بورگوارد BX7 خودرویی قدرتمند برای شما

بورگوارد BX7 در کانون توجه کارشناسان و منتقدان حوزه خودرو

برند بورگوارد یکی از قدرتمند ترین شرکت های تولید کننده خودرو در جهان به شمار می رود این برند آلمانی خودرو هایی متفاوت و دور از انتظار شما را به دنیای خودرو ها معرفی کرده است. در ادامه به بررسی یکی از خودرو های قدرتمندبورگوارد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

بورگوارد BX7

مدت زمان زیادی نیست که بورگوارد BX7 در بازارهای بین‌المللی عرضه شده است؛ اما با این وجود بورگوارد BX7 خیلی زود به یک خودروی جذاب برای کارشناسان و منتقدان حوزه خودرو تبدیل شده است. با توجه به مقالات و اخبار منتشر شده از سوی مجموعه‌های خبری فعال در حوزه صنعت خودرو، به نظر می‌رسد که این SUV فول سایز آلمانی، توانسته است فراتر از انتظارات منتقدان این حوزه عمل کند و افرادی که با این اتومبیل تجربه رانندگی داشتند، بازخورد بسیار مثبتی از خود در این خصوص نشان دادند. بورگوارد BX7 پس از ورود به کشورهای خاورمیانه و البته آلمان، برای بازارهای دیگری همچون بازار خودروی مالزی و کشورهای آسیای میانه آماده می‌شود؛ از همین رو این روزها بیش از پیش شاهد بررسی و آنالیز بورگوارد BX7 در شبکه‌های اجتماعی و فضاهای اینترنتی هستیم. البته از سال 2015 و با به نمایش درآمدن کانسپت بورگوارد BX7 در نمایشگاه فرانکفورت آلمان، کارشناسان و منتقدان حوزه خودرو، شروع به نقد و بررسی این اتومبیل کردند و می‎‌توان گفت در اغلب محتوای منتشر شده از این افراد متخصص شاهد وجود یک انتظار مثبت در خصوص این خودروی قدرتمند آلمانی بودیم.
زبان طراحی بورگوارد BX7 همه چیز را می‌گوید!
با انتشار تصاویر متعدد از بورگوارد BX7، زبان طراحی جدید محصولات این شرکت آلمانی نیز برای دوست‌داران صنعت خودرو نمایان شد. مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شده است بورگوارد BX7 یک اتومبیل باوقار و با اصالت به حساب بیاید، توجه به جزئیات در طراحی این SUV فول سایز هفت سرنشینه است. جلو پنجره 6 ضلعی عضلانی بورگوارد BX7 با بهره‌گیری از خطوط عمودی طراحی شده است که این سبب گردیده که نمای جلوی اتومبیل کمی بزرگ‌تر از حد واقعی دیده شود و قدرت و وقار در طراحی بورگوارد BX7 مورد توجه مخاطب قرار گیرد. در همان راستا لوگو لوزی شکل بورگوارد که در وسط جلو پنجره قرار دارد و بخش قابل توجهی از فضای خطوط عمودی را در بر گرفته است، به بیننده اصالت بورگوارد BX7 را یادآوری می‌کند. همچنین طراحی خیره‌کننده چراغ‌های روز (DRLs) که به شکل لوزی های کوچک در قسمت پایین چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند به ما نشان می‌دهند که با یک خودروی معمولی سر و کار نداریم و باید از بورگوارد BX7 به عنوان یک اتومبیل مدرن یاد کنیم. از طرفی رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی دو رنگ، خطوط و حجم پردازی های بدنه، و البته اگزوز دوگانه بزرگ بورگوارد BX7، حس تهاجمی و اسپرت بودن این خودرو را در ما بیشتر می‌کند.
قلب تپنده بورگوارد BX7 قواعد بازی را تغییر می‌دهد!
در نهایت به پیشرانه قدرتمند بورگوارد BX7 می‌رسیم. موتور 2 لیتری این باوقار آلمانی به لطف فناوری GDI و البته یک سیستم توربوشارژر قدرتمند، می‌تواند 224 اسب بخار نیرو و 300 نیوتون متر گشتاور تولید و این نیرو را به کمک سیستم هوشمند i-AWD به هر چهار چرخ انتقال دهد که شتاب، فرمان پذیری و پایداری فوق‌العاده‌ای را برای راننده به ارمغان می-آورد.
البته فقط پیشرانه قدرتمند بورگوارد BX7 نیست که آن را به عنوان یک اتومبیل محبوب معرفی می‌کند، یادمان نرود فناوری‌های نوین و ایمنی بالا دو دلیل برتری بورگوارد BX7 نسبت به رقبای آن بشمار می‌رود. استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، سیستم پیش بینی ترمز اضطراری برای کاهش زمان واکنش ترمز و بسیاری موارد دیگر باعث شده است که این اتومبیل طیف گسترده‌ای از فناوری‌های روز دنیا را به عاشقان اتومبیل‌های مدرن ارائه دهد. همچنین بورگوارد BX7 با داشتن 6 ایربگ در 10 نقطه و استفاده از بدنه فولادی با مقاومت بسیار بالا توانسته است بالاترین سطح ایمنی را برای حفاظت از سرنشینان به ارمغان بیاورد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده است منتقدان و کارشناسان تخصصی حوزه خودرو، بورگوارد BX7 را به عنوان یک خودروی ایمن، مدرن و البته قدرتمند به جهان معرفی کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بورگوارد BX7 خودرویی قدرتمند برای شما

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *