با این برنامه ها سلفی های بهتری از خود بگیرید

با این برنامه ها سلفی های بهتری از خود بگیرید: امروزه با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی علاقه مردم به سلفی گرفتن بسیار زیاد شده است و برخی حتی به عکس گرفتن از خود عادت کرده اند. اگر چه هر شخصی میتواند این کار را انجام دهد ، اما در واقع عکس زیبا گرفتن یک هنر محسوب می شود. برخی گوشی هایی مخصوص سلفی گرفتن مانند Oppo R11 میتوانند به بهبود این امر کمک کنند، اما بعضی از افراد هستند که از دوربین گوشی به تنهایی استفاده نمیکنند و ترجیح می دهند از برنامه هایی برای گرفتن از سلفی های بهتر استفاده کنند، از آنجایی که تعداد این برنامه ها بسیار زیاد است،در این مقاله به معرفی چند مورد ازبهترین برنامه هایی که باعث بهبود سلفی ها می شود می پردازیم.

YouCam Perfect
این برنامه میتواند یکی از بهترین برنامه های بهبود سلفی ارائه شده باشد. YouCam Perfect برای نسخه اندروید ۴.۰ و جدیدتر عملکرد فوق العاده ای دارد و همچنین دارای یک سری ابزار برای ویرایش سلفی های شماست. این ابزارها همه چیزی است که شما نیاز دارید تا تصاویر اینستاگرام یا پینترست خود را بهبود ببخشید.

 

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود چهره خود را در سلفی ها زیباتر کنید و صورت خود را بدون نیاز به جراحی تغییر دهید. همچنین می توانید اشیاء اطرافتان را حذف کنید و ظاهر کلی تصویر را تغییر دهید. این برنامه به صورت کاملا رایگان در پلی استور برای دانلود قرار گرفته است.

 

Candy Camera
برنامه کندی کمرا یک برنامه بسیار مناسب برای افرادی است که به محیط اطراف خود اهمیت می دهند. شما میتوانید با استفاده از این برنامه جلوه های ویژه ای را در تصویر اعمال کرده و تغییرات سریع را بدون وقفه مشاهده کنید. شما می توانید با استفاده از صدها فیلتر موجود در این برنامه تصویرتان را تغییر دهید. اگر چه پس از مدت زمانی که با این برنامه کار کنیم متوجه شدیم که تنها تعدادی از فیلتر ها هستند که همیشه به کار می آیند و سایر فیلتر ها کم کاربرد و یا حتی بدون کاربرد باقی خواهند ماند.

 

Candy camera برای اینکه از رقبای خود چیزی کم نیاورد، ویژگی های ویرایشی خاص خود را دارد. این برنامه به صورت رایگان برای دانلود قرار دارد. اما شما میتواند با خرید داخل برنامه ویژگی های دیگری را نیز باز کنید، اگر چه بدون آنها نیز برنامه عالی است. Candy Camera برای کاربرانی که از گوشی های قدیمی تر استفاده می کنند نیز مناسب است، زیرا نسخه اندروید ۲.۳.۳ و جدیدتر را پشتیبانی می کند.

BestMe Slefie Camera
حالا وقت آن است که مانند یک سوپر استار بدرخشید. این برنامه صرفا برای سلفی گرفتن طراحی شده است. شما می توانید از بین ۱۲۵ فیلتر موجود در برنامه یکی را انتخاب کنید. به وسیله این برنامه دیگر هیچ وقت در عکس های شبکه اجتماعی خود ژولیده و نامرتب به نظر نخواهید رسید.

 

هم چنین در این برنامه ایموجی و برچسب های تگی موجود است که میتوانید بوسیله آن ها سرگرم شوید. کاربران اینستاگرام از blur effect این برنامه بهره خواهند برد. پشتیبانی این نرم افزار از پایه های سلفی گیری نیز یکی از قابلیت های خوب آن است.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این برنامه ها سلفی های بهتری از خود بگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *