گوشی POCO C50 بزودی معرفی خواهد شد

گوشی POCO C50 بزودی معرفی خواهد شد

غول تولیدی چینی، شیائومی، در حال حاضر روی چند گوشی هوشمند کار می کند. قبل از پایان سال، این شرکت دستگاه های خود را در تمام بخش ها عرضه خواهد کرد. به یاد بیاورید که شیائومی POCO C40 را در ژوئن امسال عرضه کرد. اخیرا POCO هند اعلام کرده است که POCO C50 جدید را در هفته آخر نوامبر عرضه خواهد کرد. این بدان معناست که این شرکت هر شش ماه یک بار سری POCO C را ارتقا خواهد داد.

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی از طرف POCO در مورد این دستگاه وجود ندارد. با این وجود، در یک کنفرانس مطبوعاتی، این شرکت ادعا کرد که POCO C50 “پادشاه نسبت قیمت به عملکرد” ​​خواهد بود. شیائومی همچنین ادعا می کند که “بسته کلی” یک “عملکرد دوربین در سطح ستاره” را ارائه می دهد. علاوه بر این، این شرکت قول “تجربه چند رسانه ای همهجانبه” و همچنین “عمر باتری طولانی و طراحی شیک” را می دهد.

به نظر می رسد همه این وعده ها برای یک گوشی هوشمند سطح ابتدایی بیش از حد باشد. با این حال، تا چند روز دیگر، خواهیم دید که این شرکت چه چیزی برای ارائه دارد. در اکتبر سال جاری، POCO C50 در لیست دستگاه های پشتیبانی شده گوگل پلی ظاهر شد. این دستگاه با شماره مدل 220733SPI ظاهر شد و از نام رمز “snow” استفاده می کند. همین مدل قبلا در پایگاه داده IMEI نیز ظاهر شده است. از نقطه نظر کد مدل، POCO C50 ممکن است نسخه تغییر نام تجاری Redmi A1+ باشد. دومی با نام رمز Snow نیز عرضه می شود.

Redmi A1+ از صفحه نمایش قطره آب 6.52 اینچی HD+ استفاده می کند. این دستگاه در زیر کاپوت دارای پردازنده مدیاتک هلیو A22 است. همچنین دارای سیستم اندروید 12 Go Edition است. یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی هوشمند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. از نظر قیمت، Redmi A1+ یک گوشی هوشمند واقعا ارزان است. این دستگاه با قیمت اولیه 85 دلار عرضه می شود. در حال حاضر، نمی‌توانیم بگوییم که Redmi C50 قیمت اولیه مشابهی خواهد داشت یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پوکو F6 بزودی معرفی خواهد شد

نظرات در مورد : گوشی POCO C50 بزودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *