اپلیکیشن عریضه ( وکیل هوشمند خودتان باشید ) + دانلود

عریضه

اپلیکیشن عریضه (وکیل هوشمند خودتان باشید) + دانلود : آیا تا به حال برایتان پیش آمده که برای یافتن پاسخ سوالات حقوقی ساده خود به دنبال شماره یا آدرس یک وکیل باشید . اپلیکیشن های زیادی هستند که در حوزه قانون و مسائل قانونی وجود داشته اند اما باید پیش از آنکه اپلیکیشنی را استفاده کنیم بدانیم که جز برنامه های خوب و جامع می باشد.

یکی از مهم ترین مسائلی که این روزها در میان افراد وجود دارد مباحث حقوقی می باشد که اگر به خوبی با آنها آشنا  نشویم ممکن است منجر به ضرر و زیان در زندگی ما شوند.

اپلیکیشن عریضه جز دسته از اپلیکیشن های است که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و می توانیم بگوییم که جز اپلیکیشن های است که بسیار کامل و جامع می باشد.

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است و نیازی نیست پیش از آن مهارت خاصی را داشته باشید ، کافیست آن را از کافه بازار دانلود کنید و سپس بر روی گوشیتان نصب نمایید.بعد از آن باید ثبت نام را انجام دهید و شماره تلفن خود را وارد کنید.

هم اکنون منوی اصلی برنامه برای شما باز می شود .  اگر به مشاوره تلفنی یا حضوری نیاز دارید یا میخواهید از وکیلی درخواست کنید می توانید به بخش درخواست های من بروید . در این بخش پس از اینکه درخواستتان را انتخاب کردید باید موضوعاتان را مطرح کنید و سپس به ثبت برسانید.

بعد از آن باید منتظر تماس از سوی یکی از وکلا یا مشاورها باشید اما اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و قصد رفتن به صورت حضوری را ندارید می توانید از بخش پرسش های من استفاده کنید تا در زمان کوتاهی به نتیجه برسید.

البته قسمت پرسش ها نیز می تواند به شما کمک کند،در این قسمت پرسش کاربران و جواب مشاورین ثبت شده است.

در این اپلیکیشن دو بخش دیگر با نام کلانتری ها و مراجع قضایی وجود  داشته است ، در این بخش می توانید مکان های حقوقی را که به شما نزدیک هستند مشاهده نمایید.البته شما می توانید لیستی از آدرس و شماره تلفن های مکان های حقوقی را به صورت یکجا مشاهده کنید ، متاسفانه فعلا این قسمت مختص شهر تهران است.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن سعی کرده اند که بخش اقدام را تشکیل دهند که  این بخش بتواند مهم ترین مسائل روزمره را در بر داشته باشد که شامل شرایط طلاق توافق ، اطلاعات مختلف و …. است .

این اپلیکیشن بخش های مختلف دیگری نیز دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید این اپلیکیشن را بر روی گوشیتان نصب نمایید.

 هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود نمایید.

 دانلود عریضه

3.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : اپلیکیشن عریضه ( وکیل هوشمند خودتان باشید ) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *