گوشی های ال جی نیز به لیست رجیستری پیوستند

گوشی های ال جی

تغییراتی که درباره تایم بندی رجستری های گوشی های ال جی اعلام شده بود , توسط حسین فلاح جوش قانی که رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد بیان شد. وی در سخنان خود گفت , محصولاتی که تا کنون در این طرح قرار گرفته اند از مارک ها و برند هایی بودند که خیلی سهم زیادی در بازار نداشته و تعداد کمی از محصولات موجود را تشکیل می دهند. وی افزود باید برند هایی را که درصد بیشتری از بازار را در اختیار دارند وارد این طرح کرده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مردم و کاربران قرار دهند.

بر اساس گفته های حسین فلاح جوش قانی، طی دو هفته آینده برند های جدیدی از جمله محصولات ال جی وارد این طرح شده و رجیستری گوشی های ال جی نیز آغاز می شود , از آن جا که محصولات ال جی بسیار پر فروش است , با اجرای این طرح از توزیع کالای قاچاق جلوگیری شده و حق دیگر کاربران ضایع نمی شود و همه به صورت یکسان از گوشی های قانونی استفاده می کنند.

برای اطمینان از این که گوشی مورد نظرتان قاچاقی نیست و طرح رجیستری روی آن انجام شده است , باید کد دستوری *۷۷۷۷# را زده و  شناسه بین‌ المللی ( IMEI ) گوشی را چک کنند , اما فقط این کافی نیست , در کنار IMEI , بررسی کارت گارانتی که معمولا داخل جعبه قرار داشته یا روی جعبه گوشی درج می شود، چک کرده و هماهنگی کد فعال سازی کارت گارانتی نیز ضروری است. اگر کد فعال سازی گوشی درست نباشد یا کلا ثبت نشده باشد از خریدن آن خودداری کنید.

پس از اطمینان از قاچاقی نبودن گوشی , باری دیگر کد دستوری *۷۷۷۷# را گرفته و گزینه دوم که مورد فعال سازی است را انتخاب کنید , سپس شناسه IMEI گوشی و شماره سیم‌ کارت خود که می خواهید از آن روی این دستگاه استفاده کنید را به ترتیب وارد کنید. پس از انجام این مراحل پیامی برایتان ارسال می شود که اگر مشخصات گوشی صحیح باشد آن را تایید کرده و گوشی شما فعال می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های ال جی نیز به لیست رجیستری پیوستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *