چگونه PS5 را خاموش کنیم

دستورالعمل‌هایی برای خاموش کردن PS5  هم از طریق پد DualSense و هم با استفاده از دکمه‌های روی کنسول به صورت فیزیکی خواهیم گفت. فقط توجه داشته باشید که دو حالت "خاموش" برای PS5 وجود دارد: خاموش شدن کامل و حالت استراحت.

شاید فکر کنید که همه می دانند چگونه PS5 را خاموش کنند، شما اینطور فکر می کنید، اما سونی آنطور که انتظار داشتید این کار را ساده نکرده است بخصوص اگر از PS3 یا PS4 استفاده می کنید، که روش متفاوتی برای خاموش کردن کنسول دارند.

خاموش کردن PS5

در ادامه، دستورالعمل‌هایی برای خاموش کردن PS5  هم از طریق پد DualSense و هم با استفاده از دکمه‌های روی کنسول به صورت فیزیکی خواهیم گفت. فقط توجه داشته باشید که دو حالت “خاموش” برای PS5 وجود دارد: خاموش شدن کامل و حالت استراحت.

در حالی که اولی به تمام فعالیت ها پایان می دهد، دومی به این معنی است که کنسول می تواند به نصب بازی ها از راه دور و شارژ کنترلرهای متصل ادامه دهد. به گفته سونی، با مصرف انرژی کمی (0.5 وات) ادامه خواهد داد، بنابراین ممکن است ترجیح دهید آن را به طور کامل خاموش کنید.

چگونه PS5 را از طریق پد خاموش کنیم

1-دکمه PS را روی پد خود فشار دهید

چگونه PS5 را خاموش کنیم

لوگوی برجسته پلی استیشن را فشار دهید. بر خلاف PS3 و PS4، یک ضربه ، نه فشار دادن و نگه داشتن، که اگر این کار را کنید به طرز گیج کننده ای هیچ کاری انجام نمی دهد.

2-دکمه پاور را پیدا کنید

چگونه PS5 را خاموش کنیم

دو ردیف آیکون به شما نمایش داده می شود. ردیف بالای بزرگتر شامل فعالیت‌های مرتبط با زمینه است (مورد نیاز برای بازی که در حال انجام آن هستید)، در حالی که ردیف پایین حاوی گزینه‌های ناوبری است. به ردیف پایین بروید و سپس به سمت راست حرکت کنید و آیکون power را فشار دهید.

3-«Turn Off PS5» یا «Enter Rest Mode» را فشار دهید.

چگونه PS5 را خاموش کنیم

با فشار دادن دکمه، سه گزینه به شما ارائه می شود: حالت استراحت، خاموش کردن PS5 یا راه اندازی مجدد PS5. اگر می‌خواهید سیستم کنترلرهای شما را شارژ کند یا بروزرسانی‌ها را دانلود کند، حالت استراحت را انتخاب کنید. اگر می خواهید در مصرف برق صرفه جویی کنید، کنسول را کاملا خاموش کنید.

چگونه PS5 را روی خود کنسول خاموش کنیم

اگر نزدیک پلی استیشن 5 خود هستید، می توانید خاموش کردن آن را به یک مرحله کاهش دهید.

1-دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید

بیشتر بخوانید  آموزش حذف بازی در ps5

چگونه PS5 را خاموش کنیم

در نوار مشکی وسط کنسول، دو دکمه وجود دارد – یا اگر نسخه دیجیتال دارید، یکی. شما به دنبال دکمه روشن/خاموش هستید: در نسخه دیسک، اگر کنسول شما افقی است، در سمت چپ قرار دارد، یا اگر به صورت عمودی تنظیم شده باشد، در پایین قرار دارد.

دکمه را تا وقتی صدای یک بوق شنیده شود فشار دهید و نگه دارید و PS5 شما به حالت استراحت می رود.اگر منتظر بوق دوم باشید به طور کامل خاموش می شود.

4/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه PS5 را خاموش کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *