امسال دو آیفون جدید ارائه خواهد شد.

iphone-6

دو آیفون جدید در سال 2014 : طبق آخرین گزارشات به نقل از وبسایت Business Insider کمپانی اپل امسال دو گوشی جدید بسیار متفاوت تر از نسل های قبلی آیفون به بازار ارائه خواهد شد.

دو آیفون جدید
دو آیفون جدید

همه مامی دانیم کمپانی اپل هر سال یک آیفون جدید را ارائه می نماید ، براساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده است ، کمپانی اپل امسال دو گوشی هوشمند جدید را رونمایی خواهد کرد یکی از این گوشی ها آیفون 6 خواهد بود ، کمپانی اپل از سال 2007 خط تولید گوشی های هوشمند آیفون را آغاز نموده است ، و از آن سال هر سال گوشی های هوشمند جدید در هر سال توسط این کمپانی ارائه شده است مطمئنا امسال هم شاهد این روند اپل خواهیم بود. سال گذشته این کمپانی دو گوشی هوشمند به بازار ارائه کرد که به عنوان پرفروش ترین گوشی های هوشمند در 2013 به شمار می رفت.

طبق شایعاتی که پخش شده است گوشی هوشمند جدید اپل امسال با مشخصات فنی زیر ارائه خواهد شد. دو آیفون جدید با صفحه نمایش های 4.7 و 5.5 اینچی به بازار ارائه خواهد شد ، گفتنی است با انتشار این اخبار در دنیای فناوری ، سهام کمپانی اپل در بازار های جهانی با 75 پله صعود به 600 دلار رسیده است ، احتمالا این کمپانی گوشی های هوشمند جدیدش را با صفحه نمایش های حدود 5 اینچ رونمایی می کند.

گفتنی است براساس نظر تحلیلگران کمپانی اپل برای رقابت با گوشی های هوشمند اندرویدی باید امکاناتی متفاوت را در گوشی های جدیدش ارائه کند ، چرا که رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 5 کاربران زیادی منتظر عرضه نهایی این گوشی به بازار هستند ، چراکه سامسونگ با ارائه یک گوشی هوشمند متفاوت نسبت به نسل های قبلی خود توانسته است ، نظر بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی های نوین را از آن خود نماید ، البته گفتنی است با این همه گوشی های کمپانی اپل در سال گذشته پر فروش تر از محصولات کمپانی سامسونگ بوده است. منتظر خبر های جدید درباره آیفون های جدید اپل در سال 2014 باشید.

منبع : Business Insider

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  طراحی لنزهای دوربین آیفون X تغییری نخواهد کرد

نظرات در مورد : امسال دو آیفون جدید ارائه خواهد شد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. دوست عزیز در سال 2014 این گوشی معرفی خواهد شد هنوز کاملا معلوم نیست اما این خبر از خبر گزاری های مطرح جهان ترجمه شده و احتمال این اتفاق خیلی زیاده