بریدگی پنل جلویی صفحه نمایش آیفون های 2020 باز طراحی خواهند شد

طراحی نسل بعدی آیفون

یکی از کمپانی هایی که این روزها در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند بسیار فعال می باشد، کمپانی اپل است که هر ساله با معرفی پرچمداران خود یک سری از تغییرات اساسی و نوآورانه در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند به نمایش می گذارد. در این میان با بررسی گوشی های هوشمند این کمپانی می توان دریافت که هر دو سال یکبار کوپرتینویی ها در طراحی گوشی های هوشمند خود از نظر ظاهری تغییراتی کلی ایجاد می نمایند.

طراحی نسل بعدی آیفون

در صورتی که قصد داشته باشیم این موضوع را درنظر بگیریم که اپل هنوز تصمیم دارد تا هر دو سال یک بار طراحی خود را تغییر دهد در نتیجه آیفون 2019 باید یک تغییر اساسی در طراحی خود داشته باشد. پیش تر در خبرها بررسی کردیم که به احتمال آیفون 2019 اپل با بریدگی ناچ و آیفون 2020 با سوراخ صفحه نمایش معرفی خواهد شد و این موضوع دور از ذهن نیست. اکنون در طرح مفهومی انتشار یافته از نسل بعدی آیفون معلوم نیست که دوربین سلفی دقیقا در چه حالتی قرار دارد ولی بریدگی صفحه نمایش کم عرض تر را می توان تصور کرد. حاشیه های لبه های سمت چپ و راست و حاشیه ی پایین خیلی کم تر از حاشیه ی آیفون های کنونی تصور شده است که ممکن است محقق نشود ولی این یک طرح مفهومی بوده و می تواند هر طوری که دوست دارد تصور گردد.

طراحی نسل بعدی آیفون

همچنین بر اساس شایعات می دانیم که ممکن است کمپانی اپل از دوربین سه گانه در آیفون 2019 بهره مند گردد و همانطور که در سایت های خبری خارجی منتسب به این کمپانی منتشر شده است دوربین اصلی آیفون 2019 از نوع ToF خواهد و با سنسور 3D کمپانی سونی عرضه خواهد شد. بعید نیست که کمپانی اپل این دوربین را به عنوان دوربین سوم استفاده نماید. البته این احتمال نیز وجود دارد که هم دوربین سوم را برای اپتیک زاویه دید عریض حفظ نماید و دوربین اصلی نیز با سنسور پیشرفته تر ارائه گردد.

به هر حال آیفون 2019 می تواند یک پرچمدار جذاب باشد ولی آیفون 2020 با پشتیبانی از شبکه ی 5G و به احتمال صفحه نمایش دارای حفره به ما می گوید که ممکن است کمپانی اپل سال 2019 میلادی را با طراحی تکراری آیفون 10 بگذراند و سال 2020 سالی برای تحول نسخه ی جدید پرچمدار کمپانی اپل باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: forbes

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بریدگی پنل جلویی صفحه نمایش آیفون های 2020 باز طراحی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *