بروزرسانی iOS 12.1.2 سبب ایجاد اختلال در اینترنت سیم کارت آیفون ها می گردد

بروزرسانی iOS 12.1.2

کمپانی اپل مدتی قبل بروزرسانی جدیدی برای سیستم عامل خود با نام iOS 12.1.2 منتشر نمود که سبب شد یک سری از مشکلات اینترنت سیم کارت ها (اینترنت LTE)، پشتیبانی از eSIM در آیفون XR و آیفون های XS و XS Max را برطرف نماید ولی بر اساس گزارش برخی دیگر از کاربران گویا با بروزرسانی آیفون ها به این نسخه از سیستم عامل iOS مسائل دیگری پیش آمده و یا به عبارت دیگر مسبب برخی دیگر از مشکلات شده است.

بروزرسانی iOS 12.1.2

کمپانی اپل تا به امروز به منظور حل بعضی از مسائل اینترنت های همراه موجود در آیفون کاربران خود در ترکیه، چند روز پس از انتشار نسخه‌ ی نهایی بروزرسانی 12.1.2 iOS یک بروزرسانی بدون نام انتشار داده بود. اکنون کاربران بسیاری در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، Reddit و فیسبوک گزارش نموده اند که پس از دریافت این آپدیت جدید با مسائل متفاوتی رو به رو گشته اند.

بسیاری از این گزارشات از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای جنوبی بدست اپل رسیده است و در بر اساس این گزارشات گویا بعضی از کاربران نمی توانند از اینترنت LTE سیم کارت خود استفاده کنند. در بعضی دیگر از این گزارش ها گویا مسائل بسیار شدیدتر می باشد و با آیفون نمی‌ توان حتی با سایر افراد تماس برقرار نمود و حتی پیام کوتاه ارسال کرد! در بعضی از وبسایت‌ های خبری روش هایی بله منظور برطرف سازی موقت این مشکلات پیشنهاد گردیده است. بر اساس این راه حل ها کاربران گوشی های آیفون باید به وارد تنظیمات دستگاه خود شده و وارد بخش Cellular گردند و در آخر گزینه ی Wi-Fi Calling را غیر فعال کنند.

بروزرسانی iOS 12.1.2

برخی دیگر از سایت ها روشی دیگر به کاربران پیشنهاد می دهند که باید گزینه ی Enable LTE را از بخش Data Only به Voice & Data‌ تغییر دهند تا مسائل موجود در این آپدیت را به طور موقت برطرف نمایند. همانگونه که اشاره کردیم تمامی این راه حل‌ ها موقتی هستند و مسئله ی اصلی که با آپدیت جدید کمپانی اپل ایجاد شده است به همان شکل سابق پابرجا خواهد بود و به احتمال باید منتظر بروزرسانی جدید این کمپانی آمریکایی برای سیستم عامل آن باشیم تا ایرادات به طور کامل برطرف شوند.

در صورتی که شما نیز از کاربران دستگاه های آیفون هستید و هنوز آپدیت 12.1.2 سیستم عامل اپل را دریافت نکرده‌ اید، بهتر است مدتی دست نگه دارید تا بروزرسانی نسخه‌ ی جدیدتر iOS انتشار یابد. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که تمامی دریافت کنندهگان آپدیت جدید iOS آیفون با این مسائل روبرو نشده اند ولی گزارشات حاکی از آن است که مشکلات پس از دریافت آپدیت و تنها برای تعداد کمی از افراد ایجاد شده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

منبع: digitaltrends

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی iOS 12.1.2 سبب ایجاد اختلال در اینترنت سیم کارت آیفون ها می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *