گوشی ویوو V25 5G در راه هندوستان

گوشی ویوو V25 5G در راه هندوستان

ویوو به تازگی از سری گوشی های هوشمند V25 رونمایی کرده است. این مجموعه شامل دو گوشی Vivo V25 Pro و V25 5G می شود. در حالی که مدل پرو برای فروش در هند در دسترس بود، مدل ساده به تایلند محدود شد. اکنون، یک میکروسایت Flipkart نشان می دهد که این شرکت چینی ممکن است به زودی ویوو V25 5G را در هند عرضه کند. این لیست همچنین برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را افشا می سازد.

یک میکروسایت Flipkart تأیید می کند که گوشی V25 5G به زودی در هند عرضه می شود. هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است، اما انتظار داریم که این گوشی هوشمند در طول فروش Big Billion Day غول تجارت الکترونیکی معرفی شود.

همانطور که گفته شد، میکروسایت برخی از مشخصات V25 5G را نیز فاش می کند. این تایید کرده که این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، دقیقاً مانند Vivo V25 Pro از شیشه Fluorite AG با فناوری تغییر رنگ برخوردار است. گذشته از آن، گوشی هوشمند Vivo با یک دوربین سلفی و فوکوس خودکار چشمی 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود که در حفره مرکزی آن قرار گرفته است. این گوشی دارای حالت Bokeh Flare Portrait است که ادعا می شود “بوکه طبیعی و رویایی” را ارائه می دهد.

از آنجایی که این دستگاه قبلاً در تایلند عرضه شده است، می دانیم که با چیپست Dimensity 900 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط کاربری FunTouch OS 12 را هم دربرخواهد گرفت. گوشی V25 5G با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه بوده و از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

در هند، دستگاه در دو پیکربندی عرضه می شود: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی. قیمت مدل پایه این دستگاه حدود 30000 روپیه گزارش شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی iQOO U5 ویوو بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی ویوو V25 5G در راه هندوستان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *