بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

ویندوز 11 یک برنامه Photos را با ابزارهای ویرایش تصاویر و ویدیو  دارد. مایکروسافت همیشه فاقد یک ویرایشگر ویدئوی اختصاصی در ویندوز بود. سال گذشته، مایکروسافت ، ویرایشگر ویدیوی Clipchamp مبتنی بر وب را خریداری کرد تا ویژگی خود را به مرور زمان در ویندوز 11 ادغام کند. می توانید از Clipchamp برای ویرایش فیلم ها مانند یک حرفه ای استفاده کنید.

ویرایشگر ویدیو در ویندوز 11

اگر در ویندوز 11 به یک ویرایشگر حرفه ای ویدیو نیاز دارید، می‌توانید از Clipchamp بهترین استفاده را به عنوان یکی از ویرایشگرهای ویدیوی بومی در ویندوز ببرید.

 افزودن ویدیو از تلفن

Clipchamp یکی از راه‌های سریع برای وارد کردن ویدیوها از تلفن هوشمندتان به دسکتاپ را ارائه می‌کند. هنگامی که سعی می کنید ویدیوها را در Clipchamp وارد کنید، گزینه ای برای افزودن ویدیو از تلفن خود خواهید دید. گزینه From phone را انتخاب کرده و کد QR را با استفاده از گوشی خود اسکن کنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

می توانید با Clipchamp وب در گوشی تلفن باز کنید و به شما امکان می دهد رسانه را انتخاب کنید و آن را در سرورهای Clipchamp آپلود کنید. پس از آپلود موفقیت‌آمیز، ویدیو را می‌بینید که دقیقاً در بخش رسانه شما در برنامه Clipchamp در ویندوز ظاهر می‌شود.

 از قالب های ویدیویی استفاده کنید

Clipchamp ده ها قالب ویدیویی مفید را ارائه می کند. اگر روی اضافه کردن نقل قول، طرح‌بندی در یک ویدیو کار می‌کنید، می‌توانید یک قالب را انتخاب کنید و به ویرایش ویدیوی خود ادامه دهید. این به شما کمک می کند در زمان با ارزش خود صرفه جویی کنید.

از صفحه اصلی برنامه Clipchamp، به بخش templates  بروید و یک الگوی مناسب برای ویدیوی خود انتخاب کنید. قالب ها شامل قالب هایی برای یوتیوب، بازی، اینستاگرام، فروش، تیک تاک و غیره است.

فیلم از صفحه و ویرایش فیلم ها

اگر در حوزه آموزشی فعال هستید یا در جلسات آنلاین شرکت می کنید، ضبط صفحه حتما بکارتان میاید. به عنوان مثال، در حین ایجاد یک دوره آموزشی برای اشتراک گذاری با دانش آموزان از طریق سیستم عامل های آنلاین، می توانید از ابزارهای داخلی برای ضبط ویدیوها و ویرایش بیشتر آنها استفاده کنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

وقتی ضبط و ایجاد را از منوی ویرایش Clipchamp انتخاب می‌کنید، چند گزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد.  می توانید ناحیه ای که می خواهید ویدیو ضبط شود را انتخاب کنید. بر اساس نیاز خود، می توانید یکی را انتخاب کنید و به ایجاد ویدیو ادامه دهید.

 از TEXT TO SPEECH استفاده کنید

یکی دیگر از افزودنی های حیاتی برای هر ویرایشگر ویدیو، تبدیل متن به گفتار است. با استفاده از ابزار متن به گفتار در منوی ضبط و ایجاد، می‌توانید زبان، صدا، سرعت گفتار را انتخاب کنید، متن را وارد کنید و پیش‌نمایش را بررسی کنید. اگر از خروجی راضی هستید، دکمه Save to media را بزنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

رسانه را به ویدیوی خود اضافه کنید و موقعیت آن را تغییر دهید تا در بالا یا پایین ظاهر شود.

بیشتر بخوانید  8 راهکار برای خطای پیکربندی IP معتبر در ویندوز 11

 موسیقی را به ویدیو اضافه کنید

اگر موسیقی خوبی به خصوص در ابتدای ویدیو اضافه نکنید، ، ویدیوهای شما ممکن است خسته کننده شوند. به‌جای یافتن موسیقی از وب، می‌توانید به کتابخانه موسیقی پیش‌فرض Clipchamp نگاهی بیندازید و یکی از کلیپ‌ها را برای ویدیوهای خود انتخاب کنید.

از منوی ویرایش برنامه، Music & SFX را انتخاب کنید و تمام کلیپ‌های موسیقی را که به زیبایی در دسته‌های مختلف مانند شاد، دراماتیک، جاز، کلاسیک و غیره تنظیم شده‌اند، بررسی کنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

 از تصاویر موجود و GIF استفاده کنید

امکان درج تصاویر استوک و GIF مستقیماً از ویرایشگر Clipchamp یکی دیگر از مواردی است که باعث صرفه جویی در زمان می شود. صرفه جویی در زمان پیدا کردن و دانلود تصاویر استوک از وب فقط برای وارد کردن آنها به Clipchamp. در عوض، می توانید مستقیماً آنها را از طریق بخش تصاویر استوک جستجو کنید و آنها را به ویدیوی خود اضافه کنید.

به طور مشابه، می توانید استیکرها و GIF ها (از طریق GIPHY) را از منوی graphics  اضافه کنید. برای افزودن نیازی نیست برنامه را ترک کنید و سپس سعی کنید تصاویر یا GIF را به یک پروژه وارد کنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

 بازی با Transitions

Transitions بدون ایجاد یک حرکت تند بصری به بینندگان، تغییری روان بین صحنه‌ها و فریم‌ها اضافه می‌کنند. Clipchamp با یک دسته از Transitions پیش فرض ارائه می شود. نشانگر ماوس را روی یک Transitions نگه دارید و می توانید پیش نمایش آن را در عمل ببینید. اگر یکی از آنها را دوست دارید، Transitions مربوطه را روی یک ویدیو بکشید و رها کنید و جزئیات مربوطه را اضافه کنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

یک BRAND KIT ایجاد کنید

می‌توانید از فونت‌ها، رنگ‌ها و آرم‌های خاصی برای اعمال آن‌ها در هر ویدیویی که می‌سازید استفاده کنید. از رابط ویرایش Clipchamp، به BRAND KIT بروید و شروع به اضافه کردن فونت، رنگ و آرم در تمام ویدیوهای آینده کنید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

نسبت تصویر را تغییر دهید

در دنیای TikTok، ریلیزهای اینستاگرام ، دیگه به نسبت تصویر 16:9 برای یک ویدیو محدود نمی‌شویم. به راحتی می توانید نسبت تصویر را از 16:9 به 9:16، 1:1، 4:5 یا 2:3 از ویرایشگر ویدئو تغییر دهید.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

ابزارهای ویرایش ویدیو

Clipchamp با تمام ابزارهای استاندارد ویرایش ویدیو برای ایجاد یک کلیپ عالی ارائه می شود. می‌توانید متن (در سبک‌های متن مختلف) اضافه کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید، فیلترها را اعمال کنید، ویدیو را کوتاه کنید، رنگ‌ها را تنظیم کنید و غیره.

بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

هنگام ویرایش ویدیوها، ممکن است بخواهید میانبرهای صفحه کلید Clipchamp را به خاطر بسپارید تا مراحل ویرایش را طی کنید. منوی 3خطی را باز کنید و میانبرهای صفحه کلید را انتخاب کنید.

ویرایش ویدیو در ویندوز 11

نسخه رایگان Clipchamp در ویندوز با محدودیت استخراج فقط تا وضوح 1080p در دسترس است. برای فعال کردن فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود ، باید در یک طرح ماهانه 9 دلاری اشتراک بگیرید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین ویرایشگر ویدیو Clipchamp در ویندوز 11

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *