تاریخ رونمایی ساعت اوپو Watch 3 مشخص شد

تاریخ رونمایی ساعت اوپو Watch 3 مشخص شد

با نزدیک‌ و نزدیک‌تر شدن به پایان تابستان، مطمئناً شاهد عرضه‌ی محصولات فناوری بسیار بیشتری در طول سال خواهیم بود. به ویژه 10 آگوست تاریخ جالبی است زیرا سامسونگ مراسم رونمایی آتی خود را برای موج بعدی دستگاه های تاشو میزبانی خواهد کرد، اما غول فناوری کره جنوبی باید در کانون توجه قرار گیرد زیرا Oppo نیز از Oppo Watch 3 جدید خود در همان تاریخ رونمایی خواهد کرد.

تصویر تیزر Oppo یک تاج ساعت در حال چرخش را نشان می دهد که همراه با یک تاریخ برای مراسم رونمایی در چین، که برای ساعت 19 به وقت محلی برنامه ریزی شده است. انتظار می‌رود Oppo Watch 3 با تراشه جدید Snapdragon W5 Gen 1 که چند هفته پیش معرفی شد، عرضه شود. همچنین شایعه شده که این گجت جدید دارای صفحه نمایش 1.91 اینچی AMOLED بوده و ممکن است در سه نوع مختلف عرضه شود.

تاریخ رونمایی ساعت اوپو Watch 3 مشخص شد

علاوه بر این، دستگاه دارای سیستم عامل ColorOS 13 و مجموعه ای از ویژگی های معمول ساعت هوشمند مانند ردیابی HR و SpO2، ساختار مقاوم در برابر آب، NFC و حتی پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی است. مدتی پیش، فرانکو لی، معاون OPPO و رئیس تجارت اینترنت اشیا، اظهار داشت که OPPO و کوالکام مدت زیادی است که با هم کار می کنند و تأیید کرد که پوشیدنی بعدی Oppo در ماه جاری عرضه می شود و آن را به اولین محصول با چیپست جدید کوالکام تبدیل خواهد کرد.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید تا 10 آگوست امسال منتظر ماند و مشخص شود برنامه اوپو چیست. مشخص نشده آیا دستگاه دیگری هم در این رویداد معرفی خواهد شد یا برند چینی تنها می خواهد میزبانی رویدادی برای ساعت هوشمند جدید داشته باشد. اوپو هر سال محصولات متنوعی را معرفی کرده و ساعت جدید نیز یک گجت پوشیدنی با ویژگی های کامل از این کمپانی مطرح چینی شناخته می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find N3 Flip راهی بازار شد

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی ساعت اوپو Watch 3 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *