سوپر ماریو را فقط از گوگل پلی دانلود کنید

بلی، سرانجام بازی محبوب سوپر ماریو با عنوان Super Mario Run برای سیستم‌های اندرویدی هم آمد، ولی از سال بعد یعنی ۲۰۱۷ می‌توانید آن را بازی کنید. شرکت Nintendo بعد از اینکه این بازی را برای سیستم‌های آی او اس تمام کرد، بیشتر تمرکز خود را بر روی تمام کردن این بازی برای اندروید گذاشته است تا بتواند این بازی را به دست طرفداران اندرویدی هم برساند.

در واقع این شرکت بازی سوپر ماریو را در حال حاضر در لیست گوگل پلی قرار داده است تا افرادی که عجول هستند، در آن پیش ثبت نام کرده و به محض منتشر شدن بازی، از آن اطلاع پیدا کنند.

به هر حال این به معنی نمی‌باشد که شما می‌توانید قبل از انتشار رسمی، آن را بازی کنید. و اگر که نسخه بتایی نیز برای آن منتشر شود، تنها تعدادی محدود از کاربران اندرویدی انتخاب خواهند شد و همه این پروسه‌ها هم از طریق گوگل پلی رخ خواهند داد.

این روزها شاهد این هستیم که برخی وبسایت‌ها تلاش می‌کنند که کاربران اندرویدی را قانع کنند که نسخه بتای این بازی را دانلود کرده و روی گوشی‌های خود نصب کنند، و همین طور از ترفندهایی برای افزایش بازدید سایت و دانلود فایل مورد نظر استفاده می‌کنند. فایلی که در قالب نسخه بتای بازی سوپر ماریو می‌باشد، در واقع یک فایل APK‌ می‌باشد که به احتمال زیاد شامل بدافزار است.

مواظب چنین سایتهایی که در حال توزیع این فایل‌ها می‌باشند، باشید و از دانلود فایلی که به عنوان بازی سوپر ماریو به شما معرفی می‌کنند، اجتناب کنید. چرا که این تنها یک حقه فریب آمیز از طرف این سایت‌ها می‌باشد. و اگر که قرار باشد به هر دلیلی نسخه بتای بازی منتشر شود، تنها از طریق گوگل پلی انتشار خواهد یافت و دلیلی ندارد که Nintendo این بازی را از طریق سایت‌های دیگر منتشر کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازی هایی که معروفیت جهانی پیدا کردند

نظرات در مورد : سوپر ماریو را فقط از گوگل پلی دانلود کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *