به مناسبت ولنتاین این هدیه های تکنولوژی را تقدیم کنید

فردا روز “عشق” است. و این روز تحت عنوان “روز ولنتاین” بر هیچ کدام از افرادی که در سراسر دنیا زندگی می کنند پوشیده نیست. از آن جا که فردا روز عشق است، ما در نظر گرفته ایم متناسب با موضوع وبسایت برای آن دسته از خوانندگانی که هنوز هدیه ای تهیه نکرده اند اما به تکنولوژی علاقه مند هستند بهترین کادوهای ممکنه را معرفی کنیم. پس اگر هنوز نمی دانید به عشقتان چه هدیه ای تقدیم کنید، با ما همراه باشید!

  • مداد هوشمند Stylus

اگثر افراد در دسته بندی فوق قرار گرفته اند: هنرمند، طراح، نویسنده، کارمند و نهایتا کاربر آیفون و یا آیپد.

مداد دیجیتال مدرن 53 به این دسته از افراد کمک کرده است تا از آیفون ها و آیپدهایشان به عنوان ورق کاغذ استفاده کنند. سازنده مداد هوشمند 53 برای برنامه ترسیم و طرح خود تحت عنوان “Paper” (رایگان برای دستگاه های iOS) به خوبی شناخته شده است. برنامه Paper یک برنامه ستایش شده و محبوب از سوی نخبگان Silicon Valley شامل توییتر، مدیرعامل Jack Dorsey به همراه سینماگران چینی که از استوری بورد استفاده کرده اند می باشد. قیمت این مداد دیجیتال 59.99 دلار است.

  • ساعت هوشمند با قابلیت پیگردی فعالیت و خواب Whitings

سری Activité از ساعت های هوشمند Withings با سبک کلاسیک و ظاهر شیک عرضه شده است. این ساعت های هوشمند قادرند تا فعالیت های کاربران را پیگیری کنند. ساعت های هوشمند Withings با برنامه Health Mate ساخته شده توسط همین شرکت همگام سازی می شود. و با یک ویبره آرام شما را از خواب بیدار می کند. این سری از ساعت ها در چهار رنگ زنده ارائه داده شده اند. و سری های فلزی آن با یک قاب فولاد ضد زنگ به همراه بند ورزشی سیلیکونی نرم آمده است.

  • Tile Mate

اگر همسرتان یک فراموشکار است، به او هرزمان که قصد خارج شدن از منزل را دارد کمک کنید تا کلید و کیف پول خود را پیدا کند. در اینجا یک راه حل آسان بدون هیچ گونه اتلاف وقت برای بازیافتن اشیاء گم شده تان در دسترس است. Tile Mate به سادگی اشیاء و یا حتی حیوان خانگیتان را ردیابی می کند. شما از طریق اپلیکیشن مرتبط به Tile Mate می توانید روی آیتم گم شده تان کلیک کنید و آن شیء با محدوده بلوتوث 100 فوت زنگ می خورد.

و در صورتی که شما قادر نباشید تا تلفن همراهتان را بیابید، دو کلیک روی Tile Mate کافیست تا تلفن همراهتان حتی با وجود سایلنت بودن زنگ بخورد.

  • پرینتر عکس موبایل

اگر دوست ندارید فقط عکس بگیرید و آن ها را تا ابد در موبایلتان نگه دارید، از آن ها پرینت بگیرید! این پرینترها برای آن دسته از افرادی است که می خواهد عکس هایشان را به صورت چاپ شده نگه دارند اما به دوربین نیازی ندارند.

پرینتر عکس Sprocket از HP با بلوتوث به تلفن همراهتان متصل شده و آن را روی یک کاغذ “2 در “3 چاپ می کند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به مناسبت ولنتاین این هدیه های تکنولوژی را تقدیم کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *