آشنایی با پرفکت مانی و نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

آشنایی با پرفکت مانی و نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

استفاده از ووچر پرفکت مانی یکی از راه‌های محبوب برای انجام تراکنش و خریدهای بین‌المللی است که در مقایسه با دیگر روش‌ها مزیت‌ بیشتری دارد. برای بسیاری از افراد پیش آمده که مجبور به انجام پرداخت‌های بین‌المللی برای خرید کالا، رزرو بلیط و دیگر موارد شده‌اند. در چنین شرایطی راه‌کارهای مختلف مانند استفاده از مسترکارت یا شرکت‌های واسط وجود داشته که هرکدام معایبی دارند. روش دیگری که می‌توان با آن پرداخت را انجام داد؛ استفاده از ووچر است. در بین آنها ووچر مربوط به پرفکت مانی ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایرین تمایز کرده و ما قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی کامل ووچر

از آنجایی که ما نمی‌توانیم بدون داشتن ویزا و مستر کارت حساب‌های خارجی ایجاد کنیم، همچنین تهیه آن‌ها نیز معمولا هزینه بالایی به‌همراه دارد؛ باید روشی پیدا کنیم که بدون نیاز به داشتن حساب، امکان پرداخت آنلاین برای ما فراهم شود.

به عنوان مثال می­توان ووچر پرفکت مانی را بیان نمود. این راه‌کار مانند تهیه کارت هدیه از بانک است. وقتی شما قصد دارید بدون ایجاد حساب از بانک، کارتی دریافت کرده و آن را به شخصی هدیه دهید یا برای مصرف شخصی از آن استفاده کنید؛ کارت هدیه مناسب‌ترین گزینه است.

ووچر که یکی از بهترین کوپن‌های دیجیتالی است که مانند کارت هدیه بدون نیاز به حساب بوده و به شما در انجام تراکنش و پراخت آنلاین برای موارد مختلف کمک می‌کند.

استفاده از ووچر در چه مواردی کاربرد دارد؟

کاربرد ووچر را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • انتقال وجه در تمام دنیا بدون هیچ‌گونه محدودیت
  • پرداخت آنلاین برای موارد مختلف مانند خرید کالا، ثبت نام در آزمون و دیگر موارد
  • امکان تبدیل ووچر به پول نقد با کم‌ترین دردسر توسط صرافی‌ها

ووچر پرفکت مانی

حال که به ‌طور کلی با ووچر آشنا شدیم، بهتر است اطلاعات کاملی راجع به خرید پرفکت مانی نیز پیدا کنیم. با تهیه ووچر، کدی دیجیتالی برای افراد ایجاد می‌شود که از طریق آن می‌توانند پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهند. در ادامه به بررسی مزایا و روش خرید آن می‌پردازیم.

آشنایی با پرفکت مانی و نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

همان‌طور که ووچر مزایای زیادی به ‌همراه دارد؛ استفاده از ووچر مربوط به پرفکت مانی نیز مزیت‌های خاص خود را داشته که عبات‌اند از:

عدم نیاز به ایجاد حساب پرفکت مانی برای انتقال وجه

شما می‌توانید ووچر پرفکت مانی را برای هر فردی که مد نظرتان است انتقال دهید. در این شرایط نیازی نیست که شخص مورد نظر، حساب پرفکت مانی داشته باشد. برای این منظور مشخصات لازم و شماره تماس فرد را  وارد کرده و در آخر اطلاعات کامل ووچر برای وی پیامک می‌شود. پس از آن شخص به‌راحتی و با مراجعه به صرافی می‌تواند آن را به پول نقد تبدیل کند.

عدم نیاز به حمل پول نقد

با توجه به امکان تهیه ووچر این پلتفرم به ‌صورت دلاری؛ دیگر نیازی به حمل پول نقد برای مسافرت‌های خارج از کشور نیست.

بدون تاریخ انقضا

نداشتن تاریخ انقضا یا همان نامحدود بودن تاریخ، خیال افراد را بابت خرید این ووچر راحت کرده است. یعنی افراد با خرید ووچر پرفکت مانی لازم نیست در زمان مشخص آن را نقد کنند؛ بلکه این زمان کاملا نامحدود است.

کارمزد مناسب

از ویژگی‌های مهمی که باعث محبوبیت استفاده از پرفکت مانی شده می‌توان به کارمزد تقریبا پایین آن اشاره کرد. به ‌طور کلی کارمزد این ووچر بستگی به حساب تاییدشده یا تاییدنشده شما داشته و بین 0.5 الی 1.99 درصد است.

حساب‌های تاییدشده کم‌ترین کارمزد را به خود اختصاص می‌دهند که معمولا حدود 0.5 درصد است.‌ همچنین از دیگر مزایای ووچر پرفکت مانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آسان از فروشگاه‌های اینترنتی خارج از کشور
  • راهی سریع و ایمن برای انتقال پول
  • خرید و فروش راحت و روشی برای سرمایه‌گذاری

خرید ووچر مربوط به پرفکت مانی

برای خرید این کوپن دیجیتالی نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی نیست اما با تهیه کیف پرفکت مانی که راهی بسیار سریع است؛ می‌توانید این ووچر را بخرید.

برای تهیه کیف یا ایجاد حساب در پرفکت مانی بهتر است با این شرکت و انواع حساب آن و مزیت های خرید پرفکت مانی آشنایی لازم را پیدا کنید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نام شرکتی است که خدمات خود در زمینه پرداخت‌های الکترونیکی را به کاربران سراسر دنیا ارائه می‌دهد. این شرکت یا سیستم پرداخت بین‌المللی، فعالیت خود را از سال 2007  در کشور پاناما آغاز کرده و امروزه به محبوبیت چشم‌گیری دست یافته است.‌

با توجه به محدودیت‌هایی که برای ایرانیان در بیشتر شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده؛ انتخاب و خرید پرفکت مانی می‌تواند بهترین گزینه برای انجام پرداخت‌های اینترنتی باشد. زیرا همه افراد می‌توانند در این سیستم افتتاح حساب کنند.

ایجاد حساب یا شارژ پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی امکانات زیادی برای شما به همراه دارد که عبارتند از:

  • امکان تغییر ارز پرفکت مانی به دیگر ارزهای دیجیتال
  • خرید ارزهای دیجیتال
  • دریافت یا انتقال پول و همچنین امکان سپرده‌گذاری
  • درخواست برای وام و دریافت آن
  • امکان دریافت سود سالانه در اثر سپرده‌گذاری
  • امکان استفاده بدون نیاز به احراز هویت
  • انجام تراکنش‌های مختلف بدون محدودیت

آشنایی با پرفکت مانی و نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

بررسی حسا‌ب‌های پرفکت مانی

اگر قصد ایجاد حساب پرفکت مانی دارید؛ باید با انواع آن و کاربردهای مختلف آنها آشنا شوید. زیرا هر کدام برای نیازهای مشخصی ایجاد شده و شما باید قبل از افتتاح حساب نیاز خود را کاملا مشخص کنید.‌ در ادامه برای آنکه بتوانید برای خرید ووچر پرفکت مانی به درستی اقدام کنید، انواع این حساب را بررسی می‌کنیم:

حساب شخصی یا پرسونال اکانت (Personal Account)

این نوع حساب برای افراد حقیقی در نظر گرفته شده و اگر شما نیز جزء این دسته هستید، حین ثبت‌نام باید گزینه شخصی را انتخاب کنید.

حساب بیزینسی (Business Account)

این نوع حساب، تفاوت زیادی با حساب شخصی داشته و برای افراد حقوقی یا شرکت‌های بزرگ که قصد انجام چندین تراکنش‌ بین‌المللی را دارند مناسب است.

سازمان‌هایی که در سطح بین‌المللی به فعالیت می‌پردازند؛ باید از سیستم قوی استفاده کنند که پشتیبانی کاملی از پرداخت و انتقال‌ بدون محدودیت دارند. برای این منظور پرفکت مانی مناسب‌ترین گزینه است.

بررسی سطح حساب کاربری در پرفکت مانی

از آنجایی که این سیستم سطوح مختلفی برای افراد ایجادکننده حساب در نظر می‌گیرد و بسیاری از افراد آنها را با نوع حساب اشتباه می‌گیرند لازم می‌دانیم توضیح مختصری در این خصوص شرح دهیم.

سطح نرمال یا معمولی

اگر برای خرید ووچر پرفکت مانی حسابی در این سیستم افتتاح کردید، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرید. افراد سطح نرمال از خدمات شارژ پرفکت مانی بدون هیچ محدودیتی بهره‌مند می‌شوند.

سطح ویژه یا پرمیوم

افراد پس از گذشت یک‌سال فعالیت مستمر در پرفکت مانی و بالا بردن گردش حساب خود، می‌توانند درخواست ارتقاء نوع حساب نرمال به پرمیوم را انجام دهند. دلیل این کار نیز کم‌شدن کارمزد تراکنش است. حتما در نظر داشته باشید ملاک اصلی در تغییر به این نوع حساب و کاهش کارمزد، میزان گردش آن است و در غیر این صورت تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

سطح همکاری

آخرین سطحی که در ووچر پرفکت مانی وجود دارد، سطح همکاری آن است که کاملا با دو نوع بالا تفاوت داشته و مخصوص افراد حقوقی و شرکت‌ها می‌باشد. بیزینس‌های مختلف، صرافی‌ها؛ نمایندگان پرداخت و مشاغلی این چنینی می‌توانند به سطح همکاری دست پیدا کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به امکان دریافت سود سالانه و همچنین کارمزد بسیار پایین برای انجام تراکنش‌های مختلف اشاره کرد.

برای خرید ووچر PerfectMoney چه کارهایی لازم است؟

همان‌طور که گفته شد اگر قصد خرید ووچر پرفکت مانی را دارید؛ نیازی به افتتاح حساب نیست اما خیلی راحت می‌توان آن را به‌صورت رایگان ایجاد کرد. احراز هویت برای این منظور نیز کار راحتی بوده و تنها کافی‌است بعد از ثبت مشخصات، شماره تماس و ایمیل را تایید کنید.

با تایید این موارد که خیلی زود انجام می‌شود؛ احراز هویت اکانت شما پایان یافته و پس از آن با دریافت کد دیجیتالی می‌توانید به خرید ووچر بپردازید.

نحوه فروش PerfectMoney

تا اینجا با نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی و کاربردهای آن آشنا شدیم. اما شاید برای شما سوال باشد که چگونه می‌توان این ارز را به‌ فروش رساند. وب‌سایت‌هایی در این زمینه فعالیت می‌کنند که برای اطمینان از فروش، باید معتبرترین آنها را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما مجموعه تالارارز است. زیرا فرآیند خرید ووچر این پلتفرم و فروش آن به‌ راحتی و با اطمینان کامل انجام می‌شود. با ایجاد حساب کاربری در این وب‌سایت و مراجعه به بخش فروش به ما، پس از انتخاب گزینه ووچر پرفکت مانی، خیلی راحت و با واردکردن کد دیجیتالی که همان شماره ووچر و کد فعال‌سازی است؛ می‌توانید آن را به فروش برسانید.

برای دریافت ارزش ریالی پرفکت مانی نیز باید گزینه تسویه را انتخاب کنید. با این کار در کوتاه‌ترین زمان، مبلغ به حساب شما واریز می‌شود. شما همچنین می‌توانید از طریق این وب‌سایت به شارژ پرفکت مانی نیز بپردازید.

جمع‌بندی

اگر به‌ دنبال راهی مطمئن و ایمن برای پرداخت‌های آنلاین در سطح بین‌المللی هستید؛ خرید ووچر پرفکت مانی به شما پیشنهاد می‌شود. برای تهیه این نوع ووچر نیازی به ایجاد حساب نیست اما ساخت آن نیز می‌تواند مزایایی برای شما به همراه داشته باشد که مهم‌ترین آن کاهش میزان کارمزد پس از ارتقاء حساب است.

با خرید ووچر می‌توان از مزایای آن که شامل عدم نیاز به جابه‌جایی پول نقد، انتقال آسان، کارمزد مناسب، نامحدود بودن تاریخ انقضاء و دیگر موارد اشاره کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : آشنایی با پرفکت مانی و نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *