تاریخ معرفی گوشی Nubia Z40S Pro Starry مشخص شد

تاریخ معرفی گوشی Nubia Z40S Pro Starry مشخص شد

چند ماه پیش، ZTE گوشی هوشمند پرچمدار Nubia Z40 Pro را معرفی کرد و چند ماه پیش، این شرکت تلفن هوشمند Nubia Z40S Pro را در بازار چین عرضه کرد. در جدیدترین توسعه، Nubia با پشتیبانی ZTE آماده است تا گوشی هوشمند دیگری از سری Z40 را با نام Nubia Z40S Pro Starry Night Edition معرفی کند. عرضه این گوشی هوشمند در تاریخ 5 نوامبر در چین انجام می شود.

همانطور که از نام خود پیداست، مشخصات گوشی هوشمند آینده مشابه Z40S Pro خواهد بود. گفته می شود که این گوشی با عناصر طراحی نقاشی معروف ون گوگ به نام Starry Night عرضه خواهد شد.

با توجه به مشخصات، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 144 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت باشد. در زیر کاپوت، چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 به همراه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

در بخش دوربین، این گوشی با دوربین اصلی 35 میلی‌متری 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 با دیافراگم f/1.6 و پشتیبانی از OIS عرضه می‌شود. این دوربین با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی همراه شده است. در قسمت جلویی دستگاه، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و مکالمه تصویری وجود دارد.

این سیستم عامل اندروید 12 را به صورت خارج از جعبه و رابط سفارشی MyOS 12 خود شرکت در بالا اجرا خواهد کرد. این دستگاه احتمالاً از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و از شارژ سریع 80 واتی یا 120 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Nubia Z40S Pro پرچمدار معرفی شد

نظرات در مورد : تاریخ معرفی گوشی Nubia Z40S Pro Starry مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *