تاثیرات مهم پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بر پرچم داران سال ۲۰۱۸

اسنپدراگون ۸۴۵

پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ : اگر شما هم مثل دیگر کاربران بر این باور هستید که گوشی های پرچم دار امسال به اندازه ی کافی پر سرعت بوده اند، بهتر است بدانید که جانشین های آن ها در سال آینده به خاطر عواملی ممکن است سریع تر باشند. کوالکام به تازگی از اسنپدراگون ۸۴۵، نسل بعدی تراشه ی خود با تغییرات قابل توجهی رونمایی کرده است. تازه ترین تراشه ی ساخت این شرکت با باز طراحی معماری پلتفرم، تکامل بیشتری پیدا کرده است و این تغییرات و تکامل بی شک تاثیر زیادی بر گوشی های پیشرفته اندرویدی در سال ۲۰۱۸ خواهد داشت.

در حالی که تمرکز تراشه ی اسنپدراگون ۸۳۵ بیش از همه بر عملکرد و سرعت پردازش قرار داشت. تراشه ی جدید و تکامل یافته ی اسنپدراگون ۸۴۵ پیشرفت های عظیمی در نحوه ی به کار گیری گوشی ها از هوش مصنوعی، عکس ها و البته عمر باتری به ارمغان آورده است.

اسنپدراگون ۸۴۵شرکت بزرگ سامسونگ طبق معمول در ساخت این تراشه ی جدید مشارکت و همکاری داشته و احتمالا برای مشاهده ی بهبود ها و ویژگی های گفته شده باید تا زمان انتشار و معرفی گوشی جدید آن یعنی گلکسی اس ۹ منتظر بمانیم. طبق ویژگی ها و خصوصیات این تراشه کاربران حرفه ای به خوبی می توانند تغییرات گفته شده را درک و احساس کنند.

شرکت کوالکام اعلام کرده است که تراشه ی اسنپدراگون ۸۴۵ در زمینه ی پردازش گرافیکی در مقایسه با نسل قبل خود ۳۰ درصد عملکرد سریع تر و بهتری دارد. همچنین این تراشه ی جدید ۸۴۵  در زمینه ی عمر باتری به بهبودی های زیادی دست پیدا کرده است و گوشی های برخوردار از این تراشه با استفاده ی معمولی به راحتی تا یک روز کامل دوام می آورند. این شرکت همچنین ادعا کرده است که این تراشه در زمینه ی بهینه سازی مصرف باتری تا ۳۰ درصد بهینه تر از نسل قبلش عمل می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ماژول جدید مبدل های فای کوآلکام

نظرات در مورد : تاثیرات مهم پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بر پرچم داران سال ۲۰۱۸

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *