بهترین گوشی در عکسبرداری آیفون X اپل شناخته شد

آیفون X

کانسومر ریپورتس در طی خبری بیان کرد گوشی آیفون X اپل در مقایسه با گوشی های دیگر از نظر عکاسی بسیار بالا تر بوده و شاید بتوان گفت برترین گوشی در زمینه عکاسی می باشد. این مجله 10 گوشی را که دارای کیفیت عکاسی بالایی بودند،معرفی شدند , این گوشی ها از جهات مختلف از جمله ویژگی های رنگ بندی , رزولوشن تصویر ، دیافراگم و دامنه داینامیک , نویز بصری و بسیاری از موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفتند. در جایگاه اول این لیست نام آیفون X به چشم می خورد , پس از آن در جایگاه دوم آیفون 8 و در جایگاه سوم آیفون 8 پلاس را مشاهده می کنیم.

یکی از موضوعاتی که پس از انتشار این لیست مورد بحث قرار گرفت , از قلم افتادن و چشم پوشی کردن دوربین های گوشی های بسیار قوی سامسونگ است , همچنین دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ ال دارای دوربین هایی فوق العاده بوده و از نظر عکاسی و فیلم برداری بسیار قابل توجه می باشند. در این میان , DxOMark که مسئول ارزیابی دوربین های گوشی های هوشمند است , اعلام کرده است این پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال از لحاظ دوربین های عکاسی از سایر رقبای خود پیشرفته تر بوده و بهتر عمل می کنند.

آیفون X

پس از بررسی های انجام شده  کانسومر ریپورتس اعلام کرده است این 10 گوشی که در ادامه اسامی آن ها بیان خواهیم کرد , تفاوت چندانی با هم ندارند , اما برخی از گوشی ها , با این که عضوی از یک خانواده هستند اما باز هم از نظر عملکرد در دوربین های عکاسی و فیلم برداری با یک دیگر متفاوت هستند مثال بسیار مناسبی برای این موضوع گوشی های , گلکسی اس ۸ اکتیو  گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس می باشند.

در این لیست آیفون 10 ربطه اول , آیفون 8 رتبه دوم , آیفون 8 پلاس اپل رتبه سوم , گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ جایگاه چهارم , آیفون 7 اپل رتبه پنجم , آیفون 6 اس اپل جایگاه ششم , گلکسی اس 8 سامسونگ رتبه هفتم , گلکسی نوت 8 رتبه هشتم , آیفون 7 پلاس اپل رتبه نهم , گلکسی اس 8 اکتیو رتبه آخر را از آن خود کرده اند. با نگاهی اجمالی به این لیست متوجه می شویم که این رتبه بندی خالی از اشکال نیست , چرا که چندان قابل قبول نیست که آیفون ۶ اس , که نسبت به ت به گلکسی نوت ۸ سامسونگ که دارای دوربین دوگانه است , و دو سال قبل عرضه شده می باشد , عملکرد بهتری از نظر عکاسی و دوربین داشته باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی در عکسبرداری آیفون X اپل شناخته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *