به این 7 دلیل کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد

به این 7 دلیل کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد

اگر شما هم فروشگاه آنلاین دارید و هنوز نمی­دانید که آیا کسب و کار شما به اپلیکیشن نیاز دارد یا خیر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.یکی از نکات بسیار مهمی که امروزه برای کسب و کارها در فضای آنلاین وجود دارد داشتن یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی است.

در این مقاله، در مورد دلایل مهمی که طراحی اپلیکیشن موبایل برای رشد کسب و کار شما مهم خواهد بود؛ صحبت می کنیم.

شرکت های موفق بیشتر از قبل با حضور در اپلیکیشن ‎های موبایل، برای ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کار خود،و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی یا بالقوه خود استفاده میکنند.

همانطور که می‎دانید؛  مشتریان بالقوه برای یافتن محصولات و خدمات مورد علاقه‌شان، در اپلیکیشن های فروشگاهی را جستجو می کنند. از این رو طراحی اپلیکیشن و حضور در دنیای آنلاین، تاثیر بسزایی در رشد کسب ‎و ‎کارها خواهد داشت.

 

اهیمت طراحی اپلیکیشن در رشد کسب و کارها

ما در دنیای هوشمند و رشد یافته دیجیتالی با بیش از 3.8 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در سراسر جهان زندگی می کنیم. بررسی ها نشان می دهد که یک فرد به طور متوسط ​​96 بار در روز گوشی خود را چک می‎کند. تقریبا همه افراد از تلفن همراه برای هر کار کوچک و بزرگی استفاده می‎کنند. از ارسال پیامک به دوستان گرفته تا خرید آنلاین، رزرو بلیط و سفارش غذا و … در نتیجه، نزدیک به 90٪ از زمان استفاده ار تلفن همراه فقط برای اپلیکیشن ها صرف می شود.

اپلیکیشن‌های موبایل، کار را برای همه آسان‌ کرده‌اند. از این رو شاهد تقاضای روزافزون برای طراحی اپ موبایل از سمت صاحبان کسب‌ و کارها هستیم، که آنها به دنبال یک شرکت معتبر توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل هستند که بتواند؛ طراحی اپلیکیشن، را بصورت منحصر بفرد با مزیت رقابتی انجام دهد.

هدف هر کسب و کاری افزایش مخاطبان، تقویت شخصیت برند، فروش و در نهایت بازگشت سرمایه است. اپلیکیشن های کاربردی موبایل نقشی حیاتی در ایجاد همه این موارد ایفا می‎کنند. با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، شرکت‌ها می‌توانند؛ دسترسی ساده به محصولات و خدمات خود را با لمس چند دکمه به کاربران ارائه دهند، بنابراین به رشد کسب ‌و کار کمک بسزایی می‎کنند.

بیایید عمیق تر در رابطه با طراحی اپ موبایل و رشد کسب و کار صحبت کنیم. توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل و سایر مزایایی که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید؛ از توسعه اپلیکیشن تلفن همراه انتظار داشته باشید، را در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد.

به این 7 دلیل کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد

چرا کسب و کار شما به اپلیکیشن نیاز دارد؟

1.     بالا بردن ارزش برند در دیدگاه خریداران

رشد کسب و کارها در گرو تعامل با مشتریان است و نتیجه تعامل، به فروش رسیدن محصولات یا خدمات شماست. اصل تعامل را در نظر بگیرید و از آن را برای ارتقای اپلیکیشن و فروش بیشتر استفاده کنید.

اما، اپلیکیشن موبایل از کجا وارد این چرخه تعامل می شود؟ بطور مثال: استارباکس از طراحی اپلیکیشن در این جهت استفاده کرده است که به مشتریانی که در آن عضو هستند، جوایزی را اهدا می کند. این به نوبه خود مشتریان را تشویق می کند تا از طریق اپلیکیشن خرید داشته باشند.

پرداخت مستقیم از اپلیکیشن و تسهیل فرآیند خرید، تجربه بهتری را برای مشتریان را فراهم می‎کند. کسب و کار شما، با حضور اپلیکیشن خاص، تجربه خوبی را برای مشتریان ایجاد می کند.

2.     هویت برند قوی تر

زمان هایی بود که تقویم ها، پوسترها و بیلبوردها نقش زیادی در تبلیغات داشتند. هر شرکتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود، لوگوی خود را روی آنها قرار می داد.  این روزها جای تبلیغات گذشته را اپلیکیشن های موبایلی گرفته اند!

یکی از ویژگی‌های بارز طراحی اپلیکیشن‌ موبایل این است که، برند شما به راحتی شناخته می شود و هزینه تبلیغات را کاهش می دهد. این تعامل منظم با بازار هدف شما است؛ اعتماد مشتریان به برند شما را افزایش می دهد.

هدف اپلیکیشن‌ های موبایل افزایش تعامل و جلب اعتماد مشتری است. هرچه بیشتر به شما ایمان داشته باشند، بیشتر به برند و کالاهای پیشنهادی از سمت شما اعتماد خواهند داشت.

 

3.     ارتباط موثر با مشتری

در طی سال‌های گذشته، ارتباط بین فروشنده یا ارائه دهنده خدمات از ارتباطات چهره به چهره به ارتباط دیجیتالی تغییر کرده است. طراحی و ساخت اپلیکیشن بستری را فراهم می کند که کاربران به راحتی در هر ساعت از شبانه روز می توانند به راحتی خرید انجام دهند در حالی که هیچ فروشگاهی در هر ساعتی از شبانه روز چنین قابلیتی ندارد.

طراحی اپلیکیشن مثل یک واسطه بین فروشندگان و خریداران عمل می کند و هدف اصلی آن ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

 

4.     افزایش سود

اجازه بدهید با یک مثال شروع کنیم، پیتزا دومینو یکی از رستوران های زنجیره ای است که بعد از راه اندازی اپلیکیشن، شاهد افزایش فروش و سود 28 درصدی بود.

این عدد نشان دهنده افزایش تعداد کسانی که پیتزا دوست دارند نیست   صرفا تاثیر طراحی اپلیکیشن را نمایش می دهد که افراد ترجیح می دهند از طریق اپ پیتزا سفارش دهند تا تماس تلفنی. از سوی دیگر، طبق یک مطالعه، 35.4 درصد از فروش جمعه سیاه با استفاده از دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. اپلیکیشن موبایل، هزینه های اضافی را کاهش می دهند.

 

5.     مزیت رقابتی برای دیگران

هنوز شرکت های زیادی وجود دارند که اپلیکیشن موبایل ندارند. به عنوان مثال، این روزها هنوز اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کارهای کوچک توجیه نشده است. این یک فرصت بزرگ برای شماست که با طراحی اپلیکیشن موبایل از رقبا پیشی بگیرید.

به این 7 دلیل کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد

6.     سهولت پرداخت

همانطور که قبلا ذکر شد، درگاه های پرداخت شخص ثالث، تراکنش را برای همه بدون دردسر انجام می‎دهند. این یکی از مهمترین دلایلی است که کاربران امروزی اپلیکیشن های موبایل را ترجیح می‎دهند. برنامه‎های فروش آنلاین، سفر، سفارش غذا و غیره اغلب به پرداخت آنلاین نیاز دارند. پرداخت‎های امن یکی از دلایلی است که کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز پیدا می‎کنند. به این ترتیب به راحتی اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و کسب و کار خود را سودآورتر از قبل کنید.

7.     وفاداری مشتری را افزایش می دهد

فروش محصول و خدمات از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک و یا بازاریابی ایمیلی و … آسیب پذیر هستند و تنها با یک تبلیغ منفی کسب و کار شما زیان می بیند. اما اپلیکیشن‌های موبایل به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا مستقیماً با مشتریان خود تعامل داشته باشند.

از این رو، اپلیکیشن های موبایل می توانند ارتباط واقعی و صمیمانه ای با مشتریان ایجاد می کنند، که اعتماد مشتریان را جلب می کند. همچنین، در وفادار سازی کاربران و مشتریان نیز کمک می کند.

از طرفی اپلیکیشن، بستر را فراهم می کند که سوالات مشتریان را پاسخ دهید و ابهامات را برطرف کنید. وقتی مشتری برندی را پیدا می کند که می تواند به راحتی سوالات خود را حل کند، سعی می کند آن را حفظ کند.

نتیجه گیری

امروزه، مردم به طور فزاینده ای افراد جذب اپلیکیشن های موبایل می شوند. زیرا آنها تعاملی و واکنشگرا هستند و ناوبری (Navigation) راحت تری دارند. در نظر داشته باشید، اگر کسب و کار شما اپ موبایل نداشته باشد، مخاطبان آنلاین خود را از دست خواهید داد. بنابراین، مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را اداره می کنید، بهتر است حضور در فضای آنلاین را در قالب یک طراحی اپ داشته باشید.

دنیای کسب و کار دیگر بروشور، چاپ تبلیغات، آویزان کردن بیلبوردها نیست. باید بهترین و سریع ترین روش را برای پاسخ به هر سؤال مشتری داشته باشید. دنیا سیار شده است و شما هم باید کسب و کار خود را بروز کنید. اگر شما هم برای آینده کاری خود، هدف ‎های بزرگ و قصد طراحی اپلیکیشن موبایل را دارید؛ از شرکت کیان تجارت کمک بگیرید. این شرکت به شما کمک می کند؛ در جهت پیشبرد اهداف بهترین تصمیم‎ها را بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به این 7 دلیل کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *