انتشار آپدیت جدید برای گوگل مپس

Google Maps در هفته ها/روزهای آینده تغییراتی را دریافت خواهد کرد. حدس می زنیم از ویژگی جدیدی به نام «جستجو با نمای زنده» که در ماه سپتامبر رونمایی شد، آگاه هستید. برای همه شهرها، فقط شهرهای بزرگ در دسترس نیست. هفته آینده، آن را بر روی هر دو سیستم عامل iOS و Android در لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو، و توکیو در دسترس خواهد بود. این ویژگی از واقعیت افزوده (AR) استفاده می کند. برای این کار باید از دوربین گوشی استفاده کنید.

«جستجو با نمای زنده» نقشه های گوگل به روش زیر عمل می کند. به عنوان مثال، شما در سانفرانسیسکو هستید و می خواهید چند رستوران پیدا کنید تا یک شب را با دوستان خود بگذرانید. با توجه به فناوری‌های مختلف، مانند AI، AR، و تصاویر نمای خیابان، Google Maps مکان‌های مختلف نزدیک شما را نمایش می‌دهد. در برنامه، فقط باید گوشی خود را بلند کنید و روی نماد دوربین در نوار جستجو ضربه بزنید.

ماژول AR فلش ها و جهت ها را در مقابل یک نمای دنیای واقعی نمایش می دهد. جالب‌تر از آن، اطلاعات زیادی از جمله باز یا بسته بودن فروشگاه، تخفیف‌هایی که انجمن نقشه‌های گوگل آن را توصیه می‌کند و غیره به دست خواهید آورد.

به روز رسانی دیگری برای دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EV) مفید خواهد بود. اکنون، Google Maps هنگام جستجوی کلمه کلیدی مربوطه، «ایستگاه های شارژ EV» را پیدا می کند. اگر فقط ایستگاه هایی را می خواهید که شارژرهای 50 کیلوواتی یا بالاتر را شارژ می کنند، فقط روی فیلتر “شارژ سریع” فشار دهید.

البته، فیلتری وجود دارد که به ما امکان می‌دهد فقط ایستگاه‌های شارژی را ببینیم که از انواع دوشاخه سازگار با خودروی شما استفاده می‌کنند. به هر حال، شما می توانید از این ویژگی در دستگاه های iOS و Android استفاده کنید.

در نهایت، Google Maps مکان‌های قابل دسترس برای ویلچر را در استرالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده نشان می‌دهد که این ویژگی به مدت دو سال در دسترس بوده است. اما اکنون، گوگل آن را در سطح جهانی در دسترس قرار داده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیکسل 8 پرو اولین بروزرسانی AI Core خود را دریافت کرد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای گوگل مپس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *