پاوربانک منحصربفرد شیائومی Lipstick Power Bank معرفی شد

پاوربانک منحصربفرد شیائومی Lipstick Power Bank معرفی شد

غول فناوری چینی شیائومی امروز رویدادی را برگزار کرد که در آن تعدادی از محصولات را با توجه به سبک طراحی زنان هدف قرار داد. از آنجایی که گوشی هوشمند Xiaomi Civi 2 جذابیت اصلی است، پاوربانک لب استیک شیائومی نیز محصول جالب دیگری است که عرضه شده است.

پاوربانک جدید یک دستگاه شارژ مقرون به صرفه با قیمت 129 یوان () است. طراحی رنگی شیب دار دارد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در زیر کاپوت جای می دهد. بنابراین می توان آن را با هواپیما گرفت. عرض این پاوربانک شیک حدود 30.6 میلی متر و وزن آن 127 گرم است. همچنین می توان آن را در یک کیف شانه ای کوچک بدون هیچ باری حمل کرد و به راحتی در هر مکانی استفاده کرد.

از نظر پیکربندی، پاوربانک رژ لب شیائومی حداکثر توان خروجی 20 وات را پشتیبانی می کند. Xiaomi Civi 2 که به تازگی راه اندازی شده است می تواند 80 درصد انرژی اضافی را با استفاده از پاوربانک دریافت کند. همچنین می تواند آیفون 13 را به سرعت شارژ کند و در 30 دقیقه از صفر به 43 درصد برسد.

در عین حال، پاوربانک دارای یک تراشه شناسایی هوشمند داخلی است که می تواند به طور خودکار جریان مورد نیاز دستگاه را مطابقت دهد. این امکان برای پاسخگویی به نیازهای شارژ مارک های مختلف تلفن همراه، رایانه های لوحی و دستگاه های کم جریان است.

رابط داخلی Type-C پاوربانک رژ لب شیائومی از شارژ سریع دو طرفه پشتیبانی می کند، دارای ورودی 13.5 وات است و به کابل شارژ خود مجهز است. کابل شارژ می تواند در حدود 1.5 ساعت شارژ خود را کامل کند.

از نظر ایمنی، محصول جدید از 21700 سلول قدرت استفاده می کند که از محافظت از دما، حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت RESET، حفاظت از اضافه ولتاژ/اضافه جریان ورودی، حفاظت از اضافه جریان/اضافه ولتاژ خروجی و غیره پشتیبانی می کند. بزودی شرکت شیائومی آن را در بازارهای مختلفی عرضه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه Disney100 edition گوشی شیائومی Civi 3 در راه است

نظرات در مورد : پاوربانک منحصربفرد شیائومی Lipstick Power Bank معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *