سری اوپو Find X6 و کسب تاییدیه جدید

سری اوپو Find X6 و کسب تاییدیه جدید

چندین گزارش ادعا کرده اند که سری Oppo Find X6 در سه ماهه اول 2023 معرفی می شود. قبل از عرضه مورد انتظار، مدل های Find X6 و X6 Pro در پایگاه داده گواهی CMIIT در چین ظاهر شده اند. این نشان می دهد که این دو گوشی ممکن است به زودی در بازار داخلی عرضه شوند.

دو دستگاه جدید Oppo با کد مدل PGFM10 و PGEM10 توسط مرجع CMIIT تایید شده اند. انتظار می رود این مدل ها با نام های Find X6 و Find X6 Pro در چین عرضه شوند.

لیست ها هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات Find X6 و X6 Pro فاش نکرده اند. انتظار می رود هر دو دستگاه در روزهای آینده در پایگاه داده های 3C و TENAA ظاهر شوند. این احتمال وجود دارد که Find X6 در رویداد تجارت فناوری 2023 کنگره جهانی موبایل (MWC) که در ماه فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، به نمایش گذاشته شود.

به تازگی Realme GT Neo 5 با مشخصات کامل در پایگاه داده TENAA ظاهر شد. حدس زده می شود که Find X6 ممکن است دارای همان صفحه نمایش و پردازنده باشد که در GT Neo 5 موجود خواهد بود. از این رو، انتظار می رود که با صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED 1.5K و تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 وارد بازار شود. از طرف دیگر Find X6 Pro دارای صفحه نمایش OLED + QHD با لبه های خمیده و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

گفته می شود Find X6 Pro دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت با پشتیبانی از زوم تا 120 برابر است. خوانندگان می توانند در مورد مشخصات دوربین X6 Pro در این پست اطلاعات بیشتری کسب کنند. انتظار می رود هر دو گوشی دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 باشند. انتظار می رود Find X6 دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی باشد.

Find X6 ممکن است دارای یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی باشد، در حالی که X6 Pro ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی داشته باشد. هر دو گوشی دارای رم LPDDR5x، حافظه UFS 4.0 و سیستم عامل اندروید 13 با ColorOS 13 خواهند بود.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از نسخه جهانی اوپو Reno 11

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری اوپو Find X6 و کسب تاییدیه جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *