به راحتی فایل های صوتی 4K یوتیوب را به MP3 تبدیل کنید

اگر به دنبال یک روش سریع برای استخراج یا تبدیل فیلم ها از YouTube ، Vimeo و سایر منابع ویدئویی به فایل های صوتی .mp3 هستید ، قطعاً برنامه کوچک 4K YouTube به MP3 بسیار کوچک و در عین حال بسیار متنوع ارزش بررسی را دارد.

4K YouTube به MP3 3.15: اشتراک در لیست های پخش YouTube اکنون در دسترس است

نسخه جدیدی از نرم افزار 4K YouTube به MP3 منتشر شده است که به شما امکان می دهد از طریق برنامه در کل کانال YouTube یا لیست های پخش مشترک شوید. اکنون در نسخه 4K YouTube به MP3 نسخه 3.15 به بالا می توانید با استفاده از دکمه اشتراک برنامه ، مانند کانال های YouTube در کانال ها و لیست های پخش مشترک شوید.

همه سیستم عامل اصلی پشتیبانی می شود

برنامه 4K یوتیوب به MP3 برای بارگیری رایگان در دسترس است و از Microsoft Windows ، Mac OS و بالاتر و همچنین لینوکس پشتیبانی می کند. برای شروع کانال YouTube را که می خواهید در مرورگر خود بارگیری کنید پیدا کنید و آدرس اینترنتی کل کانال را کپی کنید نه فقط یک ویدیو. سپس بر روی دکمه “اشتراک ها” در برنامه 4K YouTube به MP3 کلیک کنید و پیوندی که فقط کپی کرده اید به طور خودکار شروع به تبدیل می کند. این روند همچنین می تواند برای لیست های پخش و همچنین کل کانال YouTube تکرار شود و راهی عالی برای ضبط فقط فیلم های مورد علاقه شماست و به شما امکان می دهد در صورت تمایل به راحتی در یک لیست پخش یا ویدیو مشترک شوید. پس از انتخاب برنامه ، ویدیوهای جدید هنگام انتشار به طور خودکار تبدیل شده و آنها را تبدیل کرده و در مکان دلخواه بر روی رایانه خود قرار می دهد تا مطمئن شوید که هرگز آن آموزش های مهم یا به روزرسانی سازندگان محتوای ویدیوی مورد علاقه خود را از هر بستری که داشته باشید از دست نخواهید داد.

نرم افزار 4K YouTube به MP3 قبلاً بیش از 2 میلیون بار بارگیری شده است و به صورت بارگیری رایگان و بدون کارت اعتباری و هیچ دوره آزمایشی در دسترس است و به شما امکان می دهد بدون نیاز به جدا شدن با هیچ یک از ویدیوها ، به تبدیل فایل های صوتی MP3 بپردازید. پولی که با عرق جبین به دست آوردهام. نسخه رایگان به شما امکان می دهد 30 قطعه صوتی در روز، و 10 آهنگ صوتی در هر لیست پخش و همچنین پنج آهنگ صوتی در هر کانال با یک بارگیری همزمان تبدیل کنید.

یک منبع ویدیویی را به MP3 تبدیل کنید

برای تبدیل یک ویدیوی YouTube به صوتی ، به سادگی پیوندی را به یک آهنگ صوتی در YouTube وارد کنید که می خواهید آن را به MP3 تبدیل کرده و پس از شروع روند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا انجام شود. پس از تبدیل فیلم YouTube به یک فایل MP3 ، بسته به نوع علاقه خود می توانید آن را انتقال داده یا آهنگ ها را در تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا درایو سخت خارجی یا درایو فلش خود بارگیری کنید. برنامه 4K YouTube to MP3 به شما امکان می دهد از لیست های پخش YouTube و کانال ها در MP3 ، M4A و OGG استفاده کنید. شما را قادر می سازد YouTube Watch بعداً ، ویدیوهای پسندیده ، لیست های پخش My Mix و موارد دیگر را ذخیره کنید ، همچنین محتوای خصوصی YouTube را در سطح کیفیت اصلی بارگیری کنید یا صوتی را که در وب سایتی با همان کیفیت بارگذاری شده ذخیره کنید ، اعم از YouTube ، Soundcloud ، Vimeo ، Instagram ، Facebook ، Flickr ، Dailymotion ، Metacafe ، Twitch ، Tumblr یا دیگران.

مشترکان YouTube Premium

بیشتر بخوانید  یوتیوب موزیک و پریمیوم به 100 میلیون کاربر رسیدند

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک مشترک YouTube Premium هستید ، می توانید به کیفیت صوتی YouTube بالاتر که می تواند به بهبود کیفیت MP3 شما کمک کند نیز دسترسی پیدا کنید. مناسب برای فایل های صوتی مانند موسیقی ، آلبوم یا کتاب صوتی که می توانید هنگام مسافرت با وسیله نقلیه یا مستقیماً از طریق تلفن هوشمند یا پخش کننده رسانه خود ، آنها را گوش کنید.

تبدیل فیلم نامحدود

اگر می خواهید به بارگیری های نامحدود ، آهنگ های صوتی نامحدود از لیست های پخش و آهنگ های صوتی نامحدود از کانال های مورد علاقه خود ارتقا دهید ، این نرم افزار برای خرید با قیمت 19 یا 49 دلار برای نسخه حرفه ای موجود است که همچنین تبلیغاتی را که در آن استفاده می کنید حذف می کند. نسخه رایگان با به روزرسانی به نسخه حرفه ای ، می توانید URL های خود را وارد و صادر کنید ، از YouTube Premium HQ Audio بهره مند شوید ، از این نرم افزار برای استفاده تجاری استفاده کنید و همچنین از بارگیری همزمان نامحدود همراه با کانال اشتراک خودکار و ویژگی اشتراک لیست پخش که در ابتدای ذکر شده است بهره مند شوید.

سایت های ویدیویی پشتیبانی شده توسط برنامه 4K YouTube به MP3

سرویس های ویدئویی پشتیبانی شده توسط برنامه 4K Youtube to MP3 شامل YouTube ، Facebook ، Vimeo ، SoundCloud ، Flickr ، Dailymotion ، Metacafe ، پخش جریانی ضبط شده ، TikTok و Likee است. برای شروع ، به سادگی به وب سایت Open Media بروید و نرم افزار 4K YouTube به MP3 را بارگیری کنید پس از نصب ، پیوند را از مرورگر خود کپی کرده و با استفاده از دکمه سبز رنگ دایره ای به علاوه در سمت چپ بالا ، آن را در برنامه 4K YouTube به MP3 قرار دهید. گوشه. سپس نرم افزار تحویل داده می شود و شما فقط باید منتظر بمانید تا بارگیری کامل شود. هنگامی که فایل MP3 به یک دایرکتوری منتقل می شود ، با کلیک راست ماوس بر روی مورد و دسترسی به “نمایش در پوشه” می توان به آن دسترسی پیدا کرد ، سپس می توانید آن را به هر دستگاهی که دارید با استفاده از کشیدن و رها کردن ساده از یک مکان منتقل کنید به دیگران. یا اگر ترجیح می دهید به لطف پخش کننده صوتی یکپارچه که در نرم افزار تعبیه شده است می توانید مستقیماً از رابط برنامه به آهنگ های صوتی گوش دهید. برای راهنمایی کامل و یک فیلم مفید به وب سایت رسمی بروید.

 

کلام اخر

از تجربه من ، استفاده از برنامه 4K یوتیوب به MP3 آسانتر نیست ، به سادگی پیوند منبعی را که می خواهید از ویدئو به MP3 تبدیل کنید کپی کنید و با یک کلیک تنها فرآیند شما را قادر می سازد تا به روز باشید با تمام فیلم های مورد علاقه خود مستقیماً از طریق تلفن یا رایانه لوحی خود تاریخ بگذارید. نسخه رایگان یک روش عالی برای آزمایش برنامه و بررسی مراحل تبدیل آن بدون نیاز به وارد کردن جزئیات پرداخت برای شروع ، فراهم می کند.

علاوه بر ایجاد نرم افزار 4K ویژه یوتیوب به MP3 ، تیم توسعه دهنده 4K یوتیوب به Mp3 همچنین ایجاد طیف گسترده ای از برنامه های نرم افزاری دیگر از جمله 4K Video Downloader ، 4K Stogram ، 4K Slideshow Maker و 4K Video to MP3 را نیز عهده دار شده است. نرم افزار. وب سایت اصلی نرم افزار Open Media دارای آموزشهای فراوانی است که می توانید دنبال کنید و همچنین دستورالعمل های کاملی در مورد نصب ، تبدیل فیلم های YouTube به فایل های صوتی MP3 و موارد دیگر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به راحتی فایل های صوتی 4K یوتیوب را به MP3 تبدیل کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *