افشا اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 12

افشا اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 12

OnePlus 11 جدیدترین گوشی پرچمدار وان پلاس بوده که راهی بازار شد و پس از آن شاهد عرضه مدل های میان رده ای چون Ace 2 و Ace 2V بودیم، اما جانشین واقعی 11 رونمایی نشد. اکنون، آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده، به برخی از مشخصات OnePlus 12 اشاره می کند. مدلی انتظار داریم اوایل سال آینده معرفی شود.

آخرین اطلاعات از Digital Chat Station منتشر شده که اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که این برند در حال حاضر مشغول آزمایش دوربین جدید پریسکوپ روی محصول “SM8650” است. گزارش شده که این شماره مدل به چیپست نسل بعدی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره دارد. در حالی که اطلاعات فاش شده به طور مشخص اشاره ای به مدل وان پلاس 12 ندارد، این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد. البته با توجه به وجود چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 در وان پلاس 11، عجیب نیست.

علاوه بر این، افشا همچنین اضافه می کند که اسنپدراگون 8 نسل 3 در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که OnePlus 12 دارای این پردازنده رده بالا باشد. جدای از این، مکس جامبور، یکی دیگر از افشاگران صنعت، اظهار داشت که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی‌های مختلف در دوربین گوشی هوشمند پرچم‌دار سال 2024 است. این شامل آزمایش لنز جدید پریسکوپ می شود.

با اضافه شدن لنز پریسکوپ جدید و بهبود یافته، OnePlus 12 قادر به ارائه عملکرد زوم بهتری خواهد بود. برای کسانی که نمی‌دانند، این دوربین را معمولاً می‌توان در اکثر دستگاه‌های پرچم‌دار مانند سامسونگ Galaxy 23 Ultra پیدا کرد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین باید آن را شایعه به حساب آورد.

در اخباری مرتبط OnePlus در حال برنامه ریزی برای معرفی یک محصول جدید در سری Ace 2 بوده که مدل بالاتر Ace 2 Pro خواهد بود. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشا جدید برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

این خبر از سوی Digital Chat Station که اطلاعات را در وب‌سایت ویبو به اشتراک گذاشته بود، به دست می‌آید. برای کسانی که نمی دانند، این شرکت قبلاً مدل‌های Ace 2 و Ace 2V را در اوایل سال جاری برای بازار چین معرفی کرده بود. اکنون، به نظر می رسد که Ace 2 Pro جدیدترین محصول در خط تولید است و دارای مشخصات به روز شده خواهد بود. این شامل یک پردازنده جدید بوده که طبق گزارش ها جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

بیشتر بخوانید  فروش بی سابقه گوشی وان پلاس 10 پرو

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *