تاریخ رونمایی گوشی ویوو X90 Pro+ مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی ویوو X90 Pro+ مشخص شد

اوایل امروز (دوم دسامبر 2022)، ویوو به طور رسمی وب‌سایت رسمی خود را به‌روزرسانی کرد تا اعلام کند که X90 Pro+ جدیدترین و بهترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را معرفی می‌کند. این شرکت قبلاً این گوشی هوشمند را روانه بازار کرده است، اما تا به امروز تراشه ای که این دستگاه را تامین می کند، فاش نکرده است.

برای کسانی که نمی دانند، شیائومی قرار بود اولین برند گوشی های هوشمندی باشد که گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با اسنپدراگون 8 نسل 2 به فروش برساند. با این حال، پس از تاخیر در معرفی سری 13 شیائومی، به نظر می رسد ویوو با انتشار اخبار، این مدل را به دست می گیرد. رسمی بنابراین در حال حاضر، Vivo X90 Pro اولین دستگاهی است که پس از معرفی آن در 22 نوامبر، از Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد. انتظار می رود فروش این دستگاه از 6 دسامبر آغاز شود. پیش از این، این شرکت فقط X90 Pro+ را لیست کرده بود. با چیپست 4 نانومتری TSMC.

اگرچه پیش‌فروش این گوشی هوشمند در حال حاضر در چین انجام می‌شود. در حال حاضر، همچنین مشخص نیست که شیائومی دقیقا چه زمانی سری Xiaomi 13 خود را معرفی می کند، اما می توانیم به زودی منتظر اعلام رسمی در مورد این موضوع باشیم. در مورد X90 Pro+، باید بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با وضوح 2K، نرخ به روز رسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت با HDR10+ است. این نمایشگر همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است که بدنه دستگاه نیز دارای گواهی IP68 است. در قسمت پشتی، دوربین چهارگانه (50 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل + 64 مگاپیکسل) وجود دارد در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ویوو این محصول را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. دیوایسی که پرچمدار بوده و مشخصات کلیدی برجسته ای خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V30 تاییدیه NCC گرفت

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی گوشی ویوو X90 Pro+ مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *