مزایا و معایب پیش خرید پروژه ستین در منطقه 22 چیست؟

مزایا و معایب پیش خرید پروژه ستین در منطقه 22 چیست؟

با توجه به اینکه پروژه ستین در منطقه 22 دریاچه چیتگر اخیرا مورد توجه علاقه مندان به خرید واحد قرار گرفته، بررسی مزایا و معایب آن می تواند برای آن ها بسیار مفید باشد. البته پیدا کردن معایب پروژه ستین غیر ممکن به نظر می رسد؛ چرا که این عملیات ساخت و ساز توسط شرکت خبره آرین سازه انجام می شود و پیش خرید واحد مسکونی در آن، منافع بسیار زیادی به همراه دارد. به همین دلیل در ادامه، مزایا و منافع پیش خرید پروژه ستین برایتان شرح داده می شود.

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مزایای خرید واحد در پروژه ستین

پروژه ستین در یک قطعه زمین 25000 متر مربع ساخته می شود و بیش از 1152 واحد اداری و تجاری خواهد داشت. از آنجایی که شرکت آرین سازه مشهور ترین مجموعه سازنده برج در منطقه 22 دریاچه چیتگر شمرده می شود، می توان به چشم انداز مثبت این پروژه ایمان داشت. از جمله مزایای پیش خرید واحد در پروژه ستین می توان به این موارد اشاره کرد:

1.      تنوع متراژ و موقعیت واحد ها

با توجه به تنوع متراژ واحد ها و موقعیت منحصر به فرد هر واحد، خریداران می توانند مورد مناسب برای خود را به دلخواه انتخاب کنند.  واحد های پروژه ستین در 5 متراژ مختلف ساخته خواهند شد:

  • واحد 60 متری
  • واحد 90 متری
  • واحد 120 متری
  • واحد 150 متری
  • واحد 180 متری

2.      مبلغ زمین تراکم کمتر

با توجه به موقعیت مکانی پروژه ستین چیتگر که در انتهای منطقه 22 و در رو به روی ایران مال قرار گرفته، مبلغ زمین تراکم نسبتا کمتری به آن تعلق می گیرد. مقدار کمی که از مبلغ هر متر زمین تراکم پروژه ستین منطقه 22 کاسته شده، موجب صرفه جویی چندین میلیون تومانی در بودجه خریداران می شود. در حال حاضر مبلغ زمین تراکم به ازای هر متر 5.500.000 تومان است.

3.      نزدیک به مراکز تفریحی و گردشگری

اگر بخواهیم با دقت بیشتری به مزایای موقعیت مکانی پروژه ستین چیتگر نگاهی بیندازیم، فاصله کم با دریاچه و دیگر مراکز تفریحی و گردشگری نیز یک مزیت قابل توجه برای آن است. طبق نظر کارشناسان متخصص در این زمینه، نزدیکی این پروژه به مراکز تفریحی و گردشگری باعث شده تا روند قیمت آن همواره تصاعدی باشد؛ بنابراین پیش بینی می شود مدتی کوتاه بعد از اتمام ساخت و ساز این پروژه، تحولاتی در ارزش آن به وجود بیاید.

مزایا و معایب پیش خرید پروژه ستین در منطقه 22 چیست؟

از این رو بعد از اتمام ساخت و ساز، افراد ساکن و فعال در این واحد ها فاصله چند دقیقه ای با ایران مال، مرکز تفریحی باملند، دریاچه چیتگر و شهر بازی هزار و یک شهر دارند؛ بنابراین می توانند حتی بدون دسترسی داشتن به وسایل نقلیه، به این مراکز مراجعه کنند.

4.      امکان پیش خرید با شرایط خاص

شرکت آرین سازه اعلام کرده که پیش خرید واحد در پروژه ستین منطقه 22 چیتگر را با پرداخت اقساطی مبلغ قبول می کند. خریداران می توانند با پرداخت پول پیش، واحد مورد نظرشان را به نام خود ثبت کرده و با پرداخت ماهانه اقساط آن به مدت 43 ماه، پروسه خرید را برای خود تسهیل کنند. با توجه به این که پرداخت اقساط تا 43 ماه ادامه خواهد داشت، مسلما رقم قسط ماهانه به شکلی است که عمده افراد توانایی پرداخت آن را داشته باشند.

5.      تحویل 48 ماهه پروژه به خریداران

ناظران ساخت و ساز پروژه ستین به افرادی که واحدی را برای خود پیش خرید می کنند، متعهد می شوند که واحد آن ها را نهایتا در 48 ماه به آن ها تحویل دهد. همچنین پلاک ثبتی پروژه ستین چیتگر در قرارداد طرفین ذکر می شود تا افراد خیال راحتی در این زمینه داشته باشند.

6.      تعهد ضرر و زیان به خریداران

به جرئت می توان گفت پروژه ستین در منطقه 22 چیتگر، یکی از معدود پروژه هایی است که به خریداران تعهد ضرر و زیان ارائه می دهد. با وجود تعهد ضرر و زیان ارائه شده، افراد می توانند با خیال راحت و بدون دغدغه برای ضرر و زیان آن قرارداد خرید واحد در برج های ستین را امضا کنند. چنین تعهد منصفانه ای در تعداد زیادی از پروژه های تعاونی مشاهده نمی شود و برای شما، یک فرصت خارق العاده را رقم می زند.

مزایا و معایب پیش خرید پروژه ستین در منطقه 22 چیست؟

7.      ارائه سند مالکیت پس از یک سال

از دیگر مزایای بی سابقه که این پروژه در اختیارتان قرار می دهد، تعهد ارائه سند تفکیکی به خریداران 1 سال پس از تحویل پروژه است. این تعهد که در قرارداد پیش خرید واحد پروژه ستین نیز ذکر خواهد شد، ذهن خریداران را از امنیت سند مالکیت واحد خودشان راحت می کند.

8.      شفافیت قرارداد و جامع بودن اطلاعات آن

قراردادی که بین طرفین عقد می شود، کاملا شفاف است و تمام اطلاعات حائز اهمیت در آن ذکر خواهد شد؛ برای مثال، تمام تعهدات عاملان پروژه و خریداران در آن درج می شوند تا همگی از وظایف خود اگاهی داشته باشند. همچنین تمام مصالح ساختمانی که برای ساخت این پروژه مورد استفاده قرار می گیرد نیز در قرارداد ذکر می شود تا بدانند برای ساخت این پروژه چه سرمایه بزرگی اختصاص داده شده است.

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : مزایا و معایب پیش خرید پروژه ستین در منطقه 22 چیست؟

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. واقعا جای تعجب داره پول و سرمایه مردم را گرفتند میگویند سند انتقال به شرکت تعاونی پیدا کرده ولی سند تک پرگی که ابعاد دقیق زمین را نشان دهد ندارند جواز ندارند میزان تراکم تخصیص داده شده به پروژه قطعی نیست و هیچ تجهیز کارگاهی هم صورت نگرفته ولی به قیمت روز دارند افزایش دریافتی بابت زمین و تراکم و تجهیز کارگاهی را میگیرند که هیچ مدرکی برای مبالغ اعلامی ارایه نمیدهند این تنها برای زمین و تراکم و تجهیز کارگاه بماند هیچ مصالحی هنوز به کار نرفته خدا میداند انها را چطور حساب کنند وتمام مشاعاتو پارکینگ و انباری واپارتمان را هم خام تحویل میدهند این هم از سرعت پیشرفت پروژه دقیقا کلاهبرداری مگه چیه !!!

  2. دوسال می باشه که خریدم وخبری ازشروع نیست به اصطلاح خب نمی دن که اعضاصداشون درنیاد یک ساله که خاکبرداری می کنندچندباربادفترحقوقی صحبت کردم ومی گوینددرست می شه خدامی دانه

  3. من این پروژه رو تیرماه سال ۱۴۰۰ خریداری کردم اونموقع گفتن تا اول ۱۴۰۱ گودبرداری تموم میشه ولی الان ۱۴۰۲ هستیم و هنوز دارن لاک‌پشتی گودبرداری می کنند و پاسخگو هم نیستند.

  4. سلام به نظر پروژه مشکل داره پول از اعضا گرفتن به اندازه سه برج خاک برداری کردن از ۱۲ برج ، اونم حدود ۴ الی ۵متر در صورتیکه برج سه طبقه منفی داره وحدودا بایست ۱۸ الی ۲۰ متر گود برداری کنند الانم دوماه است پروژه خوابیده مشکل جوازم دارند متاسفانه با تبلیغات علی کریمی وسهیل ساعدی مردم رو گول زدن ،وقتی پروژه ای مشکل سند یا جواز داره برای اجازه دادن تبلیغ کنندهیچ قانونی وجود نداره جلوشون رو بگیرند…….خدا به دادمون برسه

  5. سلام کل پروژه ۲۲ تا برج است حدود ۶ماه است که دارن به اصطلاح گودبرداری میکنند البته دوماه است که کار را شهردا ی خوابونده به ما گفتن تا ۶ ماه دیگه کلا گود بردا ی تموم میشه فوندانسیون شروع میشه گویا مشکل جواز دارند دوماه در تماسیم جوابی درست حسابی نمیدهند

  6. سلام به نظر پروژه مشکل داره پول از اعضا گرفتن به اندازه سه برج خاک برداری کردن از ۱۲ برج ، اونم حدود ۴ الی ۵متر در صورتیکه برج سه طبقه منفی داره وحدودا بایست ۱۸ الی ۲۰ متر گود برداری کنند الانم دوماه است پروژه خوابیده مشکل جوازم دارند متاسفانه با تبلیغات علی کریمی وسهیل ساعدی مردم رو گول زدن ،وقتی پروژه ای مشکل سند یا جواز داره برای اجازه دادن تبلیغ کنندهیچ قانونی وجود نداره جلوشون رو بگیرند…….خدا به دادمون برسه

  7. سلام قیمت قطعی هستش،، یعنی هر تاریخی که خرید کردیم تا 4 سال اینده قیمت طبق تورم یا همون قیمت که سازمان انبوه سازی اعلام میکنه تغییر پیدا نمیکنه!!؟ چون اگه تغییر کنه متلا من که روی قیمت واحد 120 متری بودجم رو محاسبه کردم اگه بعدا بیشتر بشه، که تمام برنامه ریزیم بهم میخوره!! و اونموقع نتونم مبلغ اضافه رو جور کنم، اون وقت تکلیف چیه!؟

  8. منم پروژه ستین رو خیلی دوست داشتم.ولی به منم گفتن زمینش مشکل داره.ضمن اینکه پول پارکینگ و انباری رو جدا میگیرن.

  9. منم از پروژه خوشم اومد اما تو تیر ۱۴۰۱ تو اخبار ۲۰:۳۰ پروژه ستین که با فنس آبی دورش هست رو نشون داده و اعلام کرد مشکل سند داره ، و اداره عمران تهران هم نشون داد که این موضوع رو گفته، منتظر جوابیه آرین سازه هستم که هنوزم هیچی نگفته فقط دفاتر فروشش میگن در حال پیگیری هستند ،