بهترین نسخه جنگ های صلیبی کدام است؟

ایران در بازی جنگ های صلیبی

بهترین نسخه بازی جنگ های صلیبی نسخه اول آن است که برگرفته از واقعه نبردهای مذهبی است. این واقعه به فرماندهی بزرگان کلیسای کاتولیک شروع شد. هدف ابتدایی این نبرد دوباره تصرف کردن سرزمین های در اختیار مسلمانان بود. هر چند این نبرد بیشتر با هدف و برنامه امپراتور روم طرح ریزی شده بود. این امپراتور برای جلوگیری از حمله های مداوم ترکان در آناتولی این سیاست را اجرا نمود. نام گذاری این نام به دلیل جنگ های هم زمان در قرن ۱۶ می باشد. در آن هنگام در بین ادیان از جمله مسیحی و مسلمان و غیره اختلاف زیادی وجود داشت و جنگ های مذهبی به کرات اتفاق می افتاد. اهمیت این واقعه بزرگ سبب شده است فیلم و بازی های زیادی درباره آنها تولید شوند.

مشخصات بهترین نسخه جنگ های صلیبی

بازی جنگ های صلیبی بیشتر به صورت تاکتیکی و استراتژیکی ساخته شده اند. در حقیقت این گیم ها این واقعه را یک الگوی‌ برای طراحی نبرد ها قرار داده بودند. حتی در این گیم ها همانند نبردهای واقعی از شوالیه های واقعی الهام گرفته شده است و از نوستالژی ترین گیم های گیمر ها هستند. از این گیم نسخه های بسیاری وجود دارند و از طرفداران زیادی برخوردار هستند. جالب است بدانید این گیم در اصل به اسم Stronghold Crusader می باشد. تنها در ایران است که به دلیل اینکه این گیم بر اساس این نبرد ها طراحی شده است آن را بازی جنگ های صلیبی نام گذاری کرده اند.

ایران در بازی جنگ های صلیبی

سال ۲۰۰۲ که اولین نسخه بازی جنگ های صلیبی در اختیار کاربران قرار گرفت طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. در آن زمان نیز ایران در این نسخه ها مشارکت داشت و این بازی در بین کاربران ایرانی نیز بسیار محبوب بود. چرا که این نسخه به کمک تیم دارینوس به زبان فارسی دوبله شد. دوبله شدن این بازی محبوبیت آن را در بین طرفداران ایرانی دو چندان کرد. افرادی بودند که ساعت های زیادی را به این گیم مشغول بودند. جالب است بدانید تیم دارینوس ترجمه فارسی آن را به گونه ای کرده بود که تمام صحبت ها و پیام های گیم همانند زبان اصلی بود. این تیم چیزی را در ترجمه از قلم نینداخته بودند. جذابیت این نبرد بر مبنای واقعی بودن گیم است. این گیم تمام صحنه ها و نبردهای خود را بر مبنای واقعیت طراحی کرده است. با اجرای گیم، گیمر این احساس را می کند که در صحنه نبرد شرکت دارد.

نسخه های جنگ های صلیبی

نسخه های جنگ های صلیبی

نسخه های مربوط به بازی جنگ های صلیبی را می توان به شرح زیر بیان کرد:

Stronghold crusader1

اولین نسخه از این گیم که ساخته شده در همان ابتدا طرفداران خود را پیدا کرد. این نسخه که اولین نسخه گیم بود که اکنون هم می توان با قدیمی ترین رایانه ها نیز اجرا نمایید. کیفیت و تصاویر این گیم در سطح بسیار پایین هستند. سربازهای نسخه اول این گیم به سربازهای عرب مشهور بودند. در این نسخه نحوه نبرد ها از استراتژیک عربی تبعیت گرفته شده است. روال این نسخه به این صورت است که در ابتدای بازی یک قلعه با تعدادی سرباز و یک شاه در اختیار شما قرار داده می شود. شما باید با آموزش نیروی در اختیار خود سعی نمایید نیروی های زمینی بیشتر را تصاحب کنید. سپس با حمله به دشمنان مکان بیشتری را تصرف کنید.

Stronghold crusader 2

نسخه دوم از بازی جنگ های صلیبی نسبت به نسخه اول آن کاملاً متفاوت است. تصاویر گرافیک با کیفیتی که در این نسخه استفاده شده اند جذابیت زیادی به Game می دهند. افزایش سطح کیفیت این نسخه سبب شد طرفداران این گیم دوچندان شود‌. هرچند این نسخه نتوانست به اندازه نسخه اول طرفدار پیدا کند اما همچنان در بین سایر گیم های دیگر انگشت شمار است.

Stronghold 2

هر چند این گیم از نظر نام با دو نسخه قبلی خود کمی متفاوت است. اما همچنان از بازی های جنگ صلیبی به حساب می آید. به دلیل افزایش سطح کیفیت این گیم کاربران زیادی جذب آن شده اند. استراتژی بکار رفته در Stronghold 2 نسبت و به دو نسخه قبلی کاملاً متفاوت تر است و از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد. به همین دلیل Stronghold 2 را نمی توان با دو نسخه قبلی مقایسه کرد.

Stronghold 3

این نسخه آخرین یا جدیدترین نسخه ای است که اکنون در اختیار گیمر ها قرار دارد. این نسخه علاوه بر بالا بودن کیفیت گیم از نظر نوع بازی بسیار تخیلی تر است. وجود شخصیت هایی چون اژدها و غول ها جذابیت بازی را افزایش داده است. چرا که شما به آسانی می توانید آنها را در اختیار داشته باشید. سپس با پرورش این سربازها می توانید پیروز میدان باشید. قابلیت ویژه این نسخه این است که با سیستم های معمولی نیز می توان آن را اجرا کرد و از آن لذت برد.

دانلود بازی مثل جنگ های صلیبی برای اندروید

دانلود بازی جنگ های صلیبی ۲ دوبله فارسی

بازی جنگ های صلیبی ۲ در بین کاربران به اسم قلعه ۲ بیان می شود. این گیم بر روی سیستم های رایانه ای اجرا می شود. همچنین قلعه ۲ از سبک استراتژی پیروی می کند. قلعه ۲ در سال ۲۰۰۵ توسط فایرفلای سازنده انگلیسی دوباره بازسازی شد تا قابلیت اجرا بر روی PC را داشته باشد. جالب است بدانید این بازی توسط مجموعه دارینوس به زبان فارسی ترجمه شده است. قلعه ۲ با وجود اینکه نسبت به نسخه قبلی خود از تصاویر گرافیکی بالایی برخوردار بود اما نتوانست جای نسخه اول را بگیرد.

فیلم بازی جنگ های صلیبی

به دلیل جذابیت بسیار بازی جنگ های صلیبی علاوه بر گیم های آن فیلم ها و تصاویر زیادی از آن نیز ساخته شده است. این فیلم ها روایت کلیه مراحل بازی را دارد. تمام پیام ها و صحبت ها در فیلم از زبان سربازان روایت می شوند.

قدیمی ترین نسخه بازی جنگ های صلیبی

بازی جنگ های صلیبی از نمونه گیم های بسیار هیجان انگیز و استراتژی است که طرفداران زیادی دارد. این گیم بیشتر حادثه های نظامی دوره نبردهای قرون وسطی را در بر می گیرد. در این بازی باید به صورت گروهی کار کرد. اگر تک نفر بازی کنید بی شک شکست خواهید خورد.

Stronghold crusader اولین نسخه ای ست که به اختیار علاقه‌مندان گیم ارائه شده است. این گیم از ۲۱ مرحله ساخته شده است و بهترین تست برای ارزیابی توانایی های فکری و ذهنی کاربران خود است.

در این بازی مراحل متنوعی از جمله محاصره شدن، تسلیم شدن، شکست خوردن و غیره وجود دارند. هر مرحله از این گیم در تلاش است بیشترین طلا را کسب کند. سپس طلای به دست آمده را می توان به ابزار و تجهیزات داد. هر چند نسخه های دیگری از این نبرد به بازار عرضه شد اما هیچ کدام جای نسخه اول را نگرفتند.

از ویژگی های مجزای این گیم نسبت به گیم های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود سبک استراتژیک و نظامی در این بازی.
  • وجود نیروهایی چون اژدها، غول و غیره.
  • پیاده کردن یک طرح و نقشه برای عملیات بازی تا بتوان به بهترین شیوه بازی را مدیریت کرد.
  • به کمک پنل مدیریت می توان بهترین مدیریت را روی گیم نمود.
  • نبرد ها از جذابیت زیادی برخوردار است و کاربر پسند می باشد.
  • هر مرحله از نبردهای متفاوتی برخوردار است.

امتیاز بازی جنگ های صلیبی این است که با یک سیستم معمولی با حداقل امتیازهای زیر نیز قابل اجرا است.

  • سی پی یو ۲ و نیم گیگاهرتز
  • Ram برابر با ۲ گیگابایت
  • کارت VGA ۲۵۶ مگابایت
  • حداقل هارد لازم ۱ گیگابایت
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین نسخه جنگ های صلیبی کدام است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *