حضور دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

اگرچه اولین دوربین زیر پنل در جهان نتوانست تحت تأثیر قرار بگیرد ، اما یک فاش کننده ادعا می کند که راه حل سامسونگ از آنچه تاکنون دیده ایم جلوتر است. بارها و بارها شایعاتی شنیده ایم مبنی بر اینکه Galaxy Z Fold 3 می تواند اولین گوشی غول کره جنوبی باشد که از دوربین کم نمایشگر خود بهره می برد. و اکنون ، Ice Universe که بسیار قابل اعتماد است ، بار دیگر تأکید کرده است که پرچمدار بعدی تاشو سامسونگ ، بریدگی ها و سوراخ های سوراخ را از بین خواهد برد.

گفته می شود سامسونگ مدت هاست که روی سنسورهای زیر نمایشگر کار می کند. اعتقاد بر این است که این شرکت پیشرفت خود را در زمینه فناوری در سال 2018 مورد بحث قرار داده است. اخیراً اسناد ثبت اختراع کشف شده نیز نشان می دهد که این فناوری آماده برای تجاری سازی است.

همچنین به نظر می رسد که این شرکت رویکرد مشابه ZTE ، Xiaomi و Oppo را در پیش خواهد گرفت. این بدان معنی است که این نمایشگر دارای دو قسمت است: یک صفحه اصلی و یک منطقه با وضوح پایین تر و انتقال نور بالاتر.

مشخصات شایعه شده گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

این تلفن احتمالاً توسط Qualcomm Snapdragon 888 تغذیه خواهد شد و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز استاندارد خواهد بود. انتظار می رود این نمایشگر از یک نمایشگر اصلی 7.55 اینچی و یک نمایشگر خارجی 6.21 اینچی برخوردار باشد. گزارش ها همچنین نشان می دهد که این گوشی از S Pen پشتیبانی می کند و بر خلاف S21 Ultra ، انتظار می رود از یک اسلات قلم اختصاصی استفاده کند.

گفته می شود این دستگاه با اندروید 11 و One UI 3.5 همراه خواهد بود. بیشتر منابع معتبر اشاره به رونمایی در ماه جولای دارند. هیچ چیز خاصی در مورد قیمت گوشی ظاهر نشده است ، اما با نگاهی به مشخصات ادعا شده ، تعجب نخواهیم کرد که قیمت این گوشی بیشتر از مدل قبلی باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ نکست برای حمایت از کسب و کارها تاسیس شد

نظرات در مورد : حضور دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *