر گرفته است. پیوند “کامپوننت (تست شده)” که از صفحه اصلی پد 2 در این پایگاه داده منتهی می شود، فهرستی از چیپست های MediaTek مرتبط با اتصال بلوتوث 5.3 تخته سنگ را ارائه می دهد.

آنها شامل تمام پردازنده های سطح متوسط تا بالا هستند که از این استاندارد پشتیبانی می کنند: Dimensity 8000; 8100; 8200; 9000; 9000+ و حتی 9200. بنابراین، تبلت آینده ممکن است، همانطور که درزهای آن نشان داده است، از یکی از این SoC ها تغذیه شود.

همه نشانه‌ها به 9000 رده بالاتر تا کنون اشاره دارند، که ممکن است خبر خوبی برای OnePlus Pad آینده باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سیستم عامل ColorOS اوپو ماهانه 600 میلیون کاربر فعال دارد

نظرات در مورد : تبلت اوپو پد 2 با بلوتوث 5.3 همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *