تلگرام طلایی چیست ؟ برای دانلود تلگرام طلایی کلیک کنید !

تلگرام طلایی

تلگرام طلایی چیست ؟ : همانطور که مستحضر هستید در دی ماه به دلایلی تلگرام فیلتر شد و زمزمه های این موضوع بود که برنامه هایی مشابه تلگرام اما نسخه ی داخلی جایگزین تلگرام خارجی شوند اما نام رسمی این پیام رسان ایرانی منتشر نشد، گویا تلگرام طلایی همان پیام رسانی است که قرار است جایگزین تلگرام گردد و اخیرا نیز نام آن بر سر زبان ها افتاده است. به گفته ی رئیس وزارت ارشاد این پیام رسان به نوعی کدنویسی شده است که کاربران سرورهای خارجی تلگرام می توانند تمامی شرایطی را که در آن داشته اند، در تلگرام طلایی نیز از همان ممبرها و اعضا و حتی ربات ها بهره مند گردند. حتما مقاله نصب تلگرام را هم بخوانید.

ویژگی های تلگرام طلایی

  • کدنویسی این پیام رسان به طور رسمی در داخل ایران انجام شده است و میزان امنیت طلگرام به شدت بالاست و شباهت بسیار زیادی به خود تلگرام دارد.
  • افراد می توانند به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا از آن استفاده نمایند.
  • تمامی افرادی که در تلگرام ربات نوشته اند می توانند از همان ربات ها در طلگرام نیز استفاده نمایند.
  • تمامی افرادی که ممبرهای بالا در کانال ها و گروه های خود دارند، تعابیری اندیشیده شده است که بتوانند تمامی آن ها را در طلگرام مورد استفاده قرار دهند.

تلگرام طلایی همانند برنامه ی تلگرام اصلی از API های اصلی خود تلگرام استفاده می کنند و مستقیما به سرور اصلی تلگرام متصل شده و از لحاظ امنیتی تلگرام و طلگرام با هم هیچ تفاوتی ندارند.

امکانات تلگرام طلایی

  • امکان پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان سرچ کانال های موردنظر خود و عضویت در آن ها
  • امکان جستجوی عکس، کلیپ و متن در کانال هایی که عضو آن ها نیستید
  • جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانال های تبلیغاتی

در نهایت وجود برنامه ای که به سرورهای خارجی این پیام رسان تلگرام متصل باشد، بسیار کاربردی است و در زمان فیلترینگ تلگرام خارجی کارایی آن مشخص می گردد و حتما تلگرام طلایی (طلگرام) را نسب کرده و از امکانات آن بهره مند گردید.

دانلود تلگرام طلایی

برای راحتی شما عزیزان ، فایل نصبی برای اندروید در لینک زیر برای شما عزیزان ارائه شده است ، شما برای دانلود تلگرام طلایی می توانید از لینک زیر استفاده بکنید. در ورژن تلگرام طلایی یا طلگرام پیشرفته شما می توانید بهترین امکانات از تلگرام را داشته باشید.

بیشتر بخوانید  مصاحبه اختصاصی زوم تک با توسعه دهندگان هاتگرام ، تلگرام طلایی و پیام رسان مونو

برای دانلود تلگرام طلایی کلیک کنید

تصاویری از محیط تلگرام طلایی

برای اینکه با محیط اپلیکیشن تلگرام طلایی آشنا شوید ، تصاویری از محیط کاربری آن برای شما عزیزان تهیه شده است ، البته اگر توجه کنید این نسخه غیر رسمی تلگرام در حقیقت مشابهی از موبوگرام و تلگرام ورژن پلاس است. تلگرام طلایی هم دقیقا مشابه با این دو نسخه تلگرام است. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی از تلگرام طلایی را بدست آورید.

 

 

شما از تلگرام طلایی استفاده کرده اید؟ به نظر شما تلگرام طلایی می تواند ابزار مفیدی برای شما باشد؟ منتظر نظرات سازنده شما در مورد این اپلیکیشن هستیم .آیا مقاله تلگرام طلایی چیست ؟ برای شما مفید بود ؟ در ادامه با زوم تک همراه باشید….

کلمات مرتبط  : نصب تلگرام طلایی ، دانلود رایگان تلگرام طلایی ، دانلود تلگرام طلایی برای اندروید ، تلگرام طلایی چیست ، دانلود تلگرام طلایی فوق پیشرفته ، امنیت تلگرام طلایی ، تلگرام طلایی ساخت کجاست ، آیا تلگرام طلایی امنیت دارد ، تلگرام طلایی امن است ، تلگرام طلایی ایرانی است؟ ، نصب تلگرام طلایی ، تلگرام طلایی بدون فیلتر

3.6/5 - (175 امتیاز)

نظرات در مورد : تلگرام طلایی چیست ؟ برای دانلود تلگرام طلایی کلیک کنید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *