بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

بازی استراتژیک کامپیوتر

اساسا کاربران دنیای بازی های رایانه ای در تلاش هستند تا به نوعی سبک های مختلف بازی های کامپیوتری را اجرا نمایند و راز نهفته در دل بازی ها را کشف کنند. یک سری از بازی های بسیار پرطرفدار برای گیمرها دسته بازی های استراتژیک می باشد که همیشه سعی دارند تا این سری از بازی ها را به نوعی خاص توجه نمایند. اساسا این سبک از بازی ها وابستگی بسیار بالایی بر میزان توانایی گیمرها دارد و کمتر از دیگر سبک ها به مواردی نظیر شانس و قدرت نیروهای داخلی بازی وابسته است.

ویدئویی از برترین بازی های استراتژیک حتما ببینید

قبل از معرفی بازی ها یک ویدئو از برترین بازی های استراتژیک را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد با ما همراه باشید.

 

بهترین بازی های استراتژیک در لپ تاپ و کامپیوتر

در سبک استراتژیک، معمولا، کنترل قسمت عظیمی از نیروها بر عهده ی گیمر می باشد و وظیفه ی او این است که با برنامه ریزی، آینده نگری و مهم تر از همه، با فکر کردن، فرایند بازی را به سمت پیروزی بکشاند.

این موضوع در شرایطی است که حضور  زیر سبک های محتلف استراتژیک، میزان اهمیت تفکر و برنامه ریزی استراتژیک در بازی را اصلا کاهش نمی دهد. به معنایی دیگر، با اینکه در این سبک تنوع بسیاری وجود دارد، اساسا تفکر و بهره مندی از یک برنامه ریزی خوب است که می تواند گیمرها را به سمت پیروزی هدایت نماید و احتمال دارد که به همین دلیل است بازی های آنلاین و رایگان استراتژیک، حتی با این وجود که دارای پرداخت های درون برنامه‌ ای هستند، اساسا از تعادل بیشتری در میان کاربران برخوردار می باشند.

 WarCraft 3

بازی استراتژیک کامپیوتر

یکی از بازی هایی که به طور قطع نام آن را در میان بازی های مختلف شنیده اید بازی WarCraft 3 می باشد، این بازی در میان گیمرها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حضور یک داستان عمیق و بی نظیر که در سری World Of WarCraft ادامه داشت و سبب خلق شخصیت هایی نظیر لیچ کینگ سبب شد تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین بازی های تاریخ نماید. ترکیب قهرمانان و افزوده شدن بازیکنان های نقش آفرینی به یک بازی استراتژیک همزمان سبب شد تا گیم پلی بازی از عمق بسیار بالایی برخوردار گردد. عمقی که به همراه یک داستان بی نظیر، گرافیک بسیار عالی و طراحی مرحله ای که به نوعی برای طراحی بازی های آینده ی سازندگان یک کلاس درس تلقی می شد، مخاطبان را حیرت زده کرد.

سازندگان گیم پلی هایی نظیر سایر عناوین Blizzard ساده بودند. ایجاد یک مرکز فرماندهی، شکل دادن منابع که در آخر سبب ایجاد ارتشی که توانایی شکست دادن دشمن را داشته باشد به عنوان یکی از بهترین ترکیب های فکری محسوب می شود ولی حضور عناصری نظیر قهرمانان بازی WarCraft 3 سبب شد تا فرآیند تغییر نماید. در این بازی، نیروهایی متفاوت و بسیاری قدرتمند حضور پیدا کرده اند که بسیاری از شخصیت های اصلی داستان را رقم می زدند. تمامی این نیروها علاوه بر سایر نیروهای حاضر توانایی های بسیاری بالایی دارند و همچنین امتیاز بسیار بالایی را کسب نموده اند و با استفاده از این امتیاز می توانستند مهارت های ویژه ای داشته باشند.

بازی استراتژیک کامپیوتر

قهرمانان این بازی آنقدر قدرتمند و محبوب هستند که با گذشت زمان استفاده ازاین قهرمانان در سایر بازی های استراتژیک مرسوم شد. همچنین حضور این قهرمانان از پارامترهای خاص نقش آفرینی بود که سبب شکل گیری مادی یک بازی نظیر Dota شد. در کل باید به این موضوع اشاره کرد که WarCraft 3 یکی از اصلی ترین و به یاد ماندنی ترین بازی های تاریخ می باشد. بازی خارق العاده ای که با استفاده از محتوای الحاقی تاج و تخت یخ زده، توانست بسیاری از گیمرها را حیرت زده نماید و داستانی را ایجاد کند که هنوز هم به پایان خود نرسیده است، در شرایط داستانی سری WarCraft همین قدر کافی است که بدانید بیش از 15 جلد رمان بر اساس داستان این بازی، توسط نویسندگان متبحر نوشته شده است.
مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی استراتژیک کامپیوتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *