به پدربزرگ یا مادربزرگتان سگ رباتیک هدیه کنید

پارسال، “Hasbro” با خط تولید جدید از اسباب بازی های هدفمند متعلق به سالمندان که نیاز به همدم و همنشین داشتند، متعجب و اندک اندوهین ساخت. اما با خط تولید جدید دیگر این شرکت در زمینه مرتبط به نظر می آید که Hasbro قصد بی خیال شدن ندارد. تولید و عرضه عروسک های رباتیک هدفمند به منظور مونس سالمندان بدون نیاز به آب و غذا دادن یا حمام کردن بیشتر به کار کسانیکه ناتوان از عهده نگهداری حیوانات زنده می باشد، می آید.

اولین خط تولید شرکت Hasbro گربه های رباتیک در رنگ های مختلف بود، و اما امسال تصمیم گرفته است سگ های شکاری رباتیک به رنگ طلایی را به سالمندانی هدیه کند که دوستدار سگ ها هستند اما توان نگهداری آن ها را ندارند. بنابراین، آن ها قادر هستند تا ساعت های زیادی با این عروسک های رباتیک مشغول بازی باشند.

سگ رباتیک

بهره بری سالمندان نیازمند به همنشین از توله سگ های رباتیک Hasbro ساده تر از همنشین شدن با سایر موجودات مجازی دارای دکمه به همراه قابلیت تعقیب شدن است. شما می توانید به هر زبان که می خواهید با این سگ های رباتیک صحبت کنید. و واکنش دریافت کرده از این ربات ها نگاه ها و آواهای سگ مانند می باشد. همچنین وقتیکه این عروسک ها را در آغوش می گیرید و موهایشان را لمس می کنید، متوجه نبض آرام و لطیفشان خواهید شد.

این سگ های رباتیک بیشتر از آن که به منظور انجام کار تولید و عرضه شده باشند برای لذت بردن در خدمت سالمندان قرار گرفته اند. پس نباید از آن ها توقع انجام کارهای روزمره و عادی و یا گرفتن و برداشتن نامه از نامه رسان روزانه را داشته باشید. این سگ ها حتی برای قدم زدن در اطراف خانه هم عرضه نشده اند. این ها برای محبت ورزیدن و مونس شدن خلق شده اند.

پائیز امسال سگ های رباتیک در قیمت 120 دلار عرضه شده اند که قطعا گران است. اما از آنجا که بازدهی آنان کمتر از سگ های واقعی نیست این قیمت چندان به چشم نمی آید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به پدربزرگ یا مادربزرگتان سگ رباتیک هدیه کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *