بهترین مدیریت پسووردها در سال 2020

استفاده از یکی از بهترین مدیران رمز عبور ، زندگی شما را هم راحت تر و هم ایمن تر می کند. نیازی نیست که برای هر یک از حساب های آنلاین خود یک رمز عبور منحصر به فرد ، طولانی و پیچیده را به خاطر بسپارید.

هر مدیر گذرواژه رمزهای ورود خود را برای شما به یاد می آورد ، در صورت نقض گسترده داده ها ، خطر شما را کاهش می دهد و به سرعت رمزهای عبور جدید و قوی ایجاد می کند، بنابراین هرگز مجبور نیستید از رمز عبور دیگر استفاده مجدد کنید. تنها رمز عبوری که باید به خاطر بسپارید رمز عبور اصلی “master” برای خود مدیر رمز عبور است.

همه این مدیران رمز عبور با سخت ترین شکل رمزگذاری در کاربردهای گسترده ، داده های شما را بر روی دستگاه شما و در فضای ابری ایمن می کنند. همه دارای نرم افزارهای Windows ، macOS ، Android و iOS هستند.

همه را می توان روی تعداد نامحدودی دستگاه برای یک حساب واحد (معمولاً پولی) نصب کرد و تعداد نامحدود یا تقریباً نامحدودی رمز عبور را ذخیره کرد. اکثر آنها گزینه احراز هویت دو عاملی را برای گذرواژه های اصلی ارائه می دهند. اما هیچ کس نمی تواند رمزعبور اصلی شما را برای شما بازیابی کند اگر آن را فراموش کنید ، اگرچه برخی از آنها به شما اجازه می دهند آن رمز عبور را در مورد دیگری تنظیم کنید.

بهترین مدیر گذرواژه کدامند؟

ما چندین سرویس را با تمرکز بر تجربه کاربر ، پشتیبانی از سیستم عامل ، امنیت و عملکرد کلی آزمایش کردیم. ما فکر می کنیم بهترین مدیر رمز عبور LastPass برای سهولت استفاده، راحتی ، امنیت و قیمت آن است. LastPass از هر مدیر رمز عبور بهترین ردیف رایگان را دارد. این شامل همگام سازی نامحدود در تمام دستگاه های شما ، تکمیل خودکار و احراز هویت اساسی دو عاملی (2FA) است. این همان چیزی است که بیشتر کاربران به آن نیاز دارند و مجبور به پرداخت هزینه ای نیستند.

ردیف پرداخت شده LastPass فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده آنلاین ، 2FA پیشرفته ، نظارت بر وب تاریک بر روی حساب های شما و دسترسی اضطراری برای دوستان و عزیزان شما را اضافه می کند. با 36 دلار در سال ، گران نیست و در طرح خانواده حداکثر شش نفر با 48 دلار در سال پوشش داده می شود.

Keeper یک نایب قهرمان بهترین مدیر رمز عبور است. ردیف رایگان آن به شما امکان همگام سازی دستگاه های شما را نمی دهد ، اما ردیف ارزان قیمت آن با لپ تاپ LastPass مطابقت دارد. Keeper همچنین تمرکز زیادی بر حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر دارد. گزینه برتر قبلی ما، Dashlane ، دارای یک برنامه کاربردی عالی در دسکتاپ است و می تواند صدها رمز عبور شما را همزمان تغییر دهد. اما سطح رایگان Dashlane بسیار محدود است و برنامه پرداخت شده آن گران است و سالانه 60 دلار است.

1Password  در سال 36 دلار است، مورد علاقه کاربران Mac برای مدت طولانی ، هیچ ردیف رایگان ندارد، اما اگر سبک زندگی اپل را داشته باشید یک رقیب قدرتمند است. کاربران ویندوز و آندروید که زیاد سفر می کنند باید 1Password را به دلیل حالت سفر منحصر به فرد خود در نظر بگیرند، که می تواند گذرواژه های ذخیره شده را به طور موقت حذف کند تا از آنها در برابر مرزبانان چشمگیر محافظت کند.

 

بهترین مدیر گذرواژه هایی که امروز می توانید بخرید

1. LastPass

سیستم عامل ها: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: اشتراک گذرواژه محدود ، چند گزینه 2FA | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، IE ، Safari ، Edge ، Opera | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: Face ID ، Touch ID در iOS و macOS ، بیشتر خواننده های اثر انگشت Android و Windows

ویژگی های مثبت: نسخه رایگان غنی از ویژگی ها/گزینه های گسترده احراز هویت دو عاملی/طراحی خوب و سازگار در کل/قیمت بسیار عالی طرح خانواده

ویژگی های منفی: برنامه های دسک تاپ مستقل از استخوان های برهنه

LastPass به دلیل سهولت استفاده ، پشتیبانی از همه سیستم عامل های بزرگ ، طیف گسترده ای از ویژگی ها و سطح عالی عالی ، انتخاب ما برای بهترین مدیر رمز عبور است. نسخه رایگان LastPass در تعداد نامحدودی از دستگاه ها همگام سازی می شود و تقریباً به اندازه نسخه پولی از جمله تولیدکننده رمز ورود ، گذرواژه های نامحدود و فضای ذخیره سازی امن دارای ویژگی هایی است. این ممکن است تمام مدیر رمز عبور مورد نیاز شما باشد.

نسخه پولی پشتیبانی از کلیدهای احراز هویت دو عاملی فیزیکی را اضافه می کند، 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی فایل آنلاین و نظارت بر وب تاریک بر روی حساب های شما را فراهم می‌کند و به شما امکان پشتیبانی از پشتیبانی برتر فناوری را می دهد. قیمت سالانه نسخه پولی در چند سال گذشته از 12 دلار به 36 دلار رسیده است ، اما هنوز هم نسبتاً ارزان است.

برای استفاده از LastPass نیازی به نصب برنامه در رایانه ندارید. در عوض، این نرم افزار می تواند به طور کامل در پسوندهای مرورگر و در رابط وب با امکانات کامل زندگی کند. برنامه های دسک تاپ برای ویندوز و مک با محدودیت هایی وجود دارد. در همین حال، گزینه LastPass Pocket فقط شبکه محلی برای ویندوز و لینوکس و همچنین پر کردن رمز عبور برای برنامه های ویندوز دیگر متوقف شده است.

2. Keeper

سیستم عامل ها: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: دستگاه تک | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، IE ، Safari ، Edge ، Opera | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: خیر | ورود بیومتریک: Face ID ، Pixel Face Unlock ، Touch ID در iOS و macOS ، Windows Hello ، اکثر خوانندگان اثر انگشت Android

ویژگی های مثبت: نگاه تمیز و ساده/برنامه های جامد ، بدون مزخرف ، برنامه های افزودنی مرورگر و رابط وب/امنیت بسیار قوی/نسخه پولی ارزان

ویژگی های منفی: اطلاعات شخصی را تکمیل خودکار نمی کند

Keeper (27.99 دلار در سال برای خوانندگان راهنمای تام) سریع و کامل است ، دارای یک رابط وب قوی ، فایلها و اسناد را از هر نوع ذخیره می کند ، شاید بهترین امنیت را برای هر مدیر رمز عبور ارائه دهد و یک سرویس برتر ارزان تر از Dashlane و LastPass. ردیف رایگان آن به جز همگام سازی بین دستگاه ها همه چیز را به شما می دهد.

داد و ستد برای آن امنیت افزایش یافته کمی ناراحت کننده است. Keeper ترجیح می دهد یک تعویض کلمه عبور به صورت انبوه نداشته باشد و به شما اجازه ایجاد پین برای دسترسی سریع به برنامه تلفن همراه را نمی دهد. اگر تلفن قدیمی تری دارید که نمی تواند اثر انگشت یا صورت خود را بخواند ، هر بار باید رمز اصلی را وارد کنید.

Keeper با 30 دلار اضافی در سال ، اینترنت را برای استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی شما کنترل می کند. این سرویس همچنین یک سرویس پیام رسانی ایمن ارائه می دهد. شما می توانید هم به همراه مدیر رمز عبور حق بیمه و هم 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی امن ابر با قیمت 85 دلار در سال دریافت کنید.

3. Dashlane

سیستم عامل ها: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: دستگاه تنها ؛ حداکثر 50 رمز عبور | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، IE ، Safari ، Edge | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: Face ID ، Pixel Face Unlock ، Touch ID در iOS و macOS ، برخی از خوانندگان اثر انگشت Android و Windows

ویژگی های مثبت: رابط بصری در همه سیستم عامل ها/داخلی و نامحدود سرویس VPN/محافظت از هویت اختیاری

ویژگی های منفی: بسیار گران/رابط وب محدود است

Dashlane در پشتیبانی پلتفرم با LastPass مطابقت دارد و از نرم افزار دسکتاپ بهتری برخوردار است. ویژگی قاتل آن همچنان تغییر دهنده کلمه عبور است که می تواند صدها رمز عبور را به صورت هم زمان تنظیم کند ، اگرچه سایت هایی که از آن پشتیبانی می کنند شناخته شده ترین نیستند.

مدیر رمز عبور به خوبی طراحی شده است ، استفاده از آن آسان است و در پر کردن اطلاعات شخصی شما در فرم های آنلاین بسیار عالی است. یک اسکنر از طریق صندوق ورودی ایمیل شما می رود تا حساب های آنلاین را که ممکن است فراموش کرده باشید پیدا کند.

اشکال Dashlane قیمت بالای آن است. برنامه Premium آن 60 دلار در سال است ، در حالی که برنامه رایگان Dashlane محدود به 50 مجموعه اعتبار است و به شما امکان همگام سازی بین دستگاه ها را نمی دهد.

از طرفی ، برنامه Premium دارای نظارت بر تاریکی وب و سرویس VPN نامحدود است. طرح Premium Plus (120 دلار در سال) نظارت بر اعتبار ، کمک به بازسازی هویت و بیمه سرقت هویت را با نرخ معامله اضافه می کند. در مجموع ، این ویژگی های مدیریت غیر رمز عبور ممکن است قیمت های بالا را توجیه کند.

4. 1Password

سیستم عامل ها: ویندوز ، مک ، iOS ، آندروید. لینوکس ، سیستم عامل Chrome ، داروین ، FreeBSD ، OpenBSD | محدودیت های نسخه رایگان: دیگر نسخه رایگان وجود ندارد | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، Safari ، Edge ، Brave | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: Face ID ، Pixel Face Unlock ، Touch ID در iOS و macOS ، Windows Hello ، اکثر خوانندگان اثر انگشت Android

ویژگی های مثبت: حالت سفر چشم کنجکاو را از خود دور می کند/ابزارهای سازمانی قوی/رمزگذاری مخفی کلید

ویژگی های منفی: تجربه ضعیف موبایل/طراحی قدیمی روی دسک تاپ

1Password در کاربران Mac و iOS تجربه بهتری نسبت به کاربران Android یا Windows ارائه می دهد ، اما به نظر می رسد طراحی و رابط کاربری در همه برنامه های دسک تاپ و موبایل قدیمی است.

با این حال ، افزونه های مرورگر 1Password برای Brave ، Chrome ، Edge ، Firefox و Safari ، که 1Password X لقب گرفته اند ، عالی هستند. آنها با تجربه دسک تاپ بهبود می یابند و به جای سیستم عامل مستقیماً با مرورگرهای وب کار می کنند. آنها همچنین 1Password را به کاربران Chromebook و Linux گسترش می دهند ، اگرچه اخیراً نسخه بتا یک برنامه 1Password Linux در دسترس قرار گرفته است.

ویژگی قاتل 1Password یک حالت مسافرتی است که داده های حساس دستگاه های شما را پاک می کند تا عوامل کنترل مرز جاسوسی نتوانند آن را پیدا کنند. 1Password همچنین دارای توانایی های پر کردن فرم و احراز هویت واقعی دو عاملی است.

1Password از کاربران جدید می خواهد برای اشتراک ابری 36 دلار سالانه ثبت نام کنند ، اگرچه با 65 دلار ، کاربران Mac می توانند برنامه مستقل قدیمی را خریداری کنند که به آنها امکان می دهد دستگاه ها را به صورت محلی همگام سازی کنند. افسوس ، نسخه رایگان محدود 1Password متوقف شده است.

5.RoboForm

سیستم عامل ها: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: دستگاه تنها ؛ شماره 2FA | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، IE ، Safari ، Edge ، Opera | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: Face ID ، Touch ID در iOS و macOS ، Windows Hello ، Pixel Face Unlock ، بیشتر خواننده های اثر انگشت Android

ویژگی های مثبت: پر فرم قوی/نسبتا ارزان/برنامه های جذاب تلفن همراه ، رابط وب

ویژگی های منفی: برنامه های دسک تاپ غیر شهودی/ویژگی ها با رقبای برتر مطابقت ندارند

RoboForm از سال 1999 وجود داشته است، اما رابط وب و برنامه های تلفن همراه اخیراً بازنگری شده آن مدرن و پاسخگو هستند. برنامه دسک تاپ هنوز کمی ناهنجار به نظر می رسد ، با این حال فرم بسیار عالی RoboForm را حفظ می کند.

RoboForm چندین ویژگی از جمله اشتراک گذرواژه ، احراز هویت دو عاملی و تولیدکننده رمز عبور را ارائه می دهد. عملکرد آنها در مقایسه با برخی دیگر از مدیران رمز عبور کمی محدود است ، اما آنها کار خود را انجام می دهند.

ردیف رایگان به خوبی کار می کند و شامل بیشتر ویژگی های RoboForm است. با این حال ، در چندین دستگاه همگام سازی نخواهد شد. نسخه برتر RoboForm با قیمت لیست 24 دلار در سال (به علاوه 30٪ تخفیف برای خوانندگان راهنمای Tom)، تقریباً از هر مدیر رمز عبور ارزان تر است و ممکن است فقط موردی باشد که کسی اصول اولیه آن را با قیمت بودجه جستجو می کند.

6. Blur

سیستم عامل ها: ویندوز ، مک ، لینوکس (از طریق مرورگرها) ؛ Android ، iOS | محدودیت های نسخه رایگان: دستگاه تنها ؛ ویژگی های حریم خصوصی کمتر | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، Internet Explorer ، Opera ، Safari | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: خیر | ورود بیومتریک: Face ID ، Touch ID در iOS ، بیشتر خواننده های اثر انگشت Android

سیستم عامل ها: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: دستگاه تنها ؛ شماره 2FA | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، IE ، Safari ، Edge ، Opera | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: Face ID ، Touch ID در iOS و macOS ، Windows Hello ، Pixel Face Unlock ، بیشتر خواننده های اثر انگشت Android

ویژگی های مثبت: ویژگی های منحصر به فرد محافظت از حریم خصوصی/پشتیبانی از تکمیل خودکار قوی

ویژگی های منفی: وارد کردن رمز عبور غیر قابل اعتماد/تجربه ضعیف برنامه تلفن همراه/برای مدیر گذرواژه گران است

Blur یک سرویس محافظت از حریم خصوصی است که یک مدیر رمز عبور فعال است. به عنوان یک مدیر رمز عبور دسک تاپ مبتنی بر مرورگر خوب است ، اما در مقایسه با LastPass ، Keeper یا 1Password کمی گران است. و برنامه های موبایل آن قدیمی هستند و استفاده از آنها دشوار است.

آنچه Blur در آن برتر است خصوصی نگه داشتن اطلاعات شما است. این شماره کارتهای اعتباری یکبار مصرف را برای خریدهای آنلاین ، آدرسهای ایمیل مختلف برای هر سرویس آنلاین که در آن ثبت نام می کنید و حتی شماره تلفن دوم را برای مواردی که نمی خواهید شماره واقعی خود را فاش کنید ارائه می دهد.

با پرداخت حق بیمه پایه Blur ، همه این مبلغ را 39 دلار در سال دریافت می کنید ، اگرچه برای هر شماره اعتبار یکبار مصرف باید هزینه کمی بپردازید. این هزینه ها با برنامه حق بیمه نامحدود 99 دلار از بین می روند. طبقه رایگان بسیار استخوان دار است ، با چند ویژگی خصوصی و بدون همگام سازی در دستگاه ها. اگر فقط یک مدیر رمز عبور خوب می خواهید، گزینه‌های بهتر و ارزانتری وجود دارد. اما اگر حریم خصوصی آنلاین مهمترین نگرانی شماست، Blur قطعاً قابل تأمل است.

 

7. KeePass

سیستم عامل ها: ویندوز ، مک ، لینوکس ؛ درگاه های غیررسمی اندروید ، iOS ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: هیچکدام. این همه رایگان است | احراز هویت دو عاملی: از طریق پلاگین ها | افزونه های مرورگر: برنامه های افزودنی شخص ثالث برای Chrome ، Firefox ، Internet Explorer ، Opera ، Safari | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: به برنامه شخص ثالث بستگی دارد | ورود بیومتریک: از طریق افزونه ها

ویژگی های مثبت: کاملا رایگان و منبع باز/به شما امکان کنترل کامل داده ها را می دهد/تقریباً با هر چیزی اجرا می شود

ویژگی های منفی: بسیار غیرشهودی/برنامه های Android ، iOS شخص ثالث

KeePass ممکن است قدرتمندترین و قابل تنظیم ترین مدیر رمز عبور باشد و کاملاً رایگان است. اما شما مجبورید بسیاری از قطعات را خودتان جمع کنید. برنامه اصلی دسکتاپ KeePass برای ویندوز نوشته شده است و با کمی تغییر در Mac یا Linux اجرا می شود. همگام سازی بین دستگاه ها به خود شما بستگی دارد: شما می توانید از Dropbox ، OneDrive یا حساب های آنلاین مشابه استفاده کنید ، یا می توانید فایل ها را در شبکه خانگی محلی خود به اشتراک بگذارید.

به همین ترتیب ، می توانید از بین چندین برنامه شخص ثالث برای Android ، iOS ، سیستم عامل Chrome یا سایر سیستم عامل ها و همچنین برنامه های افزودنی مرورگر شخص ثالث یکی را انتخاب کنید. این کارهای دلهره آور با بیش از 100 پلاگین و برنامه افزودنی که به KeePass پیچ می شوند آسان تر می شوند.

KeePass قطعاً کمی منحنی یادگیری دارد و ممکن است کاربر عادی بخواهد به یکی از آسان ترین مدیر رمزهای عبور پایبند باشد. برای کسانی که فکر فنی دارند و کمی از یک چالش لذت می برند بهتر است.

سایر مدیریت پسوردها

ما هر ساله نمی توانیم به هر مدیر رمز عبور ارزنده ای برسیم. در زیر چندین زوج آورده شده است که حتی اگر مدتی پیش آنها را بررسی کنیم ، ارزش بررسی را دارد ، به علاوه یکی از آنها که اخیراً دوباره بررسی کردیم و دریافتیم که نمی توانیم کاملاً توصیه کنیم.

Enpass

سیستم عامل ها: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، سیستم عامل Chrome | محدودیت های نسخه رایگان: 25 مورد در تلفن همراه. بدون ورود بیومتریک روی دسک تاپ | احراز هویت دو عاملی: خیر | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، Safari ، Edge ، Opera ، Vivaldi | پر کردن فرم: بله | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: شناسه را در iOS و macOS ، Windows Hello ، اکثر خوانندگان اثر انگشت Android لمس کنید

ویژگی های مثبت: نسخه دسک تاپ رایگان قوی/آسان نگه داشتن داده های خود را به صورت آفلاین

ویژگی های منفی: ویژگی های محدود و گزینه های همگام سازی/احراز هویت دو عاملی وجود ندارد

Enpass دارای برنامه های رایانه ای رایگان و نامحدود دسک تاپ برای ویندوز ، مک و لینوکس است ، اما برنامه های تلفن همراه رایگان آن برای Android و iOS به 25 گذرواژه محدود شده است. پوشش نامحدود در تمام دستگاه ها برای 6 ماه 15.99 دلار ، برای یک سال 23.99 دلار یا برای خرید یکبار مصرف 55.99 دلار هزینه دارد.Enpass اصول اولیه را به خوبی مدیریت می کند ، اما شما مجبورید دستگاه های شخصی خود را از طریق Dropbox ، OneDrive یا سرویس مشابهی همگام سازی کنید ، زیرا Enpass به تنهایی هیچگونه همگام سازی ابری را ارائه نمی دهد. (برخی از کاربران ممکن است این را یک مزیت امنیتی بدانند.)

رابط کاربری دسک تاپ کمی خالی است ، اما کاربردی است. برنامه های تلفن همراه زیبا هستند. همه ورودهای بیومتریک را تا حدی کنترل می کنند. Enpass یک ویژگی همگام سازی محلی را تبلیغ نمی کند ، اما می توانید یکی را با درایوهای USB یا کمی اشتراک شبکه ایجاد کنید. این ممکن است این سرویس را برای کاربرانی که از قرار دادن آنلاین داده های خود محتاط هستند ، ایده آل سازد. به طور کلی ، Enpass در لیست بهترین مدیران گذرواژه قرار دارد ، اما انتخاب برتر ما نیست.

Zoho Vault

سیستم عامل ها: ویندوز ، مک ، iOS ، اندروید ، لینوکس ، ویندوز فون | محدودیت های نسخه رایگان: بدون اشتراک | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Firefox ، Safari | پر کردن فرم: نه | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: بله | ورود بیومتریک: ID را در iOS لمس کنید ، بیشتر خوانندگان اثر انگشت Android

ویژگی های مثبت: پیشنهاد رایگان جامد/برنامه ارزان خانواده

ویژگی های منفی: بدون پر کردن فرم/برنامه های موبایل بدون استخوان/مدیریت نامناسب ورود به سیستم Google

Zoho Vault بخشی از یک مجموعه بزرگتر از ابزارهای پولی سازمانی است ، اما این شرکت مدیر رمز عبور خود را برای استفاده شخصی شخصی رایگان می کند. برنامه های گروهی که برای خانواده ها قابل استفاده است ، از هر کاربر در هر سال 12 دلار شروع می شود. با Zoho Vault ویژگی های کاربر پسند مانند پر کردن فرم داده های شخصی یا تعویض کلمه عبور انبوه را نخواهید داشت ، اما همه موارد ضروری در محل قرار دارند و به راحتی کار می کنند.

Zoho Vault همگام سازی رمز عبور را با استفاده از سرورهای خود برای شما انجام می دهد و همگام سازی همه دسک تاپ ، لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه هیچ هزینه ای ندارد. تنها اشکال این است که Zoho Vault در تست ما گاهی از ورود دو صفحه ای گوگل جلوگیری می کند (نمایندگان Zoho به ما می گویند که این مشکل برطرف شده است) و نسخه رایگان LastPass کارهای بیشتری انجام می دهد.

True Key

سیستم عامل ها: ویندوز ، مک (هر دو از طریق پسوند مرورگر) ، Android ، iOS | محدودیت های نسخه رایگان: دستگاه تنها ؛ حداکثر 15 رمز عبور | احراز هویت دو عاملی: بله | پلاگین های مرورگر: Chrome ، Edge ، Firefox | پر کردن فرم: هیچ | باز کردن پین برنامه تلفن همراه: خیر | ورود بیومتریک: Face ID ، Touch ID در iOS ، Windows Hello ، بیشتر خوانندگان اثر انگشت اندروید

ویژگی های مثبت: ارزان/احراز هویت گسترده چند عاملی

ویژگی های منفی: سالها به روز نشده است/ویژگی های محدود/نسخه رایگان بی فایده

True Key با داشتن رابط کاربر پسند ، کاربر پسند ، پشتیبانی قوی از ورود بیومتریک و احراز هویت چند عاملی ، یکی از چشمگیرترین و آینده نگرترین مدیران رمز عبور بود. مشکل این است که True Key از آن زمان به سختی به روز شده و دیگر مدیران رمز عبور آن را پشت سر گذاشته اند. حتی قیمت اشتراک سالانه 20 دلاری آن نیز تغییری نکرده است.

ویژگی های True Key از جمله یادداشت برداری و ثبت سوابق ID به خوبی کار می کنند ، اگرچه برنامه های دسک تاپ Mac و Windows آن با رابط های مرورگر جایگزین شده اند. برنامه های تلفن همراه کار خوبی انجام می دهند. متأسفانه ، ردیف رایگان در کنار موارد بی فایده است ، زیرا فقط به 15 رمز ورود اجازه می دهد و به نظر نمی رسد توسعه دهندگان True Key هرگز سعی در افزودن فرم پر کنند.

True Key اغلب با نرم افزار آنتی ویروس McAfee همراه است و اگر آن را از این طریق دریافت کنید ، استفاده از آن کاملاً مناسب است. اما وقتی نسخه رایگان LastPass یک مایل آن را پشت سر گذاشت ، ارزش پرداخت آن را ندارد.

چگونه بهترین مدیریت رمز عبور را برای خود انتخاب کنیم

اکثر این مدیران گذرواژه عملکردهای اساسی یکسانی دارند. اما وقتی به ویژگیهای اضافی آنها رسیدید همه چیز متفاوت است برخی از این مدیران گذرواژه ، مانند Dashlane ، 1Password و Keeper ، برخی اوقات با قیمت اضافی شما را در مورد آخرین نقض داده ها آگاه می کنند. بسیاری پیشنهاد می کنند مشخصات شخصی ، شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات متداول شما را ذخیره کنند تا بتوانند سریع فرم های آنلاین را برای شما پر کنند. (ایمن تر از این است که به وب سایت های خرده فروشی اجازه دهید اطلاعات کارت اعتباری شما را ذخیره کنند.)

برنامه های Mac و iOS 1Password به طور کلی نسبت به برنامه های اندروید و ویندوز آن به روز شده اند. اگر فقط از دستگاه های اپل استفاده کنید ممکن است بهترین انتخاب باشد ، اما سایر مدیران رمز عبور در همه سیستم عامل ها کاملاً کار می کنند.

بزرگترین تصمیمی که می گیرید این است که آیا می خواهید گذرواژه های شما به صورت محلی در رایانه ها و دستگاه های همراه خود ذخیره شوند یا در فضای ابری در سرورهای شخص دیگر. جوانب مثبت و منفی هر روش وجود دارد.

فضای ابری در مقابل مدیریت محلی

1Password به شما این امکان را می دهد تا “طاق” رمزهای عبور و سایر اطلاعات حساس خود را بدون استفاده از سرورهای ابری سرویس ذخیره و همگام سازی کنید.  برای KeePass ، همگام سازی محلی راه حل پیش فرض است، اما تنظیم Dropbox ، iCloud یا حساب دیگر برای همگام سازی آنلاین کار سختی نیست. گزینه حساب شخص ثالث ابر برای Enpass استاندارد است ، اگرچه قصد دارد ویژگی همگام سازی محلی را اضافه کند.

همگام سازی رمزهای عبور به صورت محلی یک مزیت امنیتی دارد زیرا هیچ یک از داده ها نیازی به دسترسی به اینترنت ندارند. اگر می خواهید کنترل کامل خود را حفظ کنید، این راهی است که باید طی کنید.

نکته منفی این است که می تواند دردسری برای همگام سازی رمزهای عبور در همه دستگاه های شما باشد. برخی از سرویس ها به شما امکان می دهند از طریق یک شبکه محلی، مانند شبکه Wi-Fi، این کار را انجام دهید. همچنین می توانید طاق رمز عبور را روی یک درایو USB قرار دهید و آن را از یک کامپیوتر به رایانه دیگر راه دهید.

بسیار راحت تر مدیران رمز عبور مبتنی بر ابر هستند. این سرویس ها کپی های رمزگذاری شده خرک شما را بر روی سرورهای خود نگه می دارند ، اطمینان حاصل می کنند که همه دستگاه های شما همیشه همگام سازی شده و انتقال بین دستگاه های شما و سرورهای آنها را رمزگذاری می کنند.

خطر، هر چند ناچیز است، این است که یکی از سرویس های مبتنی بر ابر شکسته می شود و رمزهای عبور شما در طبیعت منتشر می شود. اگر یک مدیر رمز عبور وظیفه خود را به درستی انجام می دهد، تمام گذرواژه های شما را در قالب رمزگذاری شده ذخیره می کند و رمزعبور اصلی شما را فقط به عنوان “هش” ذخیره می کند که نتیجه یک روند غیر قابل برگشت ریاضی است.

خواه محلی باشد یا همگام سازی شده با ابر ، یک مدیر گذرواژه همه تخمهای شما را در یک سبد قرار می دهد ، به عبارت دیگر ، مگر اینکه از بیش از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید. اما برای بیشتر افراد، فواید امنیتی قابل استفاده استفاده از مدیر رمز عبور بسیار بیشتر از معایب آن است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مدیریت پسووردها در سال 2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *