بهترین گوشی و لپ تاپ 2017

گلکسی

این روزها با گذری ساده به بازار تکنولوژی متوجه تنوع زیاد محصولات می شویم . اما گاهی از میان این انبوه برخی به عنوان بهترین ها به کاربران معرفی می شوند. در ادامه این پست به معرفی یکی بهترین و جدیدترین گوشی 2017 و همچنین لپ تاپ پرداخته ایم . با زوم تک همراه باشید. 

 

بهترین گوشی : سامسونگ گلکسی S8

یکی از بهترین گوشی های که امروزه در میان کاربران وجود دارد سامسونگ گلکسی اس 8 است. این گوشی با طراحی بی نظیر و جذاب خود توانسته است جایگاه ویژه ی را به خود اختصاص دهد. 

اس8

گلکسی اس 8 در میان گوشی های هم رده قیمت خود ،  توانسته است بیشتر موفق باشد .  در ادامه به برخی از ویژگی های آن اشاره شده است.

سیستم عامل: اندروید 7

وزن: 155 گرم

دوربین عقب: 12MP 

 دوربین سلفی: 8MP

ظرفیت باتری: 3000mAh

حافظه داخلی: 64GB

سایز صفحه نمایش: 5.8 اینچ 

حدود قیمت : دو میلیون تا دو میلیون 800 هزار تومان

قابلیت های ویژه : ضد آب و گرد و غبار / سخت افزار قدرتمند / دوربين اصلي و سلفي کم نظير

 

بهترین لپ تاپ : Dell XPS 13

یکی از بهترین انتخاب ها برای لپ تاپ ، مدل Dell XPS 13 می باشد .این لپ تاپ دارای قابلیت های فوق العاده ی است و همچنین سبک و باریک و طول عمر باتری زیادی دارد. 

لپ تاپگرافیک: Intel HD Graphics 620

سی پی یو : Intel Core i3 – i7

صفحه نمایش: 13.3 اینچ

حافظه داخلی: 512GB SSD

قیمت : حدود 7 میلیون تومان

نقاط قوت و قابلیت های ویژه : شارژدهي بالاي باتري / کيفيت ساخت بالا / طراحی فوق العاده و زیبا / وزن کم / ضخامت کم / پردازنده مرکزي قوي به نسبت آلترابوک‌ها / صفحه‌ي نمايش لمسي با کيفيت QHD

اما متاسفانه در این لپ تاپ دوربین وب کم در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است و ممکن است این موضوع برای عهده ی خوشایند نباشد ولی در هر صورت یکی از بهترین لپ تاپ های 2017 می باشد و کمتر کسی از خرید آن پشیمان خواهد شد. 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی و لپ تاپ 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *