آغاز فروش گوشی Honor Play 6T Pro در هند

آغاز فروش گوشی Honor Play 6T Pro در هند

شرکت آنر به تازگی گوشی Honor Play 6T Pro را روانه بازار هند کرد. اسمارتفونی که در نسخه پایه 220 دلار قیمت داشته و در نسخه بالاتر گوشی 250 دلاری محسوب می شود. این مدل در کنار یک نسخه ساده رونمایی شده که در ادامه به آنها می پردازیم.

تماشایی ترین ویژگی سری Honor Play 6T بدون شک فناوری توسعه هوشمند حافظه است. این ویژگی امکان افزایش رم تا 2 گیگابایت و تا 10 گیگابایت رم موجود را فراهم می کند. همچنین، کل خانواده Play 6T مجهز به فناوری فشرده سازی حافظه پنهان انحصاری هستند که خود توسعه یافته بوده و 2 گیگابایت رم گسترش یافته را قادر می سازد تا 3 برابر گسترش یابد. این ویژگی موجب خواهد شد تا تجربه کاربری سریعتری در مالتی تسکینگ شاهد باشیم.

Honor Play6T Pro بدیهی است که یک مدل رده بالا در بین این دو است و هم از نظر طراحی و هم در ویژگی های سخت افزاری برتری خود را نشان می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی 90 هرتز بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.6 درصدی دارد. این دستگاه دارای ساختاری باریک و سبک بوده زیرا وزن آن تنها 175 گرم و ضخامت آن 7.45 میلی متر می باشد. آنر پلی 6تی پرو دارای لبه های صاف بوده اما گوشه های دارای انحنان دارد.

Play6T Pro از چیپست 6 نانومتری مدیاتک Dimensity 810 بهره گرفته و شامل شبکه 5G دو سیم کارته/استندبای دوگانه می شود. این پردازنده با 8 گیگابایت رم همراه بوده و گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی دارد.

اسمارتفون مورد اشاره یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ فوق سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. باتری را می توان تا 28 درصد در 10 دقیقه و 67 درصد در 30 دقیقه شارژ کرد. تنها 10 دقیقه شارژ می تواند تا 4 ساعت بازی آنلاین فراهم سازد. برای دوربین، Play 6T Pro به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هوش مصنوعی داشته که از سایز 1/2 اینچی و سایز تک پیکسل 0.8um بهره می گیرد. پیکسل چهار در یک معادل 1.6um است. بنابراین، تصاویر را با وضوح واضح و جزئیات پس زمینه خوب در شرایط نور کم ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  اولین اطلاعات گوشی آنرمجیک 6

از سوی دیگر، Honor Play 6T به نمایشگر 6.74 اینچی ناچ مجهز است که از نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با ضخامت 8.62 میلی متر کمی ضخیم تر و 198 گرم وزن دارد. از جنبه‌های دیگر، Play 6T یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ فوق‌العاده 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین علت وزن بالاتر نسخه ساده مشخص است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش گوشی Honor Play 6T Pro در هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *